سرمربی سابق منچستر یونایتد ، الکس فرگوسن برای مقابله با فقر غذایی کودکان با مارکوس راشفورد همکاری می کند

فرگوسن قرار است تا 2 میلیون پوند (2.6 میلیون دلار) در برابر خیریه FareShare که راشفورد سفیر آن است ، تعهد کند.

سرمربی سابق منچستر یونایتد ، الکس فرگوسن برای مقابله با فقر غذایی کودکان با مارکوس راشفورد همکاری می کند

عکس پرونده: الکس فرگوسن ، سرمربی منچستر یونایتد پس از بازی فوتبال لیگ برتر انگلیس مقابل وست برومویچ در The Hawthorns در وست برومویچ ، مرکز انگلیس ، 19 مه 2013 ، به هواداران سلام می دهد. این 1500مین و آخرین بازی فرگوسن به عنوان سرمربی منچستر یونایتد بود. REUTERS / فقط استفاده از سرمقاله Eddie Keogh. بدون استفاده از صوتی ، تصویری ، داده ها ، لیست های ثابت ، آرم های باشگاه / لیگ یا خدمات “زنده” غیر مجاز. استفاده آنلاین در مسابقه محدود به 75 تصویر ، بدون تقلید از ویدئو. هیچ استفاده ای در شرط بندی ، بازی ها یا انتشارات تک باشگاه / لیگ / بازیکن وجود ندارد. لطفاً برای جزئیات بیشتر با نماینده حساب خود تماس بگیرید. / Photo File – RC1586CE7700

لندن: الکس فرگوسن ، مدیر سابق منچستر یونایتد برای مقابله با فقر غذایی کودکان با مارکوس راشفورد همکاری کرده است.

راشفورد ، مهاجم یونایتد ، پس از مبارزات اخیر خود ، MBE دریافت کرد که دولت تصمیم خود را در مورد تهیه وعده های غذایی رایگان مدرسه برای کودکان در طول تعطیلات تغییر داد.

اکنون این جوان 23 ساله گفته است که فرگوسن قرار است تا 2 میلیون پوند (2.6 میلیون دلار) در برابر خیریه FareShare که راشفورد سفیر آن است ، تعهد کند.

درخواست تجدید نظر در زمان راشفورد نشان داد که فرگوسن ، در کنار مایکل موریتز ، میلیاردر ، کمک های مالی را تا مبلغ فوق الذکر مطابقت داده و اخبار را “باورنکردنی” توصیف کرده است.

فرگوسن 78 ساله در شرایط سخت در گلاسکو بزرگ شد و معتقد است راشفورد در برجسته کردن مشکلات خانواده های سراسر انگلیس کار بزرگی انجام داده است.

وی در مصاحبه ای با گفت: “شما باید از تعداد افرادی که به غذا احتیاج دارند شوکه شوید.” زمان.

“ماركوس چشم همه را در انگلیس باز كرده است. كاری كه او انجام داده خارق العاده بوده است و ما به همین دلیل به او بسیار افتخار می كنیم.

“کاری که مارکوس انجام داده این است که او در این راه هدایت شده است – مردم خواهند گفت ،” آن پسر تنها 23 سال سن دارد “. افرادی که در سنین بعدی خود هستند … باید بگویند ،” من می توانم کاری انجام دهم “.”

راشفورد هرگز زیر نظر فرگوسن بازی نکرد و اولین بازی خود در یونایتد را به عنوان یک بازیکن 18 ساله انجام داد سه سال پس از بازنشستگی رئیس افسانه ای در سال 2013.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.