رویداد حلقه زنی جام کانادا در فردریکتون به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد

به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، مسابقات پیچش یا حلقه زنی جام خانگی کانادا در سال 2020 به طور نامحدود به تعویق افتاد.

مسابقات جام کانادا در ابتدا قرار بود 24 تا 29 نوامبر در فردریکتون برگزار شود.

کرلینگ کانادا روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد که تلاش می کند جام کانادا را در سال جدید برنامه ریزی کند ، زیرا نتایج در این مسابقات می تواند به تعیین تیم های مسابقات مقدماتی المپیک حلقه های حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه حلقه کمک کند.

علاوه بر به تعویق انداختن جام کانادا ، کرلینگ کانادا اعلام کرد مسابقات قهرمانی مختلط موهای زائد کانادا ، برنامه ریزی شده برای 7 تا 15 نوامبر در کانمور ، آلتا و مسابقات قهرمانی باشگاه موج دار موقت کانادا ، که برای 22 تا 28 نوامبر در اوتاوا برنامه ریزی شده است ، برگزار شد. لغو شد.

کرلینگ کانادا گفت که ارزیابی وضعیت رویدادهای پس از کریسمس را در فصل 21-2020 ادامه خواهد داد.

کاترین هندرسون ، مدیر اجرایی کرلینگ کانادا ، در بیانیه ای گفت: “همه ما واقعیت وضعیت خود را می دانیم و این فراتر از ورزش است.” “هدف و مسئولیت اصلی ما ، همیشه ، ایمن نگه داشتن ورزشکاران و داوطلبان است و مشخص شد که بدون هیچ نوع روشنی در اواخر پاییز که برنامه ریزی شده بود ، وضعیت چگونه خواهد بود ، ما نمی توانیم مسئولیت بیشتری را ادامه دهیم در روند برنامه ریزی. “

کرلینگ کانادا همچنین صحن کبک ژان سباستین روی را که می توانست نماینده کانادا در مسابقات قهرمانی جهانی پیچش یا حلقه زنی مختلط باشد ، تایید کرد و وضعیت خود را به عنوان تیم کانادا برای رویداد 2021 حفظ خواهد کرد.