چگونگی پیوستن چهره های ورزشی به مبارزات انتخابات ایالات متحده

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

در ایالات متحده روز انتخابات است – و چهره های ورزشی مانند هرگز قبلا درگیر این امر شده اند

هیچ رازی نیست که انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا از همه جنبه های زندگی مردم را در سراسر جهان مورد آزار قرار داده است. دنیای ورزش نیز از این قاعده مستثنی نیست. در اینجا برخی از راه های ورود آن به رقابت وجود دارد:

چند ورزشکار مشهور سابق حمایت خود را از دونالد ترامپ ابراز داشتند.

چیزی که بیشترین توجه را در شمال مرز جلب کرد ، بابی اور است. بزرگ NHL ، که کانادایی است اما در ایالات متحده زندگی می کند ، یک آگهی روزنامه تمام صفحه را تأیید می کند که پیشنهاد مجدد رئیس جمهور فعلی را تأیید می کند. اور در این ادعا ادعا کرد که ترامپ “صرف نظر از نژاد ، جنسیت و ایستگاه در زندگی” برای همه مردم آمریکا تحویل داده است.

جک نیکلاس اسطوره گلف نیز منتشر کرد بیانیه طرفدار ترامپ هفته گذشته با بیان اینکه او قبلاً رأی خود را به رئیس فعلی داده است و ترامپ “به قول های خود عمل کرده” و “برای یک فرد متوسط ​​کار کرده است”.

برت فاور ، مهاجم تالار مشاهیر توییت کرد که او به ترامپ رأی می داد زیرا معتقد است رئیس جمهور به بهترین وجه “اصول” فاور “آزادی بیان و مذهب” است ، دوم [Amendment rights]، سخت کوشی که به شهروندان ، پلیس و ارتش پرداخت می کند. “

بازیکنان NBA برای جلب رای بیشتر آمریکایی ها تلاش زیادی کرده اند.

با توجه به سیاست ها (حداقل چهره های رو به جلوی) لیگ و پر سر و صداترین ستارگان سیاسی آن ، می توان تصور کرد آنچه آنها واقعاً می خواهند آمریکایی ها انجام دهند رأی دادن به دموکرات ها است. MVP های سابق لبرون جیمز و استف کاری از جمله کسانی هستند که با صراحت بیشتری از بلیط جو بایدن – کمالا هریس حمایت کردند.

اما بیشتر تلاش بازیکنان صرفاً تشویق مردم به رای دادن بوده است – هم از طریق مراجعه مستقیم به آنها و هم از طریق سهولت روند کار. سرکوب رای دهندگان ، مسئله ای طولانی مدت در جوامع عمدتا سیاه پوستان آمریکا ، یکی از اصلی ترین نگرانی های بازیکنان NBA بود که آنها در تابستان امسال از پلی آف خارج شدند. به عنوان بخشی از معامله خود برای بازگشت به دادگاه ، بازیکنان لیگ را وعده دادند که ، در صورت امکان ، همه عرصه های تحت کنترل صاحبان تیم NBA به مکان های رای گیری تبدیل می شوند. هدف “بیش از یک رای” ، ابتکاری است که توسط جیمز و بانوی اول سابق میشل اوباما آغاز شده است و هدف آن کمک به سیاه پوستان آمریکایی برای حضور در انتخابات و مبارزه با اطلاعات غلط و سرکوب رای دهندگان است که ممکن است متوجه آنها باشد.

حرکت رأی دهندگان نیز به سمت داخل چرخانده شده است. مربی داک ریورز به پادکست ESPN Daily گفت که فقط حدود 10-15 درصد از بازیکنان NBA گزارش رأی دادن در انتخابات 2016 را داده اند ، اما 90 درصد برای این نفر ثبت نام کرده اند. و صحبت از مربیان ، نیک پرستار رپتورها آمریکایی هایی را که در خارج از کشور زندگی می کنند (مانند او) ترغیب می کند که رای دهند.

سایر لیگ های طرفدار نیز تلاش کرده اند تا رای گیری را تشویق کنند. چندین تیم NHL ، NFL و Major League Baseball استادیوم ها / میادین خود را به عنوان مراکز انتخاباتی باز کردند ، همانطور که بسیاری از آنها در Major League Soccer این کار را انجام دادند. MLS همچنین ادعا کرد که “تقریبا 95 درصد” بازیکنان واجد شرایط خود برای رای گیری ثبت نام کرده اند ، از جمله همه در سه تیم مستقر در کانادا.

بازیکنان WNBA در تلاشند تا صاحب تیم را در انتخاب خود شکست دهند.

در حالی که بسیاری از آنها برای تشویق به رای گیری درگیر اقدامات مختلف هستند ، برخی از بازیکنان نیز تلاش می کنند دلسرد کردن رأی دادن به کلی لوفلر ، از مالکان آتلانتا رویا.

