آژانس رایگان NBA با انبوهی از حرکات جزئی آغاز به کار می کند ، VanVleet هنوز در بازار است

در شب اول آژانس رایگان ، DeAaron Fox اولین برنده بزرگ بود.

بسیار زیاد ، مانند 163 میلیون دلار آمریکا – یا حتی بیشتر.

نماینده کریس گاستون گفت ، فاکس و پادشاهان ساکرامنتو جمعه شب در یک معامله حداکثر توافق کردند. این یک پیمان پنج ساله است که 163 میلیون دلار به فاکس پرداخت می کند و اگر فاکس تیم All-NBA را بسازد یا سایر افتخارات لیگ را بدست آورد ، ممکن است این رقم به نزدیک 200 میلیون دلار برسد.

تعداد فاکس در هر سه فصل NBA بهبود یافته است. او به طور متوسط ​​11.6 امتیاز به عنوان یک تازه کار ، سپس دو فصل پیش 17.3 امتیاز و در فصل گذشته 21.1 امتیاز برای پادشاهان کسب کرد. درصد گلزنی وی نیز در هر دو فصل گذشته افزایش یافته است.

تمدید فاکس برای فصل 22-2021 آغاز می شود و از 28.1 میلیون دلار شروع می شود.

تماشا کنید | آیا این دوران طلایی بسکتبال مردان کانادا است ؟::

جوون چوپان با برخی از بزرگترین اسامی بسکتبال کانادا درباره چگونگی تغییر فرهنگ این ورزش در دو دهه گذشته و اگر این تنها آغاز رشد ستاره های NBA باشد ، صحبت می کند. 7:18

آژانس رایگان روز جمعه در ساعت 6 بعد از ظهر EST در NBA افتتاح شد. هیچ معامله ای نمی تواند تا ساعت 12:01 بعد از ظهر یکشنبه منعقد شود ، و بسیاری از بزرگترین نام های موجود – مانند آنتونی دیویس لیکرز و فرد ون ولیت ، که ستاره خود را از نظر شهابی با تورنتو رپتورز دیده است – تصمیم فوری در مورد آنها نگرفتند آینده

انتظار می رود دیویس در کنار لیکرز باقی بماند. س questionال این است که معامله جدید چگونه شکل می گیرد. پیش بینی می شود VanVleet طی چهار فصل آینده حداقل 80 میلیون دلار فرماندهی داشته باشد ، اگر بیشتر از این نباشد و تورنتو اعلام كرده است كه آنها دوست دارند نگهبان بدون مراقبت را كه به قسمت بزرگی از راپتورها برای قهرمانی NBA 2019 تبدیل می شود ، حفظ كنند.

تقسیم حرکات جمعه:

Atlanta Hawks

یک فرد با دانش به AP گفت ، Danilo Gallinari – یکی از بالهای برتر بازار بازیکن آزاد – با قراردادی سه ساله به ارزش 61.5 میلیون دلار موافقت کرد. ESPN و Atlanta Journal-Constitution ابتدا توافق نامه را گزارش دادند.

گالیناری فصل گذشته به طور متوسط ​​18.7 امتیاز برای اوکلاهما سیتی کسب کرده و از فاصله 3 امتیازی 38 درصد تیراندازی حرفه ای است.

هاوکس یکی از تیم هایی بود که با فضای قابل توجهی وارد آژانس رایگان شد و به دنبال استعدادهای پیشکسوت برای اضافه شدن به گروهی که شامل Trae Young و Kevin Huerter است ، بود.

گالیناری ، 32 ساله ایتالیایی نیز با نیکس ، ناگتس و لس آنجلس کلیپرز بازی کرده است. او در ابتدا ششمین انتخاب کلی در پیش نویس 2008 توسط نیویورک بود.

دالاس ماوریکس

ماوریکس و تری بورک پس از بازی خوب گارد در حباب NBA ، روی قراردادی سه ساله 10 میلیون دلاری توافق کردند تا گارد را برگردانند.

بورک در ابتدا در تجارت با نیویورک با عنوان کریستاپس پورزینگیس در اوایل سال 2019 به دالاس پیوست. ماوریکس قبل از فصل گذشته دوباره بارک را به خدمت نگرفت و او در فیلادلفیا به پایان رسید.

76ers قبل از خاموش شدن ویروس کرونا در ماه فوریه از بورک چشم پوشی کردند و دالاس قبل از شروع مجدد او را امضا کرد ، زیرا ویلی کاولی-استاین از پایان فصل خارج شد.

دنور ناگتس

آخرین باری که فاکوندو کامپازو و نیکولا جوکیچ در یک بازی واقعی با هم زمین بازی کردند در جریان جام جهانی بسکتبال سال گذشته در چین بود. کامپاتزو خیره کننده بود و آرژانتین پیروز شد و امیدهای قهرمانی جوکیچ و صربستان را خاتمه داد.

به زودی ، آنها در جستجوی عنوان دیگر هم تیم خواهند شد.

