مایکل واگن ، کاپیتان سابق انگلیس ، می گوید که روهیت شارما باید کاپیتان هند در T20I باشد

کاپیتان سابق انگلیس ، مایکل واگان ، به نفع روهیت شارما مبارزه کرد تا کاپیتان تیم T20 هند شود.

Vaughan که در یک پادکست صحبت می کرد اظهار داشت که Rohit یک کاپیتان T20 “بهتر” از کاپیتان فعلی ویرات کوهلی است. ادعای او با افزایش قابل توجهی روهیت روبرو شد که سه شنبه در فینال IPL کاپیتان را شکست داد تا هندی های بمبئی را به پنجمین عنوان برساند.

Rohit با تعقیب 157 دوش در فینال ، 68 گل از 51 توپ را مقابل پایتخت های دهلی به ثمر رساند و اطمینان حاصل کرد که بمبئی به راحتی به هدف می رسد. روهیت با کسب جام 2020 تنها کاپیتانی شد که پنج عنوان IPL به نام خود دارد.

از طرف دیگر ، کهلی ، از ژانویه ، 2017 ، پس از کناره گیری ناخدای قبلی MS Dhoni ، کاپیتان تعداد محدود هند بود. او از سال 2014 هدایت Royal Challengers Bangalore را بر عهده دارد اما تیم هنوز موفق به کسب یک جام نشده است.

به نقل از وان بی بی سی Tuffers و Vaughan پادکست گفتند: “اگر واقعاً ببینید که او (کوهلی) از نظر هدایت و کاپیتانی در کریکت T20 چه کاری انجام می دهد ، فکر نمی کنم او یک کاپیتان T20 عالی باشد. من به دنبال او برای هند و سلطنت Challengers Bangalore هستم ، جایی که او هرگز موفق به کسب IPL نشده یا به آن نزدیک نشده است.

وی افزود: بسیاری از کشورها مانند انگلیس و استرالیا نقش کاپیتانی را تقسیم می کنند “زیرا انجام هر سه کار بسیار سخت و دشوار است” و این پیشنهاد می دهد هند همان کار را با روهیت در راس کوتاه ترین قالب انجام دهد. “روهیت شارما ، برای من ، یک کاپیتان بهتر T20 است. هند با او بعنوان رهبر بهتر خواهد بود زیرا او کریکت T20 را بهتر و سریعتر از کوهلی می بیند “.

وی تکرار کرد که کوهلی به عنوان یک ضرب و شتم ، “هنوز هم یکی از بازیکنان برتر و برتر” بود. اما این توانایی کوهلی است که باعث می شود افراد بیشتری از رهبری او در کریکت T20 س Tال نکنند.

واگن بر نظر خود در شبکه های اجتماعی نیز تأکید کرد. وی در یک توییت گفت ، “بدون سوال روهیت شارما باید کاپیتان T20 هند باشد”. واگن در توصیف ویژگی های خوب خود ذکر کرد که شارما “یک مدیر ، رهبر برجسته” بود و او می دانست “دقیقاً چگونه در بازی های T20 برنده شود”.