کلوپ های حلقه زنی کانادایی که در حال مبارزه اقتصادی با COVID-19 هستند

کلوپ های حلقه زنی کانادا دامنه خود را از بخار کامل جلو می کشند تا بازشو با تاخیر تا خاموش شدن کامل در طی همه گیر COVID-19 انجام دهند.

باشگاه های در حال فعالیت در حال تأمین تأثیر اقتصادی کاهش ثبت نام ، فروش بار و اجاره تسهیلات و افزایش هزینه های نظافت هستند.

کرلینگ کانادا در تابستان امسال دستورالعمل های بازگشت به بازی را ارائه داد. شکل ظاهری این بازی تفریحی بستگی به مقررات بهداشتی و میزان آلودگی در هر استان یا سرزمین و قوانینی دارد که توسط خود باشگاه ها وضع شده است.

بیگودی ها با کاهش تغییرات در بازی سازگار می شوند تا خطر ابتلا را کاهش دهند ، از جمله یک جارو بر روی سنگ تحویل شده به جای دو در بسیاری از باشگاه ها.

اما چاتم ، اکستر و روزلند ویندزور از جمله باشگاه های انتاریو هستند که زمستان امسال افتتاح نمی شوند.

در سال قبل از میلاد ، کلوپ Curling Kamloops بسته باقی مانده است.

رئیس داینا بولارد ، رئیس جمهور گفت ، حدود 42 درصد از اعضای باشگاه چتام کرلینگ تابستان امسال نشان دادند که آنها در این فصل حلقه نخواهند کرد.

بولارد به The Canadian Press گفت: “این رفاه و امنیت اعضای پیچش یا حلقه زنی ما بود که در درجه اول در ذهن ما بود ، زیرا ما عضویت قدیمی تری داریم.”

“فقط خیلی واضح شد که نباید باز کنیم.”

کلینگ موی چاتهام دارای صندوق ذخیره است و ساختمان آن را در اختیار دارد.

بولارد گفت ، این باشگاه می تواند زمستان امسال فعالیت خود را تأمین نكرد و اگر این كار را می كرد ضرر می كرد.

وی گفت: “باشگاه من از سال 1862 فعالیت می کند.” “ما از قبل کانادا فر می زدیم. ما با کانادا بزرگ شده ایم.

“من می خواهم که این سنت زنده بماند.”

تماشا کنید | پیچ های مخصوص پیچش یا حلقه زنی متناسب با همه گیری:

پیچش یا حلقه زنی دوباره شروع می شود ، اما – به دلیل اکثر ورزش ها – امسال به دلیل COVID-19 ظاهر و قوانین متفاوتی خواهد داشت. کالین جونز از CBC سه شنبه شب در یکی از اولین بازی های فصل هالیفاکس غایب بود. 2:39

به گفته جنرال موتورز ، باشگاه منحنی شمروک ادمونتون باز است ، اما احتمالاً زمستان امسال حتی با تمدید 90 درصد عضویت نیز با ضرر کار خواهد کرد.

کریس مک تاویش گفت: “ما مطمئن نیستیم که افراد در استفاده از سالن چقدر راحت خواهند بود.”

“چوب بستن باشگاه ها ، نوار از بسیاری جهات ، حیات نجات ما است و ما را سرپا نگه می دارد. وقتی این مسئله را از دست می دهیم ، سخت خواهیم بود.

“من هیچ درخواستی برای یخ اجاره دریافت نکرده ام. ما گروه های بزرگی داریم که آخر هفته با 20 ، 25 ، 30 تیم وارد می شوند و از امکانات ما استفاده می کنند. ما شاهد خسارات قابل توجهی خواهیم بود اجاره و در سالن فروش ما. “

باشگاه BC برای فصل بسته می شود

در همین حال ، باشگاه پیچش یا حلقه زنی Kamloops ، احساس کرد که بسته شدن این فصل از نظر مالی بیشترین معنا را دارد.

