Karandeep Kochhar با کسب عنوان قهرمانی PGTI اولین قهرمانی بازیکنان فولاد TATA را از زمان حرفه ای شدن کسب می کند

این دومین عنوان پسر جوان Chandigarh در تور PGTI بود زیرا اولین بار او در سال 2016 در سن 17 سالگی زمانی که هنوز آماتور بود بود.

Karandeep Kochhar با کسب عنوان قهرمانی PGTI اولین قهرمانی بازیکنان فولاد TATA را از زمان حرفه ای شدن کسب می کند

تصویر پرونده Karandeep کوچار. توییتر @ PTGITOUR

چندیگره: Karandeep Kochhar روز پنجشنبه اولین قهرمانی خود در PGTI را بدست آورد و در دور آخر در مسابقات قهرمانی بازیکنان TATA Steel PGTI با نتیجه فوق العاده سه زیر 69 سال Pro را به دست آورد.

این دومین عنوان پسر جوان Chandigarh در تور PGTI بود زیرا اولین بار او در سال 2016 در سن 17 سالگی زمانی که هنوز آماتور بود بود.

کوچار ، رهبر از دور دو ، در پایان با یک تورنمنت 18 زیر 270 به پایان رسید تا دو شوت جلوتر از بقیه در رویداد 30 روپیه خاتمه دهد.

کوچار ، که چک برنده Rs را به خانه برد. 4،84،950 ، از مقام هفتم به مقام دوم PGTI Order of Merile صعود کرده است.

Udayan Mane مستقر در Pune همچنان رهبر لیست شایسته است.

Sunit Chowrasia بیست و شش ساله از کلکته ، برادرزاده بزرگ SSP Chawrasia گلف در هند ، با 10 و زیر 62 سال رکورد کورس را شکست تا مقام نایب قهرمانی 16 تا 272 را کسب کند.

کوچار (66-68-67-69) ، رهبر یک شبه با چهار شلیک ، امیدوار بود که بتواند از شش حفره اول عبور کند و این دقیقاً همان چیزی است که او موفق به انجام آن شد.

او برای جلب اعتماد به نفس خود ، پرندگان را در دو سوراخ اول با دو یا شش فوت تبدیل جمع کرد. او قبل از گاوچران سه پرتویی خود در دهم ، چند موقعیت پرنده را از دست داد.

در 12th ، کوچار از 70 فوت دو پرتوی رفت و یک امتیاز خوب داشت. ایستاده بر روی شانزدهمین سه راهی کوچار فهمید که چوراسیا با 16 سال سن با او مساوی است. او سپس بر روی بنزین قدم گذاشت و پرندگان به موقع را در شانزدهم شانزدهم برداشت ، جایی که آن را تا پنج فوت خرد کرد و در هفدهم بود که 20 فوت را از حاشیه فرو برد.

“من مدتها منتظر این پیروزی بودم. در گذشته چندین بار به پیروزی نزدیک شدم و طی سه سال گذشته بسیاری از 10 و 5 برتر را به دست آوردم. بنابراین عبور از مرز و آن هم در دوره منزل من ، “گفت کوچار.

چوراسیا (69-69-72-62) ، که یک شب 14 بود و 9 برتری نداشت ، شروع شگفت انگیزی داشت زیرا سه سوراخ اول را ایجاد کرد و با ایجاد دو پایه 15 تایی و یک تکه تراشه خوب.

با دو پرنده دیگر در هشتم و نهم ، از جمله تبدیل دیگر از 15 پا ، او چرخش را در پنج زیر انجام داد.

Chowrasia ، که در سال 2018 حرفه ای شد ، در برابر بازی در 10th یک گلدان بود ، اما در 11 ، 13 و 14 با پرندگان بزرگ غر زد ، جایی که 15 فوت را غرق کرد ، یک تراشه سخت کار کرد و 30 تخلیه کرد به ترتیب فوتتر

چوراسیای نرم زبان ، که شباهت زیادی به عموی معروف خود دارد ، در سه سوراخ آخر با یک حمله رعد اسا پرنده دیگری روبرو شد.

چند تراشه با کیفیت در 16 و 17 از چهار پا برای او تدارک دیدند در حالی که او در هجدهم ششمین تبدیل طولانی روز خود را انجام داد ، که 15 فوت است.

بنابراین چوراسیا رکورد دوره قبلی 64 را که مشترکاً توسط رشید خان ، سودیر شارما و ابجییت سینگ چاده برگزار می شد ، شکست. همچنین این بهترین نتیجه در مدار PGTI بود.

“من انتظارات زیادی در ابتدای روز نداشتم اما شروع بسیار خوبی بود و پرندگان همه روز را ادامه می دادند. من در تمام مدت ریتم عالی داشتم. بازی کوتاه من عالی بود و بازیکن من آتش می گرفت” چوراسیا گفت.

آکشی شارما (69) از چندیگر ، برنده هفته گذشته ، با 14 سال زیر 274 مقام سوم را کسب کرد. همسر ایالتی وی یووراج سینگ ساندو (67) و گوروگرام Veer Ahlawat (70) در سن 13 سال زیر 275 چهارم مشترک بودند.

رشید خان (75) از دهلی ، آخرین برنده این رویداد ، در even-par-288 با 29 امتیاز مساوی شد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.