شنا جک شناگر استرالیایی در پرونده دوپینگ تصادفی دو سال محرومیت صادر کرد

شنا جک شناگر استرالیایی به جرم دوپینگ تصادفی مقصر شناخته شد و برای مدت دو سال منع محرومیت شد که چند روز قبل از شروع بازی های المپیک توکیو منقضی می شود.

شنا استرالیایی شنا جک در پرونده دوپینگ تصادفی دو سال محرومیت صادر کرد

تصویر پرونده شنا جک شناگر استرالیایی. خبرگزاری فرانسه

لوزان: شاینا جک شناگر استرالیایی روز دوشنبه به دلیل دوپینگ تصادفی مقصر شناخته شد و برای او دو سال محرومیت صادر شد که چند روز قبل از شروع بازی های المپیک توکیو منقضی می شود.

دادگاه داوری ورزش گفت كه قضات این تصمیم را گرفتند كه “جك به طور عمدی لیگاندرول را مصرف نكرد و فكر كرد كه وی مسئولیت اثبات غیر عمدی بودن نقض قانون ضد دوپینگ را بركنار كرده است.”

جک قبل از مسابقات جهانی 2019 از نظر آزمایش آنابولیک مثبت بود. دادگاه ورزشی استرالیا قبلاً ممنوعیت چهار ساله را توصیه کرده بود.

جک می تواند حکم روز دوشنبه را در یک فرایند تجدید نظر در CAS به چالش بکشد. آژانس جهانی ضد دوپینگ نیز می تواند درخواست کند تا ممنوعیت بیشتری را درخواست کند.

شناگر 22 ساله ، چهار بار مدال آور در مسابقات قهرمانی جهان 2017 ، نمی تواند تا 11 ژوئیه 2021 شرکت کند. بازی های المپیک توکیو کمتر از دو هفته بعد آغاز می شود.

جک دوپینگ را انکار کرد و گفت که آزمایش مثبت ناشی از یک مکمل آلوده است. مسئولیت اثبات این امر به عهده ورزشکاران در موارد ضد دوپینگ است تا نشان دهند دقیقاً چگونه و در چه زمان آلودگی رخ داده است.

جک در یک تست خارج از مسابقه در ژوئن 2019 مثبت شد. متخصص آزاد از تیم استرالیایی محروم شد و از اردوی آماده سازی خود در ژاپن به خانه فرستاده شد.

در آن زمان ، تیم استرالیایی گفت که این پرونده “به شدت ناامید کننده و شرم آور است”.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.