مگان راپینو ، قهرمان جام جهانی ، سو پرنده قهرمان WNBA ، اعلام نامزدی کرد

مگان راپینو ، برنده دو بار فوتبال در جام جهانی و 11 بار سو پرنده WNBA All-Star در معرض خطر قرار گرفته اند.

این زوج قدرت ورزشی نامزدی خود را با عکسی منتشر کردند که روز جمعه به حساب اینستاگرام پرنده ارسال شد و نماینده ای از راپینو این خبر را به رویترز تأیید کرد ، زیرا تبریک این زوج در شبکه های اجتماعی پخش می شود.

پرنده 40 ساله دارنده مدال طلای المپیک در اوایل این ماه چهارمین عنوان WNBA خود را با طوفان به دست آورد و پس از از دست دادن تمام فصل 2019 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو ، برگشت.

راپینو ، که در سال 2019 پس از یک سال مشخص حرفه ای که دومین عنوان قهرمانی خود را در جام جهانی به دست آورد ، همراه با چکمه طلایی و توپ طلای ، توپ طلا را از آن خود کرد ، در فصل 2020 WNBA یک بازی ثابت در حاشیه بود ، که به دلیل ویروس جدید کرونا کاملا در داخل یک محیط قرنطینه ای در بردنتون ، فلوریدا اتفاق افتاد.

این زوج که بیش از سه سال مورد بحث بوده اند ، به اولین زوج آشکار LGBT تبدیل شده اند که در سال 2018 در ESPN “Body Issue” ظاهر شده اند و در کنار هم مدافعان مختلفی برای دلایل سیاسی و اجتماعی بوده اند.

این اعلامیه موجبات آرزوهای خوب بسیاری از چهره های مطرح در ورزش و سیاست را فراهم آورد.

جو بایدن ، معاون رئیس جمهور اسبق آمریکا ، نامزد انتخابات ریاست جمهوری در توئیتر ، نوشت: “عشق همیشه پیروز خواهد شد.” “تبریک می گویم ، @ S10Bird وmPinoe!”