تنظیم یقین مجازی برای Scotties و Brier

کرلینگ کانادا احتمالاً مجبور است با استفاده از روش هاب و هوادار از شهر هاکی و بسکتبال پیروی کند تا در این فصل بتواند رویدادهایی مانند مسابقات اسکات اسکی تورنت و تیم هورتونس بریر را نجات دهد.

برنامه های اصلی برگزاری اسکاتی در تندر بی ، انت ، در ماه فوریه و بریر در کلونا ، پیش از میلاد ، در ماه مارس ، به دلیل همه گیری ناکام مانده است.

گری پکام ، مدیر با عملکرد عالی کرلینگ کانادا ، گفت که فدراسیون “قطعاً در انتهای استخر قرار می گیرد” در مورد احتمال کانسپت شهر هاب.

وی گفت: “با تمام صداقت ، من فکر می کنم این کارت نهایی ماست که باید بازی کنیم زیرا مربوط به رویدادهای مهم تر ماست.” “بنابراین آیا این یک Brier ، Scotties ، worlds ، دونفره مختلط کانادا ، Cup Canada ، این نوع مجموعه ای از رویدادهای بالقوه است.

“اما اگر در یک مرکز توپی نباشد و نتوانیم همه جعبه ها را علامت بزنیم و همه آن عناصر مهم را سازماندهی کنیم ، پس نمی توانم تصور کنم که یک فصل قهرمانان به شکل دیگری وجود داشته باشد.”

کرلینگ کم کم شروع به بازگشت می کند و تیم های نخبه داخلی به دلیل محدودیت های سفر ، عمدتا به بخش های منطقه ای روی می آورند. بسیاری از باشگاه ها هنوز بازگشایی نشده اند و چندین رویداد مطرح – از جمله چهار گرند اسلم – اوایل سال جاری لغو شدند.

جام قاره یکی از شش مسابقه ای بود که ماه گذشته توسط کرلینگ کانادا به دلیل COVID-19 لغو شد.

جام کانادا یخ زده است

جام کانادا که در ابتدا برای ماه آینده در فردریکتون برگزار می شد ، به مدت نامعلومی به تعویق افتاد. مسابقات قهرمانی مردان جهان ، یک رویداد فدراسیون جهانی پیچش یا حلقه زنی جهانی که توسط کرلینگ کانادا انجام می شود ، هنوز برای اوایل آوریل در اوتاوا برگزار می شود.

در حالی که NBA از حباب بازی های خود در نزدیکی اورلاندو استفاده کرد ، NHL با موفقیت مراکز بدون هوادار را در تورنتو و ادمونتون به پایان رساند. ادمونتون همچنین از دسامبر امسال میزبان مسابقات قهرمانی هاکی نوجوانان جهان در سال 2021 خواهد بود که هیچ طرفداری در آن حضور ندارد.

در مورد اینکه شهرهای کرلینگ کانادا چه شهرهایی را در نظر گرفته و یا چه زمانی ممکن است مسابقات قهرمانی در نظر گرفته شود هیچ اطلاعات فوری در دست نیست. سخنگوی گفت که فدراسیون در حال کار بر روی گزینه های مختلف است و امیدوار است که به زودی چیزی را اعلام کند.

سخنگوی آژانس بهداشت عمومی کانادا ، که در طول همه گیری بیماری در سایر مراکز ورزشی درگیر بود ، گفت که میراث کانادا پیشروترین حالت فر دادن است. سخنگوی آن بخش مشخصات مشخصی را در مورد برنامه های احتمالی در دسترس نداشت.

چندین مانع وجود دارد تا یک مرکز پیچش یا حلقه زنی کار کند. علاوه بر اصلاح مواردی مانند آزمایش برنامه ها ، محل اقامت و ترتیب سفر ، مشخص نیست که آیا مسیر سنتی صلاحیت برای مسابقات قهرمانی کشور کاربردی خواهد بود یا خیر.