طبق گفته شخصی که دانش مستقیم در مورد این معامله دارد ، کمپازو در روز افتتاحیه آژانس رایگان با یک قرارداد دو ساله با Denver Nuggets موافقت کرد. این فرد به شرط ناشناس ماندن با آسوشیتدپرس صحبت کرد زیرا این قرارداد حداقل تا روز یکشنبه که زمان توقف NBA در خریدهای جدید لغو خواهد شد ، ناتمام مانده است.

نیویورک تایمز ابتدا از توافق میان کامپازو و ناگتس خبر داد.

کمپازو 5 فوت و 10 پا دو بار در المپیک بازی کرده است ، دو بار در جام جهانی بسکتبال ، یک جفت قهرمانی در یورو لیگ داشته و به پاس های دیدنی شهرت دارد. و حالا ، او تصمیم گرفته است که وقت آن رسیده است که NBA را با یک تیم دنور که فصل گذشته دو بار از کمبود 3-1 پلی آف پیروز شد ، برای رسیدن به فینال های کنفرانس غربی تلاش کند – جایی که آنها به قهرمان نهایی لس آنجلس لیکرز سقوط کردند.

دیترویت پیستونز

مردم آشنا با این معاملات به AP گفتند که پیستون ها جمعه شب از مراکز Mason Plumlee و Jahlil Okafor تعهداتی دریافت کردند. ESPN که برای اولین بار از توافق نامه Plumlee خبر داد ، گفت که وی قراردادی سه ساله با مبلغ 25 میلیون دلار امضا خواهد کرد.

بعداً Plumlee نامه تشکرآمیز خود را به طرفداران دنور در حساب توئیتر خود ارسال کرد و گفت که “شک ندارد” که اتفاقات بزرگی در انتظار ناگتس است. وی همچنین گفت که از پیوستن به پیستونز بسیار هیجان زده است و آنها را “یکی از معروف ترین امتیازات لیگ” خوانده است.

LA کلیپرز

شخصی که از معامله آگاهی دارد به AP گفت: پاتریک پترسون با یک قرارداد یک ساله باز خواهد گشت.

پترسون در فصل گذشته به طور متوسط ​​4.9 امتیاز برای کلیپرز کسب کرد. ESPN ابتدا از توافق کلیپرز با پترسون خبر داد.

گرمای میامی

تیم Heat توافقات سریع گارد دراگیچ و گارد دراگیچ و میر لئونارد را در زمینه قراردادهای دو ساله به دست آورد ، سال دوم در هر دو مورد گزینه های تیم بود. Dragic فصل آینده حدود 18 میلیون دلار ، لئونارد حدود 9 میلیون دلار درآمد کسب خواهد کرد.

لئونارد گفت: “من به راحتی می دانم که آنها به چیزهای کوچک اهمیت می دهند.”

دراگیچ روز جمعه از زادگاه خود اسلوونی به میامی برگشت و قصد دارد به سرعت قرارداد جدید خود را امضا کند. وی گفت این واقعیت که Heat از سال گذشته که تیم موفق شد عنوان کنفرانس شرقی را بدست آورد ، بیشتر لیست خود را از دست خواهد داد ، برای وی از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

دراگیچ گفت: “این یک خانواده در اینجا است.” “ما می دانیم که تیم خوبی داریم. می دانیم که شیمی داریم. ما تجارت ناتمامی داریم.”

جادوی اورلاندو

شخصی که از مذاکرات آگاهی دارد گفت: جادوگر و نگهبان دواین بیکن در مورد یک قرارداد حدوداً 2.5 میلیون دلاری در فصل آتی توافق کردند. شخصی که با AP صحبت کرد گفت: مجیک یک گزینه تیمی برای 22-2021 دارد.

بیکن یک بومی فلوریدا است ، در لیک لند ، نه چندان دور از اورلاندو متولد شده است. او در ایالت فلوریدا توپ دانشگاهی بازی کرد و سه فصل حرفه ای خود را در شارلوت گذراند. استیو کلیفورد ، اکنون مربی سحر و جادو ، در سال تازه کار خود مربی او در آنجا بود.

فیلادلفیا 76ers

چارلز بریسكو ، عامل ، به AP گفت ، دوایت هوارد مركز كهنه سربازان قرار است با یك قرارداد یك ساله با حداقل 2.6 میلیون دلار جانباز ، به 76ers بپیوندد.

هوارد پس از کمک به لس آنجلس لیکرز برای کسب عنوان قهرمانی NBA در این فصل گذشته ، به فیلادلفیا می رود.

یوتا جاز

جردن کلارکسون می ماند و به گفته افرادی که اطلاعات مستقیم از معاملات دارند ، دریک فاورز در حال بازگشت است.

کلارکسون با قراردادی 4 ساله 52 میلیون دلاری موافقت کرد. او پس از اینکه در دسامبر گذشته به یوتا معامله شد ، در 42 بازی به طور متوسط ​​15.6 امتیاز کسب کرد. و Favors – بازیکن پست که فصل گذشته بیشتر NBA خود را در یوتا سپری کرد قبل از اینکه با نیواورلئان بازی کند – با قراردادی برگشت که مبلغی نزدیک به 30 میلیون دلار برای سه فصل به او پرداخت کند.