Krats ، 18 ساله فینالیست مردان جوان کانادا ، برای پر کردن تیم Gushue تیراندازی می شود

جوئل کراتس وقتی تماشا کرد که برد گوشو و تیم نیوفاندلند و لابرادور چگونه یک پیروزی چشمگیر بریر را در یخ خانگی تحویل می دهند ، یک موخورده 15 ساله با رویاهای بزرگ بود.

تیم مستقر در سنت جان برای جابجایی حلقه هشت فوت برای پیروزی چشمگیر 7 بر 6 مقابل کوین کو ، نیاز به یک جارو واضح بر روی سنگ پایانی خود داشت که مایل وان مرکز را به هیجان انگیز می کشاند. این پیروزی اولین عنوان طولانی مدت مورد انتظار Bush را به گوشو بخشید و به خشکسالی نیم قرن استان در این رویداد پایان داد.

“” این بسیار الکتریکی بود ، “کراتس یادآوری کرد:” بیشتر اوقات به سختی می توانستید فکر خود را بشنوید. “

اکنون پس از گذشت بیش از سه سال ، کراتس این فرصت را پیدا کرده است که با نمادهای فرفری استان بازی کند.

او این هفته جف واکر را در کلوپ Curling Mayflower در هالیفاکس پر می کند زیرا این تیم اولین حضور خود را در این فصل انجام می دهد.

“تماشای آنها ، به خصوص در چهار سال گذشته ، اساساً وارد بازی می شوند و تقریباً همه چیزهایی را که بازی می کنند برنده می شوند ، بسیار دیوانه است [see]، “کراتس گفت.” و سپس فرصتی برای بازی با آنها بسیار ویژه است. “

کراتس که در ژانویه گذشته در مسابقات قهرمانی جوانان نوجوانان کانادا نقره گرفت ، یک ماه پیش با این تماس تماس گرفت و از این فرصت پرید. رایان مک نیل لامسوود ، هم تیمی اش از ملی پوشان ، ماه آینده با حباب بازی جای واکر را می گیرد.

گوشو گفت: “ما به همان اندازه كه آنها از ما خواهند گرفت از آنها می گیریم.” “من فکر می کنم که این یک موقعیت عالی است. من فکر می کنم آنها در این مورد کاملاً جنجالی نشان داده اند.”

کراتس ، 18 ساله ، اهل لابرادور سیتی ، NL ، هفته گذشته برای اولین بار با Gushue ، معاون مارک نیکولز و دوم برت گالانت تمرین کرد.

کراتس گفت: “وارد کار کردن برای بازیکنی مثل جف واکر کار ساده ای نیست ، خصوصاً وقتی که سه پسر دیگر انتظار چنین سطح بالایی از بازی را دارند.” “من فقط سعی می کنم بهترین پایم را جلو بگذارم و تا آنجا که می توانم شلیک کنم.”

او سنگهای اول را برای گووشو می اندازد اما در هر موقعیتی راحت است. کراتس در تیم فعلی خود به عنوان سوم بازی می کند و در مسابقات NL در مرحله پلی آف U18 2019 وظایف خود را انجام می دهد.

کراتس در مرحله پلی آف 2020 کانادا در تیم استانی دانیل بروس دوم بازی کرد. آنها در فینال نتیجه 8-6 را به ژاک گوتیه از مانیتوبا واگذار کردند.

وی گفت: “من تازه یاد گرفتم که باید در چه سطحی بازی کنید تا بتوانید با برخی دیگر از تیم های برتر کانادا رقابت کنید.”

عازم خردسالان جهان 2021 شد

دانشجوی بازرگانی دانشگاه مموریال همچنین برای بازی در جوانان جهان 2021 در پکن مأموریت دارد. این رویداد قرار است به عنوان یک آزمایش آزمایشی برای بازی های المپیک زمستانی 2022 ، در آب مکعب برگزار شود.

این یک حضور جدید کانادایی است که کراتس و لامسوود با سه بازیکن تیم آلبرتا – رایان ژاک ، گابریل دایک و دزموند یانگ – همکاری می کنند و در مسابقات ملی چهارم شدند.

کرلینگ کانادا پس از تغییر تاریخ مسابقات نوجوانان کانادا به اواخر فصل ، تیمی از بازیکنان سطح بالای صلاحیت را برای این کمپین انتقال به جهان 2021 اعزام می کند.

تماشا کنید | میراث آلی جنکینز:

کرلر آلی جنکینز در 20 اکتبر 2019 هنگام تولد دخترش ، سیدنی ناگهان درگذشت. یک سال بعد ، شوهرش اسکات در تلاش است تا قطعات را بدست آورد ، مطمئن شود که سه فرزند آنها میراث مادرشان را به یاد می آورند. 5:07

کراتس گفت که آنها امیدوارند قبل از همه گیری چند بار با هم تمرین کنند اما اکنون اگر این رویداد طبق برنامه پیش رود ، آنها احتمالاً اولین بازی تیم خود را در چین انجام می دهند.

کراتس گفت: “همه ما می دانیم که خوب هستیم و همه می دانیم که می توانیم رقابت کنیم.” “بنابراین از این منظر ، من فکر می کنم حال ما خوب است.”

در همین حال ، واکر ، پدر جدیدی که در ادمونتون مستقر است ، مدتی را مرخصی می گیرد تا در خانه در کنار خانواده باشد.

Gushue گفت که آنها می خواهند از داخل حباب آتلانتیک از بازیکنان جایگزین استفاده کنند و فکر می کرد نوجوانان محلی مناسب خواهند بود زیرا ضمن تقویت انرژی تیم ، به پیشرفت آنها کمک می کند.

“بدیهی است که آنها مهارت کافی را دارند که ما هنوز احساس می کنیم با آنها بسیار رقابت خواهیم کرد و شاید آنها بتوانند چیزی یاد بگیرند.”

کراتس در طول جلسات تمرینی هم تیمی های خود را تحت تأثیر قرار داد و گووشو اشاره کرد که به نظر نمی رسد اصلاً مرعوب باشد.

گوشو به شوخی گفت: “او یک دسته عکس شلیک کرد. هر کدام را که درست می کند ، ما برای جف متنی ارسال می کنیم و به او می گوییم کارش در خط است.” “او کار خوبی انجام داده است. امیدوارم این آخر هفته ترجمه شود.”