لیگ برتر: لیورپول پنالتی دیرهنگام را دریافت کرد که توسط برایتون 1-1 نگه داشته شد

این قرعه کشی باعث شد لیورپول شنبه در بالای جدول رده بندی به پایان برسد و تاتنهام بتواند با جلوگیری از شکست در چلسی در روز یکشنبه مقام اول را پس بگیرد.

لیگ برتر: لیورپول پنالتی دیرهنگام را دریافت کرد که توسط برایتون 1-1 نگه داشته شد

پاسکال گروس از روی نقطه پنالتی گل زد تا برایتون برابر لیورپول گل تساوی را به ثمر برساند. AP

برایتون: لیورپول یک پنالتی در وقت استراحت دریافت کرد تا روز شنبه در لیگ برتر با نتیجه 1-1 به تساوی یک بر یک برسد ، این تماس جنجالی باعث عصبانیت یورگن کلوپ شد زیرا او نارضایتی خود را برای دیدار با مسئولان آشکار کرد.

هشتمین گل دیوگو جوتا در هشت بازی اخیرش برای لیورپول به نظر می رسید که می تواند قهرمانان را در استادیوم Amex به پیروزی برساند ، فقط اندرو رابرتسون پس از 5 دقیقه اضافه کردن ضربه ، پا به بیرون کشیده دنی ولبک ، مهاجم برایتون قرار گرفت. زمان.

این پنالتی فقط پس از آنکه داور حادثه را از روی مانیتور زمین کنترل کرد ، اعلام شد – بعد از پخش مجدد در حرکت آهسته ، خیلی بدتر به نظر می رسید – و پاسکال گروس دومین ضربه ایستگاهی برایتون را در بازی تبدیل کرد ، بعد از آن که نیل موپای در نیمه اول از دست داد. .

کلوپ که پس از یک بازی چهارشنبه شب در لیگ قهرمانان اروپا از بازی در لیورپول که قرار بود روز شنبه ناهار بازی کند ، ناخوشایند وارد بازی شد ، پس از گلزنی گروس ، دستیار داور را با تشویق طعنه آمیز ، انزجار خود را از این تصمیم نشان داد. کلوپ سپس با مسئولان خارج از زمین بعد از بازی صحبت کرد.

کاپیتان لیورپول ، جوردن هندرسون گفت: “چهار یا پنج” بازیکن برایتون به او گفتند مجازات مجازات نیست.

هندرسون گفت: “برای من ، برای لغو تصمیم ، این باید روشن و واضح باشد.” “آیا این مجازات واضح و واضحی است؟

“شما ترجیح می دهید با دو یا سه گل خورده باشید تا بازی مثل این را مساوی کنید.”

در روزی که لیورپول بازیکن دیگری – جیمز میلنر – را به دلیل مصدومیت از دست داد ، جوتا شروع درخشان کار خود را در باشگاه از زمان انتقال خود از ولورهمپتون با گرفتن یک پاس کوتاه از محمد صلاح ، عبور از منطقه و شلیک کم تیر به دروازه ادامه داد. دقیقه 60 کرنر.

این قرعه کشی باعث شد لیورپول شنبه در بالای جدول رده بندی به پایان برسد و تاتنهام بتواند با جلوگیری از شکست در چلسی در روز یکشنبه مقام اول را پس بگیرد.

لیورپول دو گل توسط VAR پذیرفته نشد ، تلاش نیمه اول صلاح پس از بازی توسط روبرتو فیرمینو – این بازی باعث شد تا مصر میلیمتر در آفساید قرار بگیرد – و یک ضربه سر سدیو مانه را به ثمر برساند که آفساید واضح تری بود.

برایتون پشیمانی های خاص خود را خواهد داشت ، در این صورت که موپای در دقیقه 20 پنالتی را از دست داد و لحظاتی بعد با مصدومیت از ناحیه همسترینگ ضربه دید. میلنر و آدام لالانا – بازیکن سابق لیورپول که اکنون در برایتون حضور دارد – نیز مصدوم شدند و به افزایش مشکلات عضلانی اضافه شده در یک برنامه ریزی شده افزودند.

کلوپ در نهایت در بازی برگشت سه بازیکن را در پست دفاع راست بازی کرد. نکو ویلیامز که پنالتی را روی خطای آرون کانولی واگذار کرد ، در آنجا شروع کرد اما در نیمه اول تعویض شد و در پست مدافع کناری توسط میلنر جایگزین شد.

مصدومیت میلنر باعث شد کورتیس جونز برای دقایق پایانی در آنجا بازی کند.

صلاح ، که به تازگی پس از گذراندن مدت زمانی در انزوا از خود پس از عقد قرارداد ، به میادین بازگشت ویروس کرونا ، در دقیقه 63 تعویض شد و ناراحتی خود را پنهان نکرد.

کلوپ گفت: “اگر مو هنگام ترک زمین لبخند بزند ، مشکلی پیش آمده است.” “ما باید مراقب باشیم. او این را دوست ندارد ، اما این تمام است.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.