رئیس باشگاه رون مک دونالد ، در نامه ای که در وب سایت باشگاه قرار گرفت ، گفت اگر این باشگاه تلاش کند امسال “ما مطمئناً از صندوق احتیاط خود استفاده خواهیم کرد و اگر مجبور به تعطیلی در طول فصل شویم ، از نظر مالی با مشکل جدی روبرو خواهیم شد. .

“این می تواند باعث بسته شدن دائمی باشگاه شود.”

باشگاه پیچش یا حلقه زنی Kamloops خانه قهرمان زنان استانی کورین براون است.

کلوپ Curling Town of Mount Royal افتتاح شد ، اما چهارشنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل شد زیرا مرکز مونترال در یکی از “مناطق قرمز” COBID-19 کبک است.

دنی لامورو ، مدیر کلوپ موج دار Curling Canada ، گفت: “قبل از این موج دوم ، به نظر می رسید 70 درصد به موقع یا شاید کمی دیرتر باز می شوند.”

“حدود 20 درصد قرار بود در ژانویه افتتاح شود و حدود 10 درصد هم قرار نبود افتتاح شود.

“به نظر می رسد تمام باشگاه های مو در مناطق تعیین شده توسط مناطق قرمز توسط دولت کبک مجبور به تعطیلی هستند حتی اگر در آنها یخ زده و باز باشند.”

یک باشگاه چهار برگه در Gananoque ، انتهای آن ، یک سه صفحه ای در Maxville ، انت ، و کلاب Curling گلادستون در Fredericton از جمله تأسیساتی هستند که شروع فصل خود را به ژانویه تأخیر می اندازند.

در پیش بینی کاهش مشارکت و صرفه جویی در هزینه ها ، Thistle St. Andrews در سنت جان ، NB ، پنج مورد از هشت صفحه یخ پیچش را حفظ و کار خواهد کرد.

کریس جونز ، مدیر کل باشگاه پیچش یا حلقه زنی Penticton ، در ماه آگوست از 460 عضو نظرسنجی کرد تا مشخص شود ارزش باز شدن دارد.

افزایش ثبت نام مرغ های برفی که به جنوب ایالات متحده نمی روند به تعداد اعضای این باشگاه کمک می کند.

جونز اطمینان داشت که هنگام افتتاح این باشگاه حداقل 420 نفر ثبت نام کرده است.

جونز گفت: “بزرگترین تفاوت در همه افراد جدیدی است که به دلیل حوصله خود را درگیر می کنند.” “من یک تن مرغ برفی دارم. یک تن تازه کار دارم. آنها نمی توانند کار دیگری انجام دهند. آنها فکر کردند” بیایید حلقه کنیم. “

“شرط می بندم که تو امسال قرار باشد در محله 50 تا 70 نفر افراد جدید در این باشگاه باشم.”

سنجیدن خطرات باز شدن

اینکه چه مدت زمانی را برای معاشرت قبل و بعد از قرعه کشی صرف می کنند ، یک علامت سوال بزرگ برای جونز است. اتاق استراحت فقط با 50 درصد ظرفیت کار می کند و باید ساعت 10 شب بسته شود

وی گفت: “ما امیدواریم كه فروش نوار خوبی داشته باشیم ، اما این كارت وحشی است.”

جونز تخمین می زند 3000 دلار اضافی برای تمیز کردن تجهیزات و ملزومات ، از جمله دستگاه مه شکن برای سالم سازی فرش ها و نشستن روزانه هزینه کرده است.

لامورو گفت ، کرلینگ کانادا کارگاه های همه گیری را با انجمن های عضو انجام داد.

“ما به آنها گفتیم نکته اصلی در این مورد این است که به عنوان هیئت مدیره و کارکنان یک باشگاه ، شما باید بنشینید و خطرات افتتاح را درک کنید. آیا شما توانایی باز کردن دارید؟” او پرسید.

“ما در همه کارگاه ها به آنها گفتیم که ما کاری برای تصمیم گیری در مورد تعطیلی شرم آور نداریم. شما برای بقای باشگاه خود آنچه را که درست بود انجام دادید.”