لیگ برتر: لیورپول از VAR ناامید شد زیرا برایتون گل تساوی دیررس را زد ، منچستر سیتی برنلی

این قرعه کشی باعث شد لیورپول شنبه در بالای جدول رده بندی به پایان برسد و تاتنهام بتواند با جلوگیری از شکست در چلسی در روز یکشنبه مقام اول را پس بگیرد.

برایتون: برایتون: یورگن کلوپ پس از اینکه پنالتی جنجالی دیرهنگام پاسکال گروس تساوی یک بر صفر را برای برایتون در استادیوم آمکس در روز شنبه مهار کرد ، درگیر برنامه بازی های لیورپول شد.

تیم کلوپ پس از از دست دادن یک پنالتی در نیمه اول توسط نیل موپای برایتون ، از طریق ضربه نیمه دوم دیوگو جوتا به برتری رسید.

اما لیورپول در زمان توقف مبهوت شد وقتی که چالش اندرو رابرتسون در مقابل دنی ولبک یک پنالتی اعلام شد پس از اینکه استوارت اتول از VAR برای لغو تصمیم اولیه خود استفاده کرد.

در پایان یک هفته ناامیدکننده برای لیورپول بعد از شکست شوک آور آنها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا ، گروس از روی نقطه دروازه به گل تبدیل شد و كلیپ را با تمسخر مسخره كرد.

کاپیتان لیورپول ، جوردن هندرسون ، ادعا کرد که ولبک به او گفته است که این پنالتی نیست ، اما اگر کلوپ از او سوال کند که آیا با تصمیم مخالف است ، طعمه را نمی گیرد.

کلوپ در یک تبادل نظر متواضعانه با یک گفت: “شما سعی می کنید دوباره ، با هزینه من ، یک عنوان ایجاد کنید ، زیرا اینگونه است. اگر اکنون بگویم اینگونه نبود … نماینده آن را سوت زد.” BT Sport مصاحبه گر

“اینگونه به نظر نرسید ، همیشه ، همیشه سعی می کنید. امروز می گویم این یک پنالتی بود ، شما از این پاسخ راضی نیستید ، بنابراین پاسخ های خود را برای خود نگه دارید.”

لیورپول در نتیجه تساوی خود به بالای جدول بازگشت اما قهرمانان فقط یک امتیاز از رهبران قبلی تاتنهام فاصله دارند.

تاتنهام در صورت جلوگیری از شکست روز یکشنبه در چلسی ، موقعیت قطبی خود را بازیابی خواهد کرد ، در حالی که آبی پوشان در صورت پیروزی در دربی لندن ، صعود می کنند.

این یکی از آن روزها بود برای لیورپول ، که همچنین دید گلهای درست VAR را به دلیل آفساید برابر محمد صلاح و سادیو مانه مردود می کند.

اخبار بدتری برای لیورپول آسیب دیده وجود داشت زیرا جیمز میلنر در نیمه دوم مجبور به اخراج شد.

مصدومیت میلنر باعث خشم کلوپ در هنگام مصاحبه بعد از بازی شد زیرا او شکایت های اخیر خود را از لیورپول در بازی اوایل شنبه پس از بازی در لیگ قهرمانان فقط سه روز زودتر تکرار کرد.

کلوپ

کلوپ در پاسخ به این س ifال که آیا میلنر از ناحیه همسترینگ مشکلی دارد ، برنامه ریزان تلویزیون و کریس وایلدر ، مدیر شفیلد یونایتد را هدف قرار داد که همتای خود را به دلیل تمایلش به جای 5 جایگزین فعلی ، برای 5 تعویض انتقاد کرده است.

کلوپ گفت: “بله ، تبریک می گویم. شما برای آنها کار می کنید بله؟ همسترینگ ، سورپرایز و برایتون آسیب دیدند اما از کریس وایلدر س askال کنید که چگونه می توانیم از این کار جلوگیری کنیم.”

“من نمی دانم که هر چند وقت یک بار باید آن را بگویم ، شما 1230 را انتخاب کردید ، نه شما شخصاً ، اما ما آن را در 1230 ، بین الان و دسامبر و سال نو ، یک چهارشنبه دیگر انجام دادید.

“من در صدا و سیما مراجعه نکرده ام ، فقط می گویم چطور است. بعد از چهارشنبه ، شنبه 12.30 واقعا برای بازیکنان خطرناک است.

“وقتی ما بین مدیران صحبت کردیم ، یک هفته پیش ، 55 بود ، اگر 60 نباشد (برای پنج). از آن زمان هیچ اتفاقی نیفتاد.

“کریس وایلدر یا کسی که مدام می گوید من خودخواه هستم. فکر می کنم همه چیزهایی که نشان می دهد خودخواه بودن او است.

“وقتی در ماینتس کار می کردم وضعیت مشابهی داشتم و همه چیز درمورد ماندن در لیگ بود ، اما آنها (شفیلد یونایتد) اگر حق با من باشد سه ساب و یک امتیاز دارند.”

