کریس بوچر کانادایی با امضای قراردادی 2 ساله با رپتورز ، داستان زیر دست را کامل می کند

داستان کریس بوچر مانند یک فیلم ورزشی با احساس خوب به نمایش درآمده است ، از این نوع که همه به دنبال تهدیدکننده تشویق می کنند.

سواری با یک اتوبوس شبانه در نوجوانی بی خانمان. ترك دبیرستان و كار به عنوان یك آشپز در یك رستوران مرغ مونترال. پاره کردن ACL خود را در دوره کالج ارشد خود را در اورگان و بدون لباس.

گفته می شود سه سال بعد ، 27 ساله با قراردادی دو ساله با تورنتو رپتورز قرارداد 13.5 دلاری امریکا امضا کرد – ثروتمندترین قرارداد تاریخ NBA برای یک کانادایی که بدون لباس باز شد.

یک خبرنگار اشاره کرد که اکنون می تواند یک رستوران بخرد.

بوچر گفت: “قبل از این واقعا سخت بود ، بنابراین اکنون خیلی راحت تر است.”

رپتورز روز چهارشنبه رسماً امضای مجدد بوچر و جذب آرون باینز را اعلام کرد ، که امیدوار است نقاط خالی مانده توسط سرژ ایباکا و مارک گاسول را پر کند.

بوچر 27 ساله فصل گذشته با میانگین 6.5 امتیاز ، 4.5 ریباند و 1.0 بلوک ، انرژی را از روی نیمکت تزریق می کرد.

قرارداد سنگین او آخرین فصل در داستان ساختنی نیست که باعث افزایش او از طریق Raptors 905 شد و هم MVP و هم بازیکن دفاعی سال را در لیگ G کسب کرد.

بوچر گفت که معامله جدید او را بعنوان یک شخص تغییر نخواهد داد.

وی گفت: “من فکر می کنم طی سالهایی که فهمیدم من کی هستم و افرادی که باید در آنها زندگی کنم ، و COVID-19 همچنین به نوعی ساختار من را در مورد آنچه که نیاز دارم ، مهم است.”

“من فکر می کنم پول آن را تغییر نمی دهد. این قطعاً به من در خانواده کمک خواهد کرد. من نمی خواهم مادر من دیگر کار کند. این قطعاً یک چیز است که من از آن مراقبت خواهم کرد. و … من فقط برای حفظ عشق به بسکتبال فکر کنید ، سعی کنید بهتر شوید ، خیلی راحت نباشید و از اشتباهات من درس بگیرید. “

باشگاه هواداران Baynes

چند ساعت بعد از تماس زوم باوچر ، باینز عملاً با رسانه های تورنتو دیدار کرد. پاسخ های خود را با “همسر” و “سلام” پاشید ، اوسی متولد نیوزیلند نشان داد که چرا او اینقدر محبوب است.

او با 62000 دنبال کننده یکی از محبوب ترین حساب های طرفداران ورزش را در توییتر دارد. این حساب با ارسال پیام های “TARONTO RAPTORS” و “TAMPA BAYNES” ، قرارداد قبلی او با تورنتو را نوید می دهد ، که آخرین آنها با اشاره به خانه موقت رپتورز برای شروع فصل است.

این حساب همچنین با انتشار یک توئیت از شوت سه امتیازی باینس به همراه سن کایل لوری دفاع کرد ، زمانی که یک گزارشگر پیش بینی کرد که رپتورز بدتر از این عوامل باشد.

در این پست آمده است: “آرون باینس قبلاً ثابت كرده بود كه سه پرتاب او واقعی است و كایل لوری هرگز از پا در نخواهد آمد زیرا او جاودانه است.”

باینز گفت این حساب باعث خنده او می شود.

“آنها معمولاً بسیار سرگرم کننده هستند ، بنابراین از نظر من مثبت است که ناشی از آن است ، که نوع مخالف دانه است… این باعث می شود که در شبکه های اجتماعی مثبت بیشتری ایجاد شود و این چیز خوبی است ، بنابراین من قطعا آنها را دنبال می کنم و خیلی وقت ها بخندید ، “Baynes گفت.

از باینز در پاسخ به این س askedال که آیا ریش پر بوته باعث محبوبیت وی شده است؟

باینز گفت: “من هیچ ایده همسری ندارم.” “ریش به تازگی چیزی بوده است که دوشیزه به من گفت یک روز” تو ریش خواهی رشد کرد “، بنابراین من جنگ هایم را انتخاب می کنم و آن چیزی نبود که برایش مهم باشم.

وی با خنده افزود: “همه می گویند” همسر خوشبخت ، زندگی شاد “اما من به نوعی عضو” همسر ملایم با عصبانیت ، سرگرم کننده تر “هستم.

در حالی که شوت سه امتیازی باینس پس از شروع جنجالی فصل گذشته کمی خنک شد ، اما فونیکس با نتیجه 6 بر 10 از فاصله دور 35.1 درصد بهترین شغل را به ثمر رساند. او همچنین میانگین امتیازات حرفه ای 11.5 امتیاز ، 5.6 ریباند ، 1.6 پاس گل و 22.2 دقیقه را کسب کرد. او هفت بار 20 امتیاز یا بیشتر کسب کرد ، از جمله 37 امتیاز در کارنامه در برابر پورتلند در 6 مارس.

از او خواسته شد که پرخاشگر باشد

بهبود در خط سه امتیازی از زمان حضور تازه کار در سن آنتونیو در سالهای 1391-1390 مورد توجه باینز قرار گرفته است. او دید که لیگ چگونه به نفع شوت سه امتیازی و به ویژه کاری که گلدن استیت انجام می دهد در حال تکامل است.

“بحث های اولیه ای که با آنها داشتم [head coach Nick Nurse]، او گفت ، “ببین ، ما به شما احتیاج داریم که پرخاشگر باشید و کایل در یافتن بچه ها عالی است ، و او به شما زمان و مکان زیادی خواهد داد.”

“من مشتاقانه منتظر حضور در آنجا هستم. اما در عین حال ، من هرگز سعی نمی کنم آن را مجبور کنم ، سعی می کنم بهترین ضربه را برای تیم پیدا کنم. و این همان چیزی است که تورنتو در طول این سالها داشته است تلاش برای پیدا کردن بهترین عکس

طبق گفته ها ، باینس که یک قرارداد دو ساله به ارزش 14.3 میلیون دلار امضا کرده است ، باید در این فصل بیشتر از هر زمان دیگری کف زمین را ببیند. او منتظر آن است. و در حالی که او 33 ساله است ، پیام او این است: هرگز بهبود را متوقف نكنید.

وی گفت: “زیر نظر نیک و با سایر مربیان کار کردن ، قطعاً چیزهایی وجود دارد که می توانم بیشتر یاد بگیرم و در آنها بهتر شوم.” “اما بله ، من بسیار مطمئن هستم که می توانم آنجا بروم و برای آن تلاش کنم.

“بدن احساس خوبی دارد. ما اکنون 9 ماه فرصت داریم تا بدن را درست کنیم ، بنابراین من در بهترین شکلی که در آن قرار گرفته ام وارد آن می شوم ، بنابراین واقعاً مشتاقانه منتظر حضور در آنجا و برای کار.”

اردوهای آموزشی در تاریخ 1 دسامبر افتتاح می شوند ، در حالی که فصل 22 نوامبر آغاز می شود.