عشق و از دست دادن: میراث تلخ و شیرین فرفری الی جنکینز

بادکنک صورتی و بنر ، کاپ کیک و جشن.

سیدنی جوان در حالی که خانواده و دوستانش تولدت مبارک را می خواندند ، با هیجان دستان خود را تکان داد و لبخند زد. اولین تولد برای او این همه شادی و عشق در اتاق می چرخد.

و ناگزیر ، بسیار درد ، بیش از حد.

قرار بود این روز یکی از بهترین روزهای زندگی اسکات جنکینز باشد. در حال حاضر همه چیز او را فقط برای رسیدن به 20 اکتبر می گیرد.

روز تولد او و دخترش سیدنی در یک روز – اما دقیقاً یک سال پیش زندگی برای همیشه تغییر کرد. این آخرین باری است که اسکات عشق زندگی خود را می بیند.

همسر او ، آلی جنکینز ، در هنگام تولد سیدنی درگذشت ، نتیجه غم انگیز یک عارضه نادر در هنگام زایمان – آمبولی آمنیوتیک – برای یک جوان 30 ساله تقریباً غیرقابل تصور است.

اکنون پدر سه فرزند همچنان به زندگی مشترک ادامه می دهد.

تماشا کنید | اسکات جنکینز یک روز سخت ، سال سخت تر را نیز بازگو می کند:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

اسکات به سی بی سی اسپورت گفت: “روز تولد من هرگز یکسان نخواهد بود. ما نمی توانیم آن را تغییر دهیم. اما می توانیم آن را برای سیدنی یک روز عالی کنیم و از او و آنچه مادرش برای او انجام داده است جشن بگیریم.”

اکنون در یک خانه جدید و نه چندان دور از جایی که اسکات و آلی خانواده خود را در وارمن ، ساسک آغاز کردند ، اسکات در حال کشف این شرایط جدید برای پسر پنج ساله خود بردی ، دختر دو ساله اوری و سیدنی است.

وی گفت: “این سخت ترین قسمت است. من واقعاً نمی دانم قرار است این وضعیت چگونه باشد.” وی گفت: “این سخت است. این یک مشکل بزرگ بوده است. من هنوز دارم یاد می گیرم. من فکر می کنم که من برای مدت طولانی یاد می گیرم و سعی می کنم کار مادر را یاد بگیرم. آنها افراد خاصی هستند.” “تلاش برای مادر و پدر بودن.”

در عکس الی جنکینز در کنار اسکات ، پسر بردی و دختر اوری حضور دارد. یک سال پیش ، موکن رقابتی 30 ساله در اثر عوارضی که فرزند سوم خود ، سیدنی را به دنیا آورد ، درگذشت. (عکس با مجوز از خانواده جنکینز)

در اوایل ، روزهای تاریک و هنوز هم امروز ، این سه بچه اسکات هستند که او را ادامه می دهند.

وی گفت: “آنها به من کمک می کنند هر روز بیدار شوم.” “آنها مرا روحیه می دهند.

“سخت ترین قسمت این است که وقتی آنها به رختخواب می روند زیرا این زمانی است که من و آلی یک وان آب داغ یا یک لیوان شراب می خوریم. یک نمایش را تماشا کنید و وقت خود را بگذرانید. بنابراین در طول روز من خوب هستم زیرا شلوغ است.”

اما شب ، هنگامی که خورشید غروب می کند و بچه ها درون آن قرار می گیرند ، اسکات در طول 14 سال همراه با آلی بازی می کند. آنها در یک تورنمنت گلف در Waskesiu ، ساسکاچوان در کلاس 11 دیدار کردند و بلافاصله عاشق یکدیگر شدند.

اسکات گفت: “ما بهترین زندگی را در جهان داشتیم. همه چیز عالی بود.” “و سپس شما خیلی سریع به قسمت پایین سنگ اعزام می شوید. تا زمانی که آن را نزنید واقعاً نمی دانید که پایین سنگ است.”

بردی ، سیدنی و اوری لحظه خوشی را به اشتراک می گذارند. (Devin Heroux / CBC Sports)

هرجایی که اسکات در خانه جدیدش برگردد هنوز می تواند آلی را بشنود.

اسکات گفت: “اگر من یک کار احمقانه انجام دهم و بطری یا چیزی را در اطراف آشپزخانه بهم بزنم یا بردی گریه می کند ، می توانم از او بشنوم که می گوید” این کار را بکن یا به او حمام کن “.

“این چیزهای عجیب و غریب است که می شنوی. تو فقط به آن صداها گوش می دهی. او به من خوب آموزش داده است. چهارده سال برای این کار به من آموزش داده است.”

