بالاخره برد گوشو ، قهرمان فعلی بریر ، برای اولین بار در هالیفاکس قرار است اولین بازی خود را انجام دهد

در حالی که برای اولین بار در این فصل آماده پرتاب سنگ های تمرینی بود ، برد گوشو احساسات متفاوتی را تجربه کرد.

او کیسه های حلقه حلقه خود را باز کرد و مدال طلا ، تاج و کت نیوفاندلند و لابرادور را هنگام ترک آنها پس از برنده شدن در Brier در مارس گذشته قبل از ورود بیماری همه گیر COVID-19 ، پیدا کرد. Gushue در حالی که از بازگشت به یخ قبل از یک فصل جدید هیجان زده بود ، احساس غم و اندوه نیز کرد.

“من مثل این بودم ،” اوه ، این الان شروع به ضربه زدن به من می کند. ” آخرین سنگی که من انداختم بردن بریر بود. ” “این یک احساس عجیب بود زیرا معمولاً در یک رویداد بزرگ مانند آن پیروز می شوید و باید به دنیاها بروید.

“شما با یک زن و شوهر اسلم بازی می کنید و احتمالاً اینجا و آنجا کمی سرگرم کننده بازی می کنید ، جشن بگیرید و از آن پیروزی لذت ببرید. اما ما هرگز چنین فرصتی نداشته ایم.”

گوشو ، معاون مارک نیکولز و دوم برت گالانت چند هفته پیش دوباره با هم تمرین کردند. آنها این اولین فصل خود را در این هفته با حضور در هالیفاکس در Mayling Flowing Curling Club برگزار می کنند.

جف واکر ، پدر جدیدی که در ادمونتون مستقر است ، چند بار اول فصل را از دست خواهد داد. جوئل کراتس ، بومی لابرادور سیتی که فصل گذشته نقره نوجوانان کانادا را از آن خود کرد ، در جایگاه نخست قرار خواهد گرفت.

گوشو از سنت جان گفت: “قسمت مسابقه چیزی است که بیشتر از همه دلتنگ آن هستم.” “من مشتاقانه منتظر این آخر هفته هستم و مجبورم در مقابل دو شوت چهار پا را بکشم و امیدوارم چند شوت داشته باشم تا در بعضی از بازی ها برنده شوم.

“این قسمت جالب و سرگرم کننده برای من است. من بیش از سنگین کردن تمرینات و تمرینات به دنبال آن هستم.”

گوشو در فینال برییر در کینگستون ، انت ، با نتیجه 7-3 پیروزی بالینی مقابل برندان بوتچر از آلبرتا برای سومین عنوان قهرمانی ملی خود در چهار سال گذشته کسب کرد. این پیروزی همچنین باعث شد او در مسابقات آزمایشی المپیک پاییز سال آینده حضور داشته باشد و در Brier 2021 به عنوان تیم کانادا جایگاهی کسب کند.

قهرمان المپیک 2006 در مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو اسکاتلند که دیگر به دلیل بیماری همه گیر لغو شد ، دیگر از پوشیدن رنگ های ملی بازماند.

هنگامی که خارج از فصل اوایل شروع شد ، Gushue به کارهای خانوادگی و غیر فرفری ، از جمله کار خود به عنوان حق امتیاز Orangetheory Fitness متمرکز شد. او دو مکان در سنت جان دارد و با مارک داسی – برنده 2004 بریر – در دو مکان در نوا اسکوشیا شریک است ، از جمله استودیویی که اخیراً افتتاح شده است.

این به معنای هفته های کاری 60 تا 80 ساعته در طول تابستان بود.

“ما می خواستیم [love] Gushue گفت: “تا ظرفیت خود را بالا ببریم و در واقع در سطح نرمال کار کنیم.” اما واقعیت این است که ما 50 درصد هستیم [due to restrictions]، ما بسیار خوب کار می کنیم. “

تماشا کنید | میراث آلی جنکینز:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

تیم Gushue قصد دارد پاییز امسال در حباب آتلانتیک باقی بماند ، و حضورهای bonspiel برای ماه آینده در هالیفاکس و احتمالاً در حدود فصل تعطیلات در دسامبر برنامه ریزی شده است.

با قفل شدن لکه های Brier و Trials ، چهار نفره می تواند یک برنامه کاهش یافته را اجرا کند که بدون فشار و اضطراری که تیم های دیگر با آن روبرو می شوند ، برای آنها کار می کند.

گوشو گفت: “ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که کارهای درستی برای خود و خانواده و طرفدارانمان انجام می دهیم.” “ما پشتیبانی كامل از اسپانسرهایمان را بدست آورده ایم كه بسیار جالب است. ما هر طور كه ​​شده از آن استفاده می كنیم.”

چهار گرند اسلم اول این فصل لغو شد و جام کانادا به طور نامحدود به تعویق افتاد. برای مسابقات قهرمانی کشور یک مرکز یا نوع حبابی در نظر گرفته شده است اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی از جزئیات Curling Canada وجود ندارد.

گووشو اذعان می کند که با توجه به ابهامی که در مورد رقابت های انتخاباتی 2020-201 وجود دارد ، میزان هیجان او تا حدودی پایین تر از حد معمول است. این پیشکسوت انتظار دارد که به محض انتشار جزئیات تأیید شده ، تغییر کند.

وی گفت: “من فکر می کنم نامزدی و این تمرکز زمانی که می دانید چه اتفاقی می افتد یک یا دو درجه بالاتر می رود.” “در حال حاضر عدم اطمینان بسیاری وجود دارد که می توانید آن را برای مدت یک سال خرد کنید ، تمرین کنید و تمرین کنید و هیچ اتفاقی نمی افتد.

“اکنون واضح است که این امر برای سال آینده به شما کمک خواهد کرد. اما هنگامی که 40 ساله می شوید ، واقعاً نمی خواهید سنگ زنی کنید.”

در این بین ، Gushue و هم تیمی هایش با حضور در منطقه در مسابقات bonspiel پیشرفت خواهند کرد. پس از یک وقفه طولانی تقریباً هشت ماهه ، آنها از ادامه کار هیجان زده می شوند.

وی گفت: “این فرصتی برای ماست كه بیرون برویم و كاری را انجام دهیم كه برای ما كمی نزدیك به حالت عادی است ، حتی اگر برخی از قوانین تغییر كرده و كارهایی باشد كه ما عادت نداریم انجام دهیم.”

“اما این باعث می شود که ما یک یا دو قدم به شرایط عادی نزدیک شویم و مطمئناً از این موضوع هیجان زده ایم.”