سناتور جمهوری خواه (و حامی ترامپ) آمریکایی از جورجیا در تلاش برای انتخاب مجدد است ، اما بسیاری از بازیکنان WNBA دوست دارند او را پس از مخالفت با پذیرش لیگ از جنبش زندگی سیاه زندگی ، شکست ببینند زیرا احساس کرد این حرکت “پتانسیل را تضعیف می کند از این ورزش و پیام محرومیت ارسال می کند. ” لوفلر همچنین با حضور در کنار گروهی که بحث نمی کنند ورزشکاران تراجنسیتی مجاز به شرکت در ورزش های دختران و زنان نیستند ، بسیاری از بازیکنان را خشمگین کرد.

بازیکنان چندین تیم ، از جمله Dream ، در بازی هایی با پیراهن “Vote Warnock” در حمایت از کشیش سیاهپوست که به عنوان نامزد حزب دموکرات علیه لوفلر رقابت می کند ، ظاهر شدند. لوفلر با صدور بیانیه ای به این موضوع پاسخ داد و گفت: “این فقط دلیل بیشتری بر این است كه فرهنگ لغو خارج از كنترل می خواهد هر كسی را كه با آنها مخالف باشد خاموش كند. واضح است كه لیگ بیش از بسكتبال به سیاست بازی می پردازد.”

الیزابت ویلیامز ، مرکز آتلانتا رویا ، برای حمایت از پیشنهاد رافائل وارنوک در مجلس سنای آمریکا علیه کلی لوفلر ، صاحب رویا ، پیراهن Vote Warnock را به تن می کند. (@ E_Williams_1 / توییتر)

به سرعت…

دو بلو جی و یک پخش کننده کانادایی برای دریافت جوایز بیس بال آماده شده اند. هیون جین ریو ، آس تورنتو ، پس از 5 بر 2 با یک دوره 2.69 ERA در اولین فصل (کوتاه شده) خود با جیز ، به عنوان یکی از سه نامزد نهایی لیگ آمریکا Cy Young انتخاب شد. مدیر چارلی مونتویو پس از هدایت تورنتو به یک جایگاه غافلگیرانه در مرحله پلی آف (گسترش یافته) ، نامزد نهایی مدیر سال است. و دان شولمن که توسط شخص جیز بازی می کند برای برتری در پخش در سالن مشاهیر بیس بال برای جایزه Ford C. Frick جایزه دارد. در مورد افرادی که برای این افتخار نامزد می شوند در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید ، و در مورد افرادی که برای جوایز اصلی بیس بال نامزد شده اند بیشتر اینجا بخوانید.

برخی از NFLers های برجسته تر از نظر ویروس کرونا مثبت بودند. به گفته این تیم ، جان الوی ، بازیکن خط حمله Denver GM و Hall of Famer “علائم خفیف” را تجربه کرد و در خانه در حال انزوا بود. اندی دالتون ، مهاجم دالاس ، که پس از یک ضربه وحشیانه بازی یکشنبه را با ضربه مغزی از دست داد ، این هفته پس از آزمایش مثبت مقابل پیتسبورگ از زمین خارج می شود. گرین بی می تواند به رشته چهارم خود برای بازی روز پنجشنبه مقابل سانفرانسیسکو بازگردد ، زیرا پشتیبان تازه کار AJ Dillon آزمایش پسر مثبت و محکم حمایت از جامعال ویلیامز را نیز رد کرد زیرا او یک تماس نزدیک بود. ستاره شماره 1 مدافع آرون جونز در دو بازی گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا غایب بود و وضعیت او همچنان تردید دارد. شاید در پاسخ به رشته عفونت های جدید ، NFL اکنون بازیکنان را ملزم به پوشیدن ماسک برای همه تعاملات قبل و بعد از بازی کرده است. بازیکنان همچنین تشویق می شوند که همیشه و در کنار زمین از ماسک استفاده کنند.

و در نهایت…

از آنجا که همه ما در حال حاضر می توانیم از برخی از محتوای کم استرس رئیس جمهور استفاده کنیم ، در اینجا افرادی که بیشترین گلهای فصل منظم NHL را در طول هر دولت به پایان جنگ جهانی دوم زده اند:

ترامپ: الکس اووچکین (160)
اوباما: الکس اووچکین (352)
جورج دبلیو بوش: جاروم ایگینلا (287)
کلینتون: جارومیر جاگر (336)
George HW Bush: Brett Hull (279)
ریگان: وین گرتزکی (540)
کارتر: مایک باسی (221)
فورد: گای لافلور (145)
نیکسون: فیل اسپوزیتو (328)
لیندون جانسون: بابی هال (248)
کندی: بابی هال (105)
آیزنهاور: گوردی هاو (267)
ترومن: موریس ریچارد (247)

نکته ای کلیدی برای این ایده به جرمی فرانک ، که این کار را انجام داده است همین مورد با خانه اصلی بیس بال در حساب توییترMLBRandomStats وی اجرا می شود.

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.