دن اندروز ، نخست وزیر ایالت ، می گوید: “رویدادهای گرم کردن Open Australian در ویکتوریا” کاری انجام نشده است

این ترتیب جدید شامل بازیکنانی خواهد بود که به ملبورن پرواز می کنند تا دو هفته قرنطینه اجباری داشته باشند ، زمانی که آنها فقط به هتل ها محدود می شوند اما به زمین های تنیس دسترسی دارند.

دن اندروز ، نخست وزیر ایالت ، می گوید:

برنامه اوپن استرالیا 2021 قرار است بین 18 تا 31 ژانویه برگزار شود. AP

ملبورن: تنیس استرالیا روز دوشنبه برنامه ای را برای انتقال بسیاری از مسابقات گرمایش آزاد استرالیا به ویکتوریا پرچم گذاری کرد ، اما از نخست وزیر ایالت اخطار صریح دریافت کرد که هر رویدادی را که خطر دوباره سلطنت ملبورن را داشته باشد ، از بین می برد. کووید -19 بحران

طبق این برنامه ، مسابقات ابتدا برای سیدنی ، بریزبن ، پرت ، هوبارت ، آدلاید و کانبرا برنامه ریزی شده بود که از 18 تا 31 ژانویه قبل از مسابقات آزاد در پارک ملبورن در ویکتوریا برگزار می شد.

کریگ تایلی مدیر مسابقات گفت این حرکت به این دلیل است کووید -19 محدودیت ها به این معنی بود که دولت های ایالتی نمی توانند تضمین کنند بازیکنان خارج از کشور که در خارج از ویکتوریا گرم می شوند ، می توانند برای گرند اسلم به ملبورن سفر کنند.

وی به ملبورن گفت: “اکنون هیچ خطری وجود ندارد که مسابقات Open Australian بدون حضور همه (همه بازیکنان) در ویکتوریا برگزار شود و ما قبلاً این ضمانت را نداشتیم.” هرالد سان روزنامه

مسئولان تورنمنت در بریزبن ، آدلاید و هوبارت با صدور بیانیه هایی از از دست دادن رویدادهای خود به ویکتوریا ناامید شدند و گفتند که آنها در سال 2022 باز می گردند.

اما نخست وزیر ویکتوریا ، دان اندروز گفت که این برنامه ها “کاری انجام نشده” است ، خصوصاً از آنجایی که ملبورن اخیراً از یک قفل یک ماهه برای از بین بردن موج دوم کووید -19 .

وی به خبرنگاران گفت: “این یک رویداد عظیم است ، یک واقعه ای است که همه ما عاشق آن هستیم ، اما در زمانی اتفاق می افتد که بقیه جهان در آتش می سوزند.”

“این یک رویداد مهم است ، کاملاً ، اما اجتناب از موج سوم بدون شک حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است. این کار باید با بهترین توصیه های بهداشت عمومی انجام شود.”

گزارش شده است که این طرح شامل بیش از 500 تنیسور بین المللی است که وارد ویکتوریا می شوند و تحت دو هفته قرنطینه اجباری قرار می گیرند.

بازیکنانی که بسیاری از آنها با مسافرت های بزرگ سفر می کنند فقط در هتل ها محدود می شوند اما به زمین های تنیس دسترسی دارند.

هنگامی که آنها قرنطینه را به پایان رساندند و دو بار آزمایش منفی را نشان دادند کووید -19 ، آنها می توانند آزادانه در اطراف ویکتوریا حرکت کنند.

اندروز متذکر شد که این یک کار تدارکاتی عظیم شامل ترتیبات پیچیده قرنطینه است و گفت: “این تصور همه با کمان گره خورده است ، این یک معامله تمام شده است ، این اشتباه است”.

به نظر می رسد تنیس استرالیا با اعلامیه خود اسلحه را پرید ، در حالی که تایلى با اطمینان دولت ایالت ویکتوریا را پیش بینی می کرد که به جمعیت حداقل 25 درصد ظرفیت در پارک ملبورن اجازه دهد.

آلیستر مک دونالد ، مدیر آدلاید گفت که تصمیم برای انتقال رویدادها به ویکتوریا “ماه ها بحث گسترده با دولت های سراسر کشور” را دنبال کرد.

برگزار کنندگان هوبارت بین المللی گفتند کووید -19 محدودیت ها باعث می شود بازیکنان نتوانند به درستی آماده شوند ، در حالی که مسئولان مسابقات بریزبن گفتند “فقط یک تابستان تنیس در ملبورن امن ترین و عملی ترین گزینه است”.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.