بازیکنان NBA در حال برنامه ریزی رأی گیری در مورد فصل آینده تا پایان هفته: گزارش

یک فرد با اطلاع از وضعیت می گوید بازیکنان NBA در حال تصمیم گیری برای رای گیری در مورد اینکه آیا آنها ترجیح می دهند فصل آینده را در ماه دسامبر آغاز کنند یا صبر کنند تا ژانویه ، با این تصمیم پیش بینی می شود قبل از جلسه هیئت رئیسه لیگ برای رسمیت دادن برخی برنامه ها در روز جمعه .

رای اعضای اتحادیه ملی بازیکنان بسکتبال نشان می دهد که چه تعداد از آنها یک فصل 72 بازی را که از 22 دسامبر آغاز می شود یا یک فصل شاید 58 یا 60 بازی را که از 18 ژانویه در روز مارتین لوتر کینگ آغاز می شود ، ترجیح می دهند. شخصی که سه شنبه با آسوشیتدپرس صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود زیرا این طرح به طور عمومی اعلام نشده است.

از جمله مسائل: درآمد. NBA معتقد است که با شروع 22 دسامبر 500 میلیون دلار درآمد اضافی برای فصل آینده فراهم می شود ، و شرکای تلویزیونی اصلی لیگ نیز می خواهند که تاریخ شروع آن تا حدی اجازه پخش سنتی کریسمس را بدهد. با این حال ، برخی از بازیکنان گفته اند که شروع ماه دسامبر برای تیم هایی مانند لس آنجلس لیکرز و میامی هیت که تا اواسط ماه اکتبر برای فینال NBA در حباب جهانی والت دیزنی بودند خیلی زود است.

اما شروع ژانویه به معنای درآمد کمتر خواهد بود ، در فصلی که لیگ پیش بینی های درآمد 1.5 میلیارد دلاری را از دست داد و 14 درصد از فصل عادی به دلیل همه گیری بازی نکرد – به این معنی که بازیکنان تقریباً همان درصد خود را از دست دادند حقوق

جاناتان آیزاک از تیم اورلاندو مجیک ، نماینده بازیکن تیم در NBPA ، اوایل این هفته گفت: “صادقانه بگویم ، در هر طرف یک سطح سازش وجود دارد.” “می دانید ، این امر برای همه افرادی که در لیگ پرتاب شده و به سمت ما پرتاب شده آسان نبوده است ، درست مثل افرادی که سعی در کشف مسائل دارند. بنابراین ، در هر دو طرف یک سطح سازش وجود دارد ، اما ما همچنان صحبت می کنیم. .. من فقط امیدوارم که بتوانیم به نتیجه ای برسیم که برای همه مفید باشد. “

NBA و NBPA در اواخر هفته گذشته توافق کردند که تاریخی را که هر یک از طرفین ممکن است از قرارداد فعلی معامله جمعی فعلی انصراف دهند ، به عقب انداخت. در این میان ، لیگ و NBPA به کار خود ادامه داده اند تا CBA فعلی را اصلاح کنند تا برای فصل آینده مجاز باشد – تمام اقدامات لازم با توجه به زبان موجود در بسیاری از موضوعات مانند آژانس رایگان ، برنامه 82 بازی و موارد دیگر به دلیل قدیمی بودن پاندمی ویروس کرونا.

نهایی کردن سریع پارامترها برای فصل آینده برای همه اولویت اصلی است. پیش نویس 18 نوامبر است ، انتظار می رود کمی بعد آژانس رایگان شروع شود و – اگر فصل از 22 دسامبر آغاز شود – اردوی آموزشی احتمالاً از حدود 1 دسامبر آغاز می شود.

هشت تیم وجود دارد که از زمان تعطیل شدن لیگ برای شیوع بیماری در 11 مارس بازی نکرده اند. فقط 22 نفر برای شروع مجدد در ماه جولای به حباب دیزنی رفتند ، اما از این تعداد ، فقط چهار نفر – لیکرز ، هیت ، بوستون و دنور – هنوز در اواسط سپتامبر بازی می کردند. بازیکنان زیادی در سراسر لیگ در هفته های اخیر در حال تمرین هستند ، برخی از آنها در میامی و کالیفرنیای جنوبی برای جلسات غیررسمی گروه جمع شده اند.