ISL 2020-21: برد اینمن از ATK Mohun Bagan می خواهد “به هر قیمتی” رئیس سابق رابی فاولر بنگال شرقی را شکست دهد

ISL 2020-21: برد اینمن از ATK Mohun Bagan می خواهد

تصویر پرونده رابی فاولر سرمربی SC شرق بنگال. رویترز

واسکو ، گوا: ATK Mohun Bagan بازیکن اسکاتلندی متولد استرالیا ، استرالیا ، برد اینمان زیر نظر رابی فاولر مربی SC شرق بنگال در لیگ A سال گذشته بازی کرد ، اما او می خواهد افسانه لیورپول را “به هر قیمتی” در “دربی کلکته” مورد انتظار شکست دهد. سوپرلیگ هند در جمعه در واسکو.

اینمان در فصل گذشته یکی از اعضای مربیگری فاولر ، بریزبن روار بود که بازیکن بزرگ انگلیس تیم را از 10 در لیگ A به مقام چهارم تبدیل کرد.

روز جمعه ، اینمن 28 ساله به عنوان تیم اصلی آنتونیو لوپز حباس مربی ATK Mohun Bagan به عنوان تیپ سبز و مارون به دنبال دومین پیروزی متوالی در ISL خواهد بود.

“فاولر و من فصل گذشته با هم بودیم اما اکنون با هم مخالف هستیم. او مربی بزرگی است. اما روز جمعه در طی این 90 دقیقه او حریف من خواهد بود. من می خواهم او را به هر قیمتی شکست دهم. از نظر ذهنی آماده هستم.” گفت

برای SC شرق بنگال ، دربی اولین مسابقه آنها در ISL است ، در حالی که ATK Mohun Bagan کار خود را با پیروزی 1-0 مقابل Kerala Blasters در بازی افتتاحیه 20 نوامبر آغاز کرد.

تیری ، مدافع ATK Mohun Bagan ، اظهار داشت که او ایده زیادی در مورد خارجی های قرمز و طلایی ندارد اما بازیکنان هند مانند Balwant Singh و Jeje Lalpekhlua را می شناسد.

“من خارجیانی که در دربی برای SC شرق بنگال بازی می کنند را نمی شناسم. من حتی فرصتی برای تماشای بازی آنها نداشتم. با این حال ، چون من شش سال در سوپرلیگ هند بازی کردم ، بنابراین ، Balwant Singh و جیجه برای من شناخته شده است. آنها فوتبالیست های بسیار خوبی هستند. “

تیری ، که احتمالاً در کنار مدافع ستاره هند هندی ساندش جهینگان بازی می کند ، گفت: “مسابقه دربی همیشه دشوار است. هدف من این است که با سه امتیاز به رختکن برگردم و سعی کنم دروازه مان را سالم نگه دارم.”

مارینرز در حالی که اولین مسابقه خود را بدون یک پیش فصل مناسب انجام می داد ، زنگ زده به نظر می رسید ، اما ادو گارسیا ، جناح چپ اسپانیایی گفت که آنها از دربی اطمینان بیشتری دارند.

“همانطور که در مسابقه مقابل کرالا بلاستر پیروز شدیم ، می توانیم برای دربی اعتماد به نفس بیشتری داشته باشیم. پیروزی در اولین مسابقه در هر مسابقه بسیار مهم است. اکنون ما خود را برای دربی آماده می کنیم. تیم ما با پیشرفت مسابقات سازماندهی بیشتری خواهد داشت ،” او گفت.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.