گرگ چپل ، مارک تیلور ، بازیکنان سابق استرالیا ، می گویند ویرات کوهلی یکی از شخصیت های تأثیرگذار در بازی است.

ملبورن: ویرات کوهلی “کریکت بسیار قدرتمند” در کریکت جهان است که می تواند مارک تیلور ، کاپیتان سابق استرالیا را بازی کند و هم نقش یک کریکت مهاجم و هم یک دولتمرد را بازی کند.

کاپیتان طلسمی هندی در طول سالها رشد کرده است و به ضربات درخشان رکوردشکنی رسیده است.

به نقل از تیلور به نقل از “تیلور”: “من فکر می کنم او یک مرد بسیار قدرتمند در کریکت جهان است ، اما من فکر می کنم او کار بسیار خوبی انجام می دهد تا در یک خط کریکت پرخاشگر و همچنین یک دولتمرد این خط خوب را طی کند. من فکر می کنم او این کار را بسیار خوب انجام می دهد” گفتن توسط صبح سیدنی هرالد.

رئیس سابق استرالیا گفت کهلی مسئولیت یک شخصیت تأثیرگذار را با احترام فراوان بر عهده دارد.

تصویر فایل ویرات کهلی.  خبرگزاری فرانسه

تصویر فایل ویرات کهلی. خبرگزاری فرانسه

“من فکر می کنم که او با این مسئولیت با احترام زیادی برخورد می کند. وقتی بازی او را تماشا می کنید ، هنوز هم شخص زیادی است. من همیشه او را در زمان هایی که با او صحبت کرده ام پیدا کرده ام تا نسبت به بازی و کسانی که بازی می کنند بسیار احترام بگذارد. و کسانی که آن را بازی کرده اند ، “تیلور اضافه کرد.

گرگ چاپل ، که از 2007 تا 2005 مربیگری هند را برعهده داشت ، گفت که کاپیتان هندی “یکی از بازیکنان با نفوذ کریکت جهان” است که از بیان عقاید خود نمی ترسد.

“من فکر می کنم او مطمئناً یکی از بهترین بازیکنان و یکی از با نفوذترین بازیکنان کریکت جهان در حال حاضر است. او دیدگاه های قوی دارد ، از گفتن این دیدگاه ها کاملاً خوشحال است ، از اینکه خودش را آنجا قرار داده و خودش را به عقب برگردانده کاملاً خوشحال است. حرفهایش را بلند کن ، “چپل گفت.

این بزرگ 72 ساله استرالیایی گفت که برای کریکت تست خوب است که یک بازیکن با نفوذ مانند کوهلی از بازی در طولانی ترین قالب بازی لذت می برد.

چاپل گفت: “او عاشق کریکت تست است و در حالی که هند بازی می کند با احترام با کریکت تست رفتار خواهد کرد زیرا او حرف بزرگی در مورد کریکت هند دارد. این چیز خوبی است.”

وی افزود: “اگر كاپیتان هندوستان ندارید كه علاقه ای به تست كریكت نداشته باشد ، این صحنه تأثیر می گذارد. ویرات عاشق كریكت تست است ، او قهرمان تست كریكت است و در حالی كه این اتفاق می افتد هند بازی كریكت تست را بازی می كند.”

کوهلی پس از آزمون افتتاحیه ، که در 21 دسامبر به پایان می رسد ، به خانه باز خواهد گشت. BCCI به او مرخصی پدری اعطا کرده است تا برای تولد اولین فرزندشان در اوایل ژانویه در کنار همسر بازیگرش آنوشکا شارما باشد.

مربی سابق استرالیا ، دارن لمان ، احساس می کند که کوهلی برای پیروزی در یک تست آزمایشی که در آن شرکت می کند ، رانده می شود.

“این فقط روشی است که او بازی می کند ؛ او پر انرژی بازی می کند و نمی خواهد ببازد. او همیشه مرزها را کنار می زند ، اما این کاری است که بازیکنان بزرگ انجام می دهند. او می خواهد در هر بازی برنده شود. این یکی از بازی های آتشین بود [2017 series] لمن گفت:

مسابقات جام Border-Gavaskar از روز 17 دسامبر با یک دیدار شبانه روزی در آدلاید اوال آغاز خواهد شد و پس از آن تست ها در زمین کریکت ملبورن (26 دسامبر) ، زمین کریکت سیدنی (7 ژانویه) و گبا (15 ژانویه) برگزار می شود.

این تور با سه ODI از 27 نوامبر آغاز می شود و به همین ترتیب T20I آغاز می شود.