جنیفر جونز و برنت لینگ در بازگشت پیچش یا حلقه زنی از بیماری همه گیر پیروز هستند

با نتیجه 7-0 و صخره های نهایی پرتاب شدن ، جنیفر جونز در کنار همسرش Brent Laing پشت حلقه های داخل KW Granite Curling Club Sunday قرار گرفت.

آنها می دانستند که در آستانه گرفتن اولین عنوان خود بر روی یخ – در میان یک بیماری همه گیر هستند.

لینگ بازوی خود را به دور همسرش پیچید و لحظه ای را گرفت.

لینگ گفت: “وقتی بازوی خود را به دور او گرفتم به او گفتم ،” می دانید ، من هنوز هم این بازی را دوست دارم. “

“شما تعجب می کنید هر سال که برمی گردید. یک وقفه طولانی. من امروز واقعاً از خودم لذت بردم و وقت گذراندن با جن برای بازی در یک بازی که خیلی دوست داریم بسیار عالی است.”

این دو در اولین رویداد خود در این فصل تقریباً غیرقابل توقف بودند ، بازی نیمه نهایی خود را در اوایل روز یکشنبه به روشی قانع کننده به پیروزی رساندند و آن را با یک تلاش به همان اندازه قوی در بازی قهرمانی مقابل Maddy Warriner و Charlie Richard دنبال کردند.

“پیچش یا حلقه زنی یکی از عشق های زندگی من بوده است. همیشه برای من وجود دارد و به همین دلیل هنوز هم بازی می کنم. من واقعاً مشتاق بودم که دوباره روی یخ بروم. ساختمان را بو کنید. و احساس کنید که ما در خانه هستیم. ، “جونز گفت.

“یخ اینجا استثنایی بود. با توجه به اینکه این اولین رویداد در این فصل بود و یخ کاملا جدیدی بود ، بسیار حیرت انگیز بود.

این دو در یخ تقریباً بی عیب و نقص شرایط یخبندان استفاده کردند و در هر بازی که در این مسابقه انجام دادند پیروز شدند – پنج برد متوالی پس از ماه ها دور ماندن از ورقه های سنگریزه.

لینگ گفت: “جن امروز هیچ چیز را از دست نداد. اولین شلیک کاملاً عالی انجام شد.”

“هر چقدر که می خواستیم از آن لذت ببریم ، شما می خواهید برنده شوید. این از دست دادن است. شما می خواهید در اوایل فصل یک پیروزی کسب کنید.”

امتیاز نهایی 7-1 بود و حتی قهرمان المپیک 2014 نیز از چگونگی خوب سنگ اندازی شگفت زده شد.

وی در حالی که زیر ماسک رنگارنگ خود لبخند می زد ، گفت: “ما کاملا خوب بازی کردیم. این در واقع یکی از بهترین روزهای دوتایی مختلط ما بوده است.”

“صادقانه بگویم این چیزی بهتر از چیزی بود که می توانستم امیدوار باشم. این وضعیت را تعیین می کند و من احساس اطمینان می کنم که وارد فصل می شوم.”

طولانی ترین فر کردن مو در خارج از فصل

ملحفه های خالی در باشگاه گرانیت KW در واترلو ، انت. (Devin Heroux / CBC Sports)

هیچ کس واقعاً نمی دانست که برای تعطیلات آخر هفته چه انتظاری داشته باشد. از آخرین باری که تیم ها در یک بستر رقابتی رقابتی یخ زده بودند ، 201 روز می گذرد.

ده تیم در کیچنر-واترلو جمع شدند تا در مسابقه دو روزه دو ضرب مخلوط شرکت کنند و برای اولین بار پروتکل های جدید پیچش یا حلقه زنی را امتحان کنند.

مطمئناً برخی از آنها به ماسک و مکان ایستادن و نحوه جارو زدن عادت کرده بودند اما جونز و لینگ خیلی سریع با فضای جدید پیچش وفق دادن سازگار شدند.

جونز گفت: “ما این مدت طولانی هرگز از یخ خارج نشده ایم. ما نمی دانستیم که چقدر طول می کشد تا دوباره به نوسانات خود ادامه دهیم.”

این زوج بیش از هر مقطع دیگری از زندگی خود در خانه با هم بوده اند – اوقات ارزشمند و معناداری را با دو دختر خود سپری کرده اند.

و شاید بیش از همه ، دور بودن از بازی دیدگاه جدیدی در مورد اینکه چرا آنها در وهله اول عاشق پیچش یا حلقه زنی شده اند فراهم کرده است.

جونز گفت: “با پیشرفت حرفه ای تر ، هرگز نمی دانید چند فصل دیگر خواهید داشت.”

احساسی که لئینگ به اشتراک می گذارد.

وی گفت: “ما نمی دانستیم كه آیا می توانیم در این فصل سنگی پرتاب كنیم یا ناگهان شغل ما به پایان می رسد.”