روز سختی برای کلوپ بود ، که دید آرون كانولی توسط نكو ویلیامز در دقیقه 20 به گل افتاد.

موپای پا به میدان گذاشت تا ضربه ایستگاهی را بزند ، اما تلاش او در کنار پهلو با وجود غوطه ور شدن از راه اشتباه آلیسون بکر بسیار زیاد شد.

در دقیقه 60 ، رابرتسون صلاح را دید و پاس او جوتا را محکم کرد تا از گوشه گوشه به گوشه پایین برسد.

لیورپول چند ثانیه با سه امتیاز فاصله داشت که روبرتسون با بستن ولبک به محوطه خودش رفت.

پای رابرتسون با ولبک تماس گرفت ، اما درخواست های کمی از سوی برایتون وجود داشت تا اینکه اتول پس از مشورت با مانیتور زمین بازی ، یک پنالتی جنجالی را اعلام کرد.

با بیرون رفتن از زمین موپای ، گروس این یکی را گرفت و از وسط شلیک کرد تا یک امتیاز غیر منتظره را نجات دهد.

منچستر سیتی شیار خود را پیدا می کند

لیگ برتر لیورپول از VAR ناامید شد زیرا برایتون با تساوی یک گل تساوی دیرهنگام منچسترسیتی ، برنلی را به تساوی کشاند

منچسترسیتی برنلی را شکست داد تا در لیگ برتر هشتم شود. AP

منچستر سیتی چکمه های تیراندازی خود را پیدا کرد در حالی که ریاض محرز با شکست 5 بر 0 برنلی هت تریک کرد تا دوباره به پیروزی در لیگ برتر برگردد.

شاگردان پپ گواردیولا در هفت بازی قبلی خود در لیگ تنها هفت گل به ثمر رسانده بودند تا قبل از شروع بازی در رده 14 جدول قرار بگیرند.

اما برای چهارمین دیدار متوالی از اتحاد ، برنلی پنج بار نتیجه را واگذار کرد زیرا سیتی با یک بازی در اختیار داشت و در شش امتیاز رهبران لیگ ، لیورپول قرار گرفت.

ماهرز یکی از چهار تغییری بود که گواردیولا از پیروزی یک بر صفر در المپیکاکوس در اواسط هفته ایجاد کرد و باعث شد سیتی در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان جا بگیرد و بیشترین شانس خود را برای شروع با رحیم استرلینگ روی نیمکت ذخیره کرد.

هنگام جابجایی پاس کوین دی بروین ، الجزایری در شش دقیقه دروازه سیل را باز کرد.

Mahrez سپس یک دفاع خاموش برنلی را از دست داد ، زیرا قبل از رقصیدن در سه چالش و شلیک دور دروازه ، روی دروازه کایل واکر قرار گرفت.

در نیمه هفته استراحت نادر به دی بروین داده شد و بلژیکی با یک پاس گل دیگر برای بنیامین مندی در بهترین زمان خود قرار گرفت تا اولین گل خود را در طول سه سال از ورودش به موناکو به ثمر برساند.

مدافع چپ فرانسوی با محکم کردن پاس د بروین از روی بیلی پیکاک فارل ، که اولین حضور در لیگ برتر را داشت و در غیاب نیک پاپ ، ملی پوش انگلیس فراموش شد ، یک بازی عالی انجام داد.

پس از تلاش های سیتی برای گلزنی در هفته های اخیر ، میزبان پس از وقفه به جای صرفه جویی در انرژی خود برای یک برنامه شلوغ پیش رو ، مطمئن شد که پس از وقفه ، پول نقد را پرداخت می کند.

فران تورس از زمان به خدمت گرفتن از والنسیا در لیگ قهرمانان پرکار بوده است ، اما سرانجام این بازیکن اسپانیایی حساب کاربری خود را در لیگ برتر با پایان هوشمندانه از اخراج گابریل ژسوس باز کرد.

سپس تورس با فیل فودن جایگزین شد و با اولین لمس خود ، فودن تهیه کننده مهریز بود تا هت تریک خود را به روشی غیر مشخص با یک ضربه سر گلوله در پشت پست انجام دهد.

VAR پس از آنکه توپ را به دروازه خود تبدیل کرد ، برای نجات عیسی با گلزنی آفساید مقابل مهاجم برزیلی ، به نجات پیکاک فارل رسید ، قبل از اینکه د بروین دیرهنگام دروازه را بشکند.

با این حال ، پنج گل برای مردان گواردیولا کافی بود تا این پیام را ارسال کنند که در یک مسابقه قهرمانی گسترده نیستند ، به ویژه با مسابقات مطلوب که فولهام ، وست بروم و نیوکاسل نیز قبل از Boxing Day به دیدار اتحاد می روند. .

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.