اولین بار Leduc Curling Club در آلبرتا برای آزمایش دستورالعمل های جدید بازی

شروع فصل پیچش یا حلقه زنی امسال در یخبندان کمی متفاوت به نظر می رسد و یک باشگاه منطقه ادمونتون قبلاً قوانین جدید بازی را آزمایش کرده است.

Leduc Curling Club اولین بار در آلبرتا بود که ورقه های یخ خود را به روی بیگودی ها باز کرد ، بازی های باشگاهی در اواسط ماه اوت از سر گرفته شد.

در ابتدا ، مدیر کل داریل هاف مطمئن نبود که بازگشایی چگونه انجام می شود.

“فر کردن یک بازی اجتماعی است و [curlers] نمی تواند جمع شود و نمی تواند مانند گذشته ملاقات کند بنابراین من مجبور شدم خودم پلیس سرگرم کننده باشم “، هاف به CBC گفت رادیو فعال در روز دوشنبه.

“اما آنچه که من پیدا کردم این بود که بیگودی ها مایل به انجام کاری هستند که برای انجام بازی لازم است.”

هاف گفت ، این شامل از دست دادن یک رفتگر و ایستادن در علائم روی یخ است که به شما کمک می کند افراد طبق دستورالعمل های بازگشت به بازی Curling Alberta و Curling Canada شش فوت فاصله داشته باشند.

وی گفت که هشت نفر به طور هم زمان روی یخ هستند و بسیاری از نقاط تماس مانند نیمکت ها برداشته شده است.

“شما فقط واقعاً سنگهای خودتان را لمس می کنید. شما معمولاً این کار را در گذشته و اکنون انجام می دادید.”

این کلوپ همچنین از مردم می خواهد اطلاعات خود را در فرم قرار دهند و یک چک لیست روزانه بهداشت Alberta برای کمک به کاهش خطر انتقال COVID-19 در بین شرکت کنندگان ، تکمیل کنند.

هاف با بیان اینکه “ما دقیقاً می دانیم چه کسی در ساختمان ما بوده است” ، افزود که این باشگاه همچنین تعداد افراد در تاسیسات خود را کاهش داده است.

وی گفت بسیاری از دستگاه های فرکن خوشحال هستند که پس از کوتاه شدن دوره پیچش یا حلقه زنی در کانادا به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، دوباره روی یخ قرار گرفتند.

یکی از اولین شیوع های این کشور به بوندسپیل ادمونتون مرتبط بود ، جایی که 13 نفر مبتلا به COVID-19 شدند.

شش ماه بعد ، بیگودی ها یاد می گیرند که چگونه یک نسخه اصلاح شده از این ورزش کلاسیک را بازی کنند ، زیرا باشگاه های سراسر کشور به آرامی بازگشایی می شوند.

هاف گفت اعضای باشگاه واقعاً از اینكه توانسته اند یك بار دیگر سنگ پرتاب كنند بسیار لذت برده اند.

وی گفت: “ما نمی دانستیم که چگونه قرار است کار کند.”

“من تفاوت زیادی نمی بینم … ما باید سازگار شویم اما همه نیز هستند.”