ماسک آرسنال Gunnersaurus پس از ترس از انقراض به استادیوم امارات بازگشت

هنوز مشخص نیست که چه کسی در این تصویر Gunnersaurus را بازی می کند ، اما گزارش ها حاکی از آن است که افراد زیادی در حال حاضر در نقش دایناسور بازی می کنند و این باشگاه به جری Quy پیشنهاد داده است.

ماسک آرسنال Gunnersaurus پس از ترس از انقراض به استادیوم امارات بازگشت

عکس پرونده طلسم باشگاه فوتبال آرسنال Gunnersaurus. خبرگزاری فرانسه

لندن: طلسم آرسنال Gunnersaurus اولین اقدام عمومی خود را از زمان برکنار شدن زائد مرد داخل لباس به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه انجام داده است.

تصمیم باشگاه لندنی برای برکناری جری کوئی ، که 27 سال در این نقش بازی می کرد ، باعث جمع آوری کمک های مالی و پیشنهاد مسوت اوزیل هافبک توپچی ها برای پرداخت دستمزد خود شد.

روز سه شنبه حساب کاربری توییتر این شخصیت عکسی منتشر کرد که در آن می گوید: “امروز به ورزشگاه امارات برگردیم”.

هنوز مشخص نیست که چه کسی در تصویر Gunnersaurus را بازی می کند ، اما گزارش ها حاکی از آن است که افرادی در حال حاضر در نقش دایناسور بازی می کنند و این باشگاه به Quy پیشنهاد داده است.

سخنگوی باشگاه گفت: “همانطور که همیشه گفته ایم ، گانرهائوروس قسمت مهمی از آرسنال و چهره محبوب طرفداران ما در سراسر جهان است.”

“گانر هرگز از بین نرفت اما به دلیل محدودیت های ویروس ، فرصت های محدودی برای حضور وی در جمع وجود داشته است.”

پست توییتر در کمتر از یک ساعت بیش از 40،000 پسندیدن دریافت کرد ، طرفدارانش در حال حاضر از استادیوم امارات آرسنال بسته شده اند ویروس کرونا محدودیت ها ، از دیدن او راحت شد.

طرفداران از یک صفحه GoFundMe با عنوان “ذخیره Gunnersaurus” استفاده کرده بودند تا تقریباً 12000 پوند (16000 دلار) درآمد کسب کنند.

در بیانیه ای در این صفحه آمده است: “Gunnersaurus 27 سال است که طلسم باشگاه آرسنال است. او یک نماد باشگاه است و ما نمی توانیم اجازه دهیم او منقرض شود.”

اوزیل که طبق گزارشات خود هفته ای 350 هزار پوند درآمد دارد ، پیشنهاد داد که برای “طلسم مشهور و وفادار” تا زمانی که در باشگاه لیگ برتر بازی می کند ، ادامه دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.