در میان بیماری همه گیر ، NBA پروتکل های سلامتی فصل را به تیم ها می دهد

بازیکنان NBA که در این فصل آزمایش ویروس کرونا را نشان می دهند ممکن است مجبور شوند نزدیک به دو هفته را در برخی موارد از دست بدهند تا اینکه اجازه بازگشت به دادگاه را داشته باشند ، لیگ روز شنبه به تیم های خود اعلام کرد.

این افشاگری یکی از موارد موجود در یک سند 63000 کلمه ای بود که نسخه ای از آن توسط آسوشیتدپرس به دست آمد ، که برخی از پروتکل های بهداشت و ایمنی برای فصل آتی را توضیح می داد. بازی های پیش فصل 11 دسامبر و مسابقات فصل عادی 22 دسامبر آغاز می شوند.

این سند هنوز باید توسط لیگ و انجمن ملی بازیکنان بسکتبال تصویب شود ، اما حداقل نوعی طرح برای شروع اردوهای آماده سازی در روزهای آینده ارائه می شود. همه بازیکنانی که در اردوی آموزشی شرکت می کنند باید یک برنامه آزمایشی را تا روز دوشنبه آغاز کنند – انتظار می رفت بسیاری آن را از روز شنبه آغاز کنند – و تیم ها می توانند تمرینات گروهی اجباری را از زمانی بین 4 تا 6 دسامبر آغاز کنند.

انتظار می رود بازیکنان ، مربیان و سایر کارکنان اصلی روزانه در بیشتر موارد مورد آزمایش قرار گیرند.

این لیگ ، در یادداشت جداگانه ای ، به تیم ها گفته است که حتی با استفاده از استراتژی های دقیق پیشگیری و تخفیف “به احتمال زیاد برخی از کارکنان ، بازیکنان و سایر شرکت کنندگان در فصل 21-2020 با COVID-19 منعقد خواهند شد.”

این لیگ از تیم ها می خواست که برنامه هایی برای کمک به پرسنل تیم بازدید کننده یا داورانی داشته باشند که اتفاقاً در خارج از شهرهایشان آزمایش مثبتی دارند ، از جمله اینکه در صورت لزوم آنها را به سمت مکان های انزوا راهنمایی می کنند و در هنگام بهبودی به مراقبت از آن شخص کمک می کنند.

تماشا کنید | مسیر کانادا به المپیک توکیو:

RJ Barrett ، Chris Boucher و Shai Gilgeous-Alexander نمی دانند که چرا مردان کانادایی باید در بازی های المپیک 2020 توکیو به دنبال چیزی جز طلا باشند. 2:37

دونووان میچل ، نگهبان یوتا ، جمعه ، قبل از اینکه پروتکل ها به تیم ها داده شود ، روز جمعه گفت: “NBA این طرح را تنظیم نمی کرد و اگر این ایمن نبود با آن موافقت نمی کردیم.” “ما با حباب کار بزرگی انجام دادیم و آنچه را که احساس امنیت می کنیم ، PA و NBA خواهیم بود.”

میچل ، که پس از تعلیق لیگ در فصل گذشته در 11 مارس ، پس از اینکه هم تیمی جاز اولین بازیکن NBA شناخته شده با COVID-19 بود ، از نظر ویروس مثبت آزمایش شد – همچنین گفت که انتظار دارد بازیکنان ویروس را بسیار جدی بگیرند ، خصوصاً اینکه یک آزمایش مثبت مطمئناً کسی را برای چندین بازی به حاشیه می برد.

2 روش برای بازگشت به بازی

میچل گفت: “این فوتبالی نیست که شما هفته ای یک بار بازی کنید.” “ما هفته ای دو ، سه ، شاید چهار بار بازی می کنیم ، بنابراین باید مراقب باشید ، باید محتاط باشید.”

دو روش وجود دارد که بازیکن می تواند پس از آزمایش مثبت ویروس کرونا به بازی برگردد:

  • یک قطعنامه مبتنی بر آزمون ، که در آن یک فرد آلوده حداقل دو نتیجه منفی آزمون PCR دارد.
  • مورد دیگر یک رزولوشن مبتنی بر زمان است که در آن بازیکن باید حداقل 10 روز منزوی شود ، استراحت کند و از تمرین اجتناب کند و سپس حداقل دو روز دیگر به صورت جداگانه تمرین کند. همچنین قبل از ترخیص برای بازگشت باید مجبور به غربالگری قلب شود.

این لیگ هنوز در حال کار با اتحادیه بر روی پروتکل های خاصی برای زندگی در جاده ها است و می گوید که می خواهد راه هایی برای “ارتقا محیط های کنترل شده تر و کاهش تعاملات غیرضروری” پیدا کند.

از تیم ها خواسته می شود تا در مورد بهترین روش ها مانند استفاده از ماسک صورت و فاصله فیزیکی با فروشندگان هتل کار کنند ، به خصوص از افرادی که در مهمانی سفر تیمی نیستند ، که 45 نفر از جمله بازیکنان ، مربیان و کارکنان محدود خواهند شد. .

این احتمال وجود دارد که لیگ بتواند تیم هایی را با کسی که وظیفه ویژه اش این است که آزمایش در جاده را انجام دهد ، داشته باشد. آن افراد – ممکن است یک نفر باشد ، ممکن است دو نفر باشد – در کل مهمانی سفر 45 نفره حساب نمی شوند.

هیچ بازیکن یا مربی پس از ورود به حباب راه اندازی مجدد NBA که بیش از سه ماه تمرین و بازی را در دنیای والت دیزنی نزدیک اورلاندو ، فلوریدا ، از اوایل ژوئیه تا اواسط ماه اکتبر برگزار کرد ، آزمایش ویروس کرونا را مثبت اعلام نکرد.

اما بدون حباب ، خطر قرار گرفتن در معرض و آزمایشات مثبت به وضوح بسیار بیشتر است. در هفته های اخیر ، از جمله در بسیاری از شهرهای ایالات متحده ، آمار ویروس ها در سراسر جهان افزایش یافته است. طبق اطلاعات دانشگاه جان هاپکینز ، تعداد موارد جدید COVID-19 گزارش شده در ایالات متحده در روز جمعه به 205،557 مورد رسیده است.

این اولین باری است که رقم مثبت مثبت گزارش شده در روز از 200،000 عبور می کند. برخی از تیم های NBA قبلا گفته اند که آنها قصد دارند بدون هوادار در سکوها فصل را باز کنند ، مدافع عنوان قهرمانی لس آنجلس لیکرز در میان آنها.