“خیلی سربالایی مستقیم”

دیدارهای استانی و سرزمینی برای کسب اسکله در اسکاتی ها و بریر معمولاً چند هفته قبل از مسابقات قهرمانی کشور برگزار می شود. این مقدماتی در تقویم باقی می مانند اما وضعیت آنها نامشخص است.

دشوارتر کردن کارها برنامه محدود بازی برای تیم های نخبه طی چند ماه آینده است.

پکام در یک مصاحبه تلفنی گفت: “ما می دانیم که آنها تکرارهای زیادی نخواهند کرد و می دانیم که آنها در یک دوره کامل تمرین تیمی را تجربه نخواهند کرد.” “[There’s] اگر نخواهند گفت که پیش از برگزاری مسابقات Brier یا Scotties ، رقابت نخبگان زیادی برگزار نمی شود. بنابراین بله ، تقریباً سربالایی مستقیم است. “

پکام افزود که مسئولان سایر ورزشها با اطلاعاتی در مورد چالش بی سابقه تنظیمات و فعالیتهای هاب بسیار آماده بوده اند.

وی گفت: “در حال حاضر وقتی به احتمال میزبانی Brier یا Scotties یا قهرمانی جهانی فکر می کنیم ، مدل NHL احتمالاً استاندارد طلا است.”

“بنابراین ما بسیار نزدیک با آنها و افرادی که آنها با آنها کار کرده اند کار کرده ایم ، تخصصی که آنها خود را با آن همسو کرده اند ، برای از بین بردن بهترین عناصر آنچه NHL کنار هم قرار داده و سپس بسته به واقعیت هایی که می توانیم در زمین ثابت کنیم. “

فدراسیون ماه گذشته گفت ، شهرهای میزبان رویدادهای اخیراً لغو شده توافق کرده اند در آینده مسابقات قهرمانی کرلینگ کانادا را برگزار کنند. به احتمال زیاد در صورت تمایل ، شهرهای میزبان برای رویدادهای باقیمانده ، درصورت جابجایی ، از آن مدل پیروی می کنند.

مسابقات اسکاتی ، بریر و مسابقات قهرمانی جهان به طور سنتی مسابقه هایی با حضور خوب برگزار می شوند که از جو جشنواره ای یک هفته ای برخوردار هستند. یک تقویم اجتماعی کامل در حدود برنامه پیچش یا حلقه زنی با یک مرکز مهمانی همسایه ساخته می شود که به افزایش سطح هوپلا در اطراف شهر کمک می کند.

به عبارت دیگر ، انتظار می رود که شهرهای میزبان وقتی شرایط به حالت عادی برمی گردد ، فرصتی مناسب بدست آورند.

پکهام گفت: “هیچ یک از آن شهرهای میزبان برای برگزاری یک رویداد حاشیه ای ، مصالحه شده و غیر فروشنده امضا نکردند.” “بنابراین ما قبلاً از آن منظر به نوعی پرچم سفید را به اهتزاز درآورده ایم.”

برآوردهای خاص در دسترس نبود ، اما پکام گفت که داشتن یک تجربه بدون قهرمان فصل از قهرمانان ، یک نتیجه “قابل توجه” مالی خواهد داشت.

وی افزود ، با این وجود فرصت برای حفظ نمایه و ادامه روابط قوی با شرکای مختلف ، حامیان مالی و ورزشکاران ، پیگیری گزینه های دیگر ارزشمند را ایجاد می کند.

پکام گفت: “ما با مخاطبان تلویزیون و خود تلویزیون رابطه ای طولانی مدت داشته ایم و همچنین گروه افسانه ای از حامیان مالی را هم در سطح ملی و هم در سطح محلی جمع آوری کرده ایم.” “بنابراین حفظ این روابط و ادامه کار با هم و ادامه یافتن راهی برای قرار دادن محصول پیچش یا حلقه زنی بسیار انگیزشی است.

“بنابراین ما به دنبال راه هایی برای تحقق همه آنها هستیم.”