آلی مادر بودن را دوست داشت. بردی و اوری برای او همه چیز بودند و او از داشتن فرزند سوم بسیار هیجان زده بود. آلی یک مادر مغرور ، فیزیوتراپیست و بیگودی متعهد بود ، که آرزو داشت روزی در مسابقات قلب اسکاتی اسکی شرکت کند.

آلی جنکینز که به عنوان یک پیچ کننده موقت رقابتی بود ، آرزو داشت که در تورنمنت قلب های اسکاتی شرکت کند. (ارائه شده توسط CurlSask)

اسکات با لبخند گفت: “او دیوانه وار تمرین می کرد و تمرین می کرد. او عصبانی بود که همه این مسابقات لغو شدند زیرا COVID در راه است.”

“آن زمان از سال است که او می خواهد جهشی متفاوت در قدم خود داشته باشد.”

این جامعه پیچش یا حلقه زنی بوده است که در طول یک سال گذشته پشت اسکات و خانواده اش تجمع کرده است ، و او می خواهد به احترام آلی بازگردد.

در ماه سپتامبر ، اسكات اولین دوره مسابقات یادبود آلی جنكینز را با تمام بودجه جمع شده برای بنیاد ساندرا اشمیرلر ، كه تجهیزات لازم برای نجات نوزادان نارس متولد شده در بیمارستان ها را فراهم می كند ، برگزار كرد.

این تورنمنت که وی قصد دارد سالانه برگزار کند ، 10 هزار دلار درآمد کسب کرد.

اسکات گفت: “زنده نگه داشتن حافظه او و انجام کار خوب با آن کار بزرگی است.” “او شخص بسیار مهربان و دلسوزی بود. وقتی ما در آنجا بودیم ، ماشین ها را می دید [neonatal intensive care unit] و با دیدن چگونگی نجات زندگی سیدنی ، چند هفته بعد کلیک کرد تا شروع به جمع آوری کمک کند.

“سیدنی بدون این کمک اینجا نبود.”

اسکات و آلی در روز عروسی شان. (عکس با مجوز از خانواده جنکینز)

اسکات 32 ساله از کار فروش خود در یک شرکت ساختمانی مرخصی گرفته است و مطمئن شده است که تا آنجا که ممکن است برای سه فرزندش می تواند در آنجا باشد. خانواده اش و خانواده آلی در همه کارها به او کمک کرده اند.

اما او نگران است که پس از بازگشت به کار زندگی ، زندگی چگونه خواهد بود.

وی گفت: “اگر مادری برای گرفتن مرخصی زایمان از دنیا برود هیچ چیز وجود ندارد. آلی از 12 تا 18 ماه این گزینه را داشت. فقط 35 هفته به من مرخصی پدری داده شد.”

“او وقت گذاشت و هزینه آن را پرداخت. چرا نمی توان آن را به پدر تحویل داد؟”

بیمه به اسکات کمک کرده است تا در حالی که از کار دور است ، قبض ها را پرداخت کند ، اما او امیدوار است که بتواند برای حمایت از خانواده هایی که مجبورند کابوسی را ببینند ، تغییراتی ایجاد شود.

وی گفت: “من امیدوارم كه برای پدران آینده كه متأسفانه مجبور به گذراندن این مسئله هستند ، می تواند تغییر كند. این چیزی است كه نمی خواهید درباره آن فكر كنید. شما به مدت یك سال به اندازه كافی در بشقاب خود هستید.”

تماشا کنید | ادای احترام به آلی جنکینز:

همسر آلی جنکینز فرفری فقید کانادایی زندگی را به عنوان پدر تنها 3 فرزند خردسال تنظیم می کند و به مسابقات قلبی اسکاتی می رود ، جایی که جامعه پیچش مو در پشت خانواده ایستاده است. 6:42

اما این در مورد پول نیست. این در مورد بهترین پدری است که می تواند برای فرزندانش داشته باشد.

اسکات گفت: “من باید برای آنها اینجا باشم. من باید در خانه باشم. برای تربیت فرزندانم باید در آنجا باشم.”

یک سال بعد ، اسکات همچنان چهره ای شجاعانه برای اطرافیان خود نشان می دهد ، همه اینها در حالی که به یک همسر ، یک مادر ، یک بیگودی – بهترین دوست خود احترام می گذارد.

او گفت: “او فوق العاده زن بود.” “ما روز به روز هنوز پیش می رویم. به نظر می رسد این کمک می کند. یک قدم در هر لحظه. اولین و ثانیه های جدید را بپذیرید. ادامه دهید و تلاش کنید و آن را برای این بچه ها لذت بخش کنید. بیاموزید. بخندید. گوش دهید و به آنها کمک کنید مادران ، پدر و دوستان شگفت انگیزی شوند.

“این همان چیزی است که آلی می خواهد.”