WBBL 2020: سیدنی تندر با هفت ویکت ستارگان ملبورن را شکست داد تا عنوان خود را بدست آورد

سیدنی: بولینگ خوب باعث شد سیدنی تندر به پیروزی هفت برنده ناراحتی مقابل مگ لنینگ از ملبورن استارز برسد و روز شنبه عنوان قهرمانی لیگ بیگ باش زنان را بدست آورد.

تیم راشل هاینز پس از از دست دادن تلنگر خفاش در شمال بیضی سیدنی ، ستاره ها را فقط به 9 امتیاز از 20 گرایش خود محدود کرد و در مجموع با بیش از 6 گرایش بدرقه کرد.

هدر نایت ستاره انگلیس (26 نفر خارج از خانه) و هاینس (21 نفر خارج از خانه) آنها را پس از خروج از رده بندی برتر ستاره ها در مقابل شبانیم اسماعیل (2-12) و سامی جو جانسون (2-11) ، آنها را به خانه هدایت كرد.

این دومین عنوان تندر در ششمین دوره مسابقات بود که در سال 2016 به مقام قهرمانی رسید.

هاینز گفت: “این یک احساس باورنکردنی است. این تلاش شگفت انگیز همه افراد در این باشگاه است.”

“من می خواهم از همه بازیکنان و کارکنان بین المللی تشکر کنم که قرنطینه را برای راه اندازی مسابقات انجام دادند.”

این مسابقات هشت تیمه به دلیل بسته بودن مرز Covid-19 و نیاز به قرنطینه ، طی 5 هفته به طور کامل در سیدنی برگزار شد.

همه بازیکنان ، مربیان و کارکنان پشتیبانی مجبور شدند در یک قطب در پارک المپیک شهر بمانند.

کاپیتان استرالیایی لنینگ موفق به شلیک با خفاش نشد ، و فقط 13 گل را با کاترین برونت انگلیسی به ثمر رساند که بهترین گلