Pandemic پیش از پیش نویس NBA ، چالش های منحصر به فرد پیشاهنگی را برای رپتورز ایجاد می کند

این طولانی ترین سال پیش از پیش نویس در تاریخ NBA است و اکنون به هفدهمین ماه رسیده است.

آنقدر طولانی است که برای اولین بار در حرفه NBA خود ، پاتریک انگبرشت همچنان در حال جستجوی پیش نویس آینده نگر است در حالی که سایر لیگ های سراسر جهان از فصل بعدی خود رها شده اند.

مدیر پیشاهنگی جهانی Raptors گفت که تورنتو بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ اطلاعات بیشتری در مورد انتخاب های بالقوه جمع آوری کرده است. اما COVID-19 در این سال عجیب و غریب چالش های منحصر به فردی را به وجود می آورد ، و برای برخی از بازیکنان بیش از دیگران است و رپتورها با دقت تمام این موارد را در نظر می گیرند.

انگلبرشت گفت: “این بسیار عجیب است.” “برخی از چشم اندازهای بین المللی وجود دارد که ما در واقع شروع فصل آنها را مشاهده می کنیم اما هنوز در پیش نویس امسال هستند.

“هر بازیکن داستان خاص خود را دارد. ما یک پرونده و تاریخچه با هر پسر داریم که بسیار جدی هستیم ، بنابراین ما به هر بازیکن از دریچه دیگری نگاه می کنیم. این سفر خودش ، مسیر خودش است و شما تماشای تکامل و مسیر حرکت او متفاوت از دیگران. اما بله ، این بسیار منحصر به فرد است. متفاوت است. “

Raptors 29 امین انتخاب در پیش نویس 18 نوامبر را دارد که چندین بار دوباره برنامه ریزی شده است. پیش نویس به طور معمول در اواخر ماه ژوئن برگزار می شود.

اما این یک سال عادی نیست. و انگلبرشت ، که هشتمین فصل حضورش در رپتورز است ، گفت که هر چشم انداز پیش نویس به طور منحصر به فرد تحت تأثیر قرار گرفته است.

“به استعداد بچسب”

وی گفت: “بعضی از بچه ها ، شما بیشتر به ویدیو اعتماد می كنید. بعضی از بچه ها می توانید از نزدیک با آنها ارتباط برقرار كنید و بدیهی است كه دوست دارید این كار را انجام دهید.”

“این همه گیری به طرق مختلف بر روی افراد تأثیر گذاشته است و شما باید در هنگام قضاوت در مورد مردانی که از یک بیماری همه گیر رنج می برید مراقب باشید. برخی ممکن است به سالن بدنسازی دسترسی داشته باشند ، بعضی دیگر ممکن است. برخی ممکن است نماینده ای با منابع لازم برای انجام X داشته باشند ، Y و Z و بعضی ممکن است نه. بنابراین شما باید این موارد را متعادل کنید و بفهمید چه کسی در محیط شما رشد می کند و به استعداد خود پایبند است. “

پس زمینه دروغین تماس تصویری بزرگنمایی انگلبرشت با رسانه ها در روز دوشنبه ، سالن ورزشی تمرین رپتورز در مرکز ورزشی OVO در تورنتو بود. او گفت در حالی که در یک سالن ورزشی بود ، آن یکی نبود. وی در واقع در ایالات متحده است و در حالی که برخی از ایالت ها محدودیت سفر برای مسافران را بیشتر می کنند – نیویورک ، اگر به هواپیما برسد ، به 14 روز قرنطینه احتیاج دارد – او قادر به تماشای تمرینات در برخی از سالن های ورزشی در غرب است.

وی گفت: “بیشتر آژانس ها در ساحل غربی مستقر هستند. چشم انداز زیادی بین وگاس و لس آنجلس و سانتا باربارا ، جیب کوچک بچه ها در ققنوس ، جیب کوچک بچه ها در سانفرانسیسکو وجود دارد.”

وی افزود: بسیاری از آژانس ها با نزدیک شدن به پیش نویس پیش بینی پیش بینی کرده اند تا روند پیش از پیش نویس را با هم طی کنند.

هنوز هم هیچ چیز با دویدن بازیکنان از طریق تمرین و موقعیت های بازی در سالن ورزشی خود در تورنتو مقایسه نمی شود.

انگلبرشت گفت: “هنگامی که ما در ساختمان خود یک پسر داریم ، بدیهی است که آنها در زمین چمن ما هستند.” “آنها لباس تمرینی ما را به تن می كنند. آنها مراحل ما را طی می كنند. مربیان تیم های لیگ برتر ما آنها را تمرین می دهند ، سرمربی و دستیار مربیان ما در زمین بازی نشسته اند. بیایید بگوییم هنگام ورزش شما از شدت دیگری در سالن ورزشی برخوردار هستید انجام تمرین در مرکز خود. “

ارزیابی تمرینات انفرادی

ارزیابی تمرینات انفرادی دشوار است. کسی نیست که بازیکنان بتوانند خود را با آن هماهنگ کنند. انگلبرشت گفت: آنها شروع به از دست دادن شلیک می کنند و “شما آنجا تنها هستید و می توانید در آنجا غرق شوید.” “این یک چیز منحصر به فرد است. شما فقط بیشتر روی تنظیم مهارت و تهویه و سطح آمادگی آنها برای آن لحظه تمرکز دارید.

“اما از نظر ماهیت رقابتی ، چه کسی قصد دارد یک تمرین را پشت سر بگذارد؟ چه کسی قصد رقابت با شخص دیگری را دارد؟ … این مواردی است که شما فقط فرصت دیدن آنها را نخواهید داشت و خواهید داشت تا بیشتر به پیشآهنگی گذشته و پیشاهنگی درون بازی خود که در طول سال انجام داده اید اعتماد کنید. “

فصل آینده س numerousالات زیادی را مطرح می کند. هنوز تاریخ شروع مشخصی وجود ندارد ، هرچند گزارش های اخیر گفتند که لیگ 22 دسامبر در حال بررسی است. اینکه آیا رپتورها می توانند در خانه بازی کنند هنوز در هوا است.

انگلبرشت گفت که بازیکنان به زمین برگشته اند و جیب هایی هم وجود دارد که در آمریکا درگیری ها اتفاق می افتد

وی گفت: “لس آنجلس به نوعی قطب تمرینی تابستانی است. من نمی دانم آیا می توانید این را تابستان بنامید ، اما شاید در سه هفته گذشته بازیکنان NBA زیادی در زمین حضور داشته باشند.” “من به سالن های بدنسازی رفته ام و بچه هایمان را دیده ام – OG [Anunoby]، عادی [Powell]، پاسکال [Siakam] – آنها دوباره بازی می کنند و تمرین می کنند. قطعاً مقداری انرژی در مورد زمان شروع فصل وجود دارد. “