هند و استرالیا: تیم مردان Aussie در طول سری T20I پیراهن بومیان را به تن می کنند

تیم کریکت مردان استرالیا قرار است در سری آینده T20 برابر هند پیراهن بومی با طراحی خاص بپوشند ، اقدامی که هدف آن شناخت و تشویق نقش بومیان استرالیایی در این ورزش است.

کریکت استرالیا روز چهارشنبه از این طرح ، همکاری بین تولید کننده ASICS و دو زن بومی ، عمه فیونا کلارک و کورتنی هاگن رونمایی کرد.

clarket.co.au گزارش داد: “كلارك تبار مستقیم كریكت دیرهنگام” Mosquito “Couzens (معروف به Grongarrong) ، یكی از بازیکنان بومی است كه در سال 1868 به عنوان بخشی از اولین تیم ورزشی از استرالیا برای بازی در خارج از انگلیس به تور انگلیس رفت.

این طرح قصیده ای است برای اجداد و کریکت های بومی گذشته ، حال و آینده.

بنابراین تیم مردان استرالیا زنان همتای خود را که برای اولین بار پیراهن بومی خود را در بازی مقابل انگلیس در اوایل سال امسال به تن کردند ، دنبال می کنند.

میچل استارک ، بولینگ سریع برتر استرالیا ، که اولین ظاهر پیراهن را به نمایش گذاشت ، گفت که از پوشیدن پیراهن جدید بسیار هیجان زده است.

به نقل از این وب سایت ، “… این واقعاً هیجان انگیز است که به عنوان یک تیم مردان این شلوار را داریم که اولین پیراهن بومی خود را به تن کنیم.”

تور هند در استرالیا با سه ODI آغاز می شود که از 27 نوامبر در سیدنی آغاز می شود و پس از آن 3 T20 International و چهار آزمون برگزار می شود.

سری T20 از 4 دسامبر در مانوکا اوال آغاز می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.