المپیک 2020 توکیو: در آستانه دیدار از ژاپن ، توماس باخ ، رئیس IOC ، هواداران مطمئن در بازی ها حضور خواهند یافت

توماس باخ ، رئیس IOC گفت هواداران در جایگاه های توکیو 2020 حضور خواهند داشت ، اما تعهدی به حضور تماشاگران بین المللی ندادند. وی همچنین احتمال خرید واکسن اختصاصی برای ورزشکاران توسط IOC را رد نکرد.

المپیک 2020 توکیو: در آستانه دیدار از ژاپن ، توماس باخ ، رئیس IOC ، هواداران مطمئن در بازی ها حضور خواهند یافت

تصویر پرونده توماس باخ ، رئیس IOC. عکس AP

توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک ، در حالی که بیش از 250 روز به المپیک موکول شده توکیو باقی مانده است ، ابراز اطمینان کرد که طرفداران می توانند سال آینده در مراسم نمایش شرکت کنند. باخ ، با این حال ، از گفتن اینکه آیا هواداران بین المللی می توانند برای بازی های المپیک و پارالمپیک در کمتر از 9 ماه دیگر به توکیو سفر کنند ، امتناع کرد.

روز یکشنبه ، باخ برای اولین بار از زمان سفر به این کشور ، یک سفر چهار روزه به توکیو انجام خواهد داد ویروس کرونا همه گیری مجبور به تعویق انداختن بازی های توکیو به مدت یک سال شد. رئیس کمیته بین المللی المپیک در نیم نگاهی به چگونگی پیچیده و محدود شدن وضعیت سفرهای بین المللی گفت که هیأتی که به توکیو سفر می کرد قبل از پرواز در لوزان قرنطینه می شد و همه آنها تحت شرایط اضافی قرار می گرفتند. کووید -19 تست ها

روز چهارشنبه باخ در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی در پایان جلسه هیئت اجرایی IOC ، از باخ س askedال شد که آیا وی در مورد احتمال لغو بازی ها هنگام حضور در توکیو بحث خواهد کرد؟ باخ با یک “نه” تک جمله ای پاسخ داد.

باخ گفت: “این دیدار در یک زمان مهم انجام می شود.” “ما در یک مرحله مهم از کنار هم قرار دادن یک جعبه ابزار قرار داریم کووید -19 اقدامات متقابل. امیدواریم با این بازدید بتوانیم اعتماد بیشتری به ورزشکاران و شرکت کنندگان نسبت به برگزاری بازیها در یک محیط امن داشته باشیم. اهمیت این بازدید زیاد است. پیامی که می خواهیم به مردم ژاپن بدهیم این است که ما کاملاً به توکیو 2020 متعهد هستیم و این اتفاق در یک محیط امن رخ خواهد داد. “

در نظرسنجی انجام شده توسط شبکه ژاپن نیوز در ژوئیه سال جاری ، 77 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که فکر نمی کنند این بازی ها در سال 2021 برگزار شود.

باخ ، گفت كه در حال حاضر تصمیمی درمورد تعداد دقیق تماشاگران مجاز به سکوها اتخاذ نشده است. “با دیدن مسابقات مختلف در ژاپن ، ما می توانیم اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم که تعداد تماشاگران منطقی در مکان های المپیک و پارالمپیک حضور خواهیم داشت. چه تعداد و تحت چه شرایطی به پیشرفت های آینده بستگی دارد.

“من نمی توانم در مورد حضور هواداران بین المللی مهلت بدهم. با آنها ، این برای ورزشکاران و مسئولان یکسان است. ما باید ببینیم که برای اطمینان از یک محیط امن چه اقداماتی متقابل باید انجام دهیم. بسته به این ، ما همچنین می توانیم درباره تماشاگران تصمیم بگیریم و به بازدیدکنندگان بین المللی نشان می دهیم که تحت چه شرایطی می توانند در بازی ها شرکت کنند. “

شارگ شتی ، شاتلر ، به شاتل گفته بود كه حضور هواداران در این بازیها عامل اصلی جذابیت المپیك برای ورزشكاران است. اولین پست در ماه جولای ضمن بحث در مورد احتمال برگزاری بازیها در صورت عدم وجود واکسن.

توماس باخ ، رئیس IOC ، المپیک 2020 توکیو پیش از ژاپن ، دیدار طرفداران مطمئن بازی ها را بر عهده خواهد داشت

هواداران قبل از بازی لیگ بیس بال ژاپن بین تیم های هانشین تایگر و یوکوهاما دنا بای استارس در یوکوهاما در 30 اکتبر وارد استادیوم بیس بال می شوند. عکس AP

باخ به رویداد بیس بال در یوکوهاما – جایی که ژاپن “یک آزمایش پیشرفته” برای دیدن اینکه آیا مسابقات ورزشی با ظرفیت 80 درصد هوادار برگزار می شود – و رویداد نمایشگاهی یک روزه ژیمناستیک در توکیو ، جایی که ورزشکاران ایالات متحده ، چین و روسیه به همراه ژیمناست های ژاپنی به رقابت پرداختند. رویداد توکیو – به نام مسابقه دوستی و همبستگی – نزدیک به 2000 طرفدار در سالن ورزشی شماره 1 یویوگی حضور داشت. در حالی که آنها از معیارهایی استفاده می کردند که اکنون به امری عادی تبدیل شده است – مانند استفاده از ماسک صورت در همه زمان ها ، به طور مرتب دست های خود را تمیز می کنند ، درجه حرارت بدن را کنترل می کنند و از نظر اجتماعی فاصله می گیرند – همچنین به آنها دستور داده شد که برای جلوگیری از پخش قطرات ، فریاد بزنند. در همین حال از ورزشکاران سه کشور بازدید کننده خواسته شد قبل از پرواز به ژاپن به مدت 14 روز در خانه قرنطینه کنند. هنگامی که به توکیو رفتند ، از آنها خواسته شد که علاوه بر گذراندن دوره ، در هتلهای توکیو نیز به طور جداگانه اقامت کنند ویروس کرونا روزانه آزمایش می کند.

توماس باخ ، رئیس IOC ، المپیک 2020 توکیو پیش از ژاپن ، دیدار طرفداران مطمئن بازی ها را بر عهده خواهد داشت

کوهی اوچیمورا از ژاپن در یک جلسه ژیمناستیک بین المللی روز یکشنبه در سالن ورزشی اول استادیوم ملی یویوگی توکیو شرکت می کند. عکس AP

توکیو و ژاپن نشان داده اند که حتی در محدودیت ها و شرایط موجود می توانند رویدادهای بین المللی را سازماندهی کنند. طی نه ماه دیگر ، می توانیم اطمینان حاصل کنیم – با توجه به پیشرفت واکسن ها و آزمایش سریع – که ابزار بهتری برای مقابله با کووید -19 تا جولای این به همه اعتماد به نفس زیادی می دهد. “

پس از ماه ها عدم اطمینان در مورد محدودیت هایی که بازی های به تعویق افتاده سال آینده برگزار می شود ، با اعلام Pfizer که 90 درصد واکسن آن م hopesثر است ، امیدهایی در مورد توکیو 2020 به نظر می رسد که به ظاهر طبیعی است.

از باخ س wasال شد که اگر چندین واکسن تا بهار یا تابستان سال آینده چندین واکسن در دسترس باشد ، سازمان دهندگان IOC و توکیو 2020 به دنبال خرید واکسن های خود برای توزیع به ورزشکاران واجد شرایط برای توکیو 2020 هستند.

باخ این احتمال را رد نکرد. وی گفت که آنها با سازمان بهداشت جهانی و تعدادی از تولیدکنندگان واکسن در تماس هستند تا از آنچه در جبهه واکسن اتفاق می افتد مطلع شوند.

باخ گفت: “گزینه های مختلفی در مورد چگونگی در دسترس قرار دادن واکسن ها در دست بررسی است.” اما وی گفت كه IOC بر این عقیده است كه اولویت اول واكسن باید پزشكان و پزشكان متخصص ، گروه های پرخطر ، “افراد نیازمند” و “جوامع ما را زنده نگه دارند”.

وی گفت: “ما بحث بیشتری با متخصصان ، تولیدكنندگان واكسن ، دولت ها خواهیم داشت تا ببینیم چگونه با استفاده از واكسن ها می توان از یك محیط امن برای همه افراد در توكیو اطمینان حاصل كرد.”

معمای صلاحیت

با توجه به شرایط موجود ، 57 درصد از سهمیه بندی ها به المپیک اختصاص یافته است. با کووید -19 مواردی که در سراسر اروپا افزایش می یابد – مجبور کردن قفل جدید در سراسر کشور – و ماندن تعداد بالای پرونده ها در کشورهایی مانند هند و ایالات متحده ، میزبانی مسابقات انتخابی به چالشی برای فدراسیون های بین المللی تبدیل شده است. روز سه شنبه ، کشتی جهانی جهانی ، نهاد حاکم بر این ورزش ، مسابقات جهانی را که قرار بود در ماه دسامبر در بلگراد برگزار شود ، لغو کرد.

“ما باید از یک سیستم صلاحیت عادلانه برای تخصیص مکان های باقیمانده اطمینان حاصل کنیم. مشکلی که IF و IOC با آن روبرو هستند این است که شما به سختی جایی در این کره خاکی پیدا خواهید کرد که بتوانید ورزشکاران از سراسر جهان را برای شرکت در آن جلب کنید. بنابراین ، IF ها به دنبال برگزاری مسابقات مقدماتی در بهار سال آینده هستند. همچنین سناریوهای مختلفی از جمله تبدیل رویدادهای صلاحیت جهانی به مسابقات انتخابی منطقه ای و قاره ای یا استفاده از رتبه بندی جهانی در دست بررسی است. “

وی همچنین گفت: “این امر همچنین از نظر ورزشکاران به انعطاف پذیری زیادی نیاز خواهد داشت ، زیرا آنها در شرایطی قرار نخواهند گرفت که معمولاً 9 ماه قبل از المپیک خواهند بود.” آنها نمی توانند دوره آموزش خود را تعیین کنند (مانند شرایط عادی) و نمی توانند تعیین کنند که چه زمانی می خواهند اوج بگیرند. کار آسانی نیست. ورزشکاران از این موضوع راضی نیستند ، اما آنها در حال درک نیاز به انعطاف پذیری هستند. “

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.