فرمول 1: لوئیس همیلتون خواهان قرارداد بعدی مرسدس است تا نقش بیشتری در “فشار برای تغییر” داشته باشد

لوئیس همیلتون گفت که مشتاقانه در کمک به مرسدس برای ارائه “آینده ای سبز” با اتومبیل های خود و افزایش برابری و تنوع مشارکت دارد.

فرمول 1: لوئیس همیلتون خواهان قرارداد بعدی مرسدس است تا نقش بیشتری در

لوئیس همیلتون همچنین به صراحت اعلام کرد که مایل است سال آینده به مسابقات ادامه دهد. AP

لوئیس همیلتون روز پنجشنبه گفت که می خواهد قرارداد بعدی فرمول یک خود با مرسدس باشد تا به او نقش بیشتری در “فشار برای تغییر” این برند بدهد.

وی پس از اینکه اعلام کرد که او می خواهد سال آینده مسابقه خود را ادامه دهد ، اما “چیزی سنگسار نشد” ، وی گفت که مشتاقانه در کمک به مرسدس برای ارائه “آینده سبز” با اتومبیل های خود و افزایش برابری و تنوع نقش دارد.

همیلتون که می تواند در مسابقات گرندپری آخر هفته ترکیه ادعا کند با رکورد برابر هفتمین عنوان قهرمانی جهان ، گفت: “من همیشه به دنبال این هستم که ببینیم چگونه می توانیم پیشرفت کنیم.”

“چگونه می توانم کارآمدتر باشم و کارهای بیشتری برای شرکا انجام دهم؟ چگونه می توانم موقعیت خود را برای انجام کارهای بیشتر برای تیم فراهم کنم؟

“به طور طبیعی ، من فکر می کنم آسان است فقط رفتن به امضای آن معامله و ادامه دادن فکر کردن به آنچه بعد از آن است.

“و من کاملاً از این ایده آگاه هستم که می خواهم با مرسدس ادامه دهم ، دوست دارم در تلاش برای تغییر به آنها کمک کنم.

“آنها اتومبیل های خود را سبز می کنند و برق بیشتری می گیرند و من می خواهم در آن جاده به آنها کمک کنم.”

تمرین افتتاحیه در استانبول از روز جمعه آغاز می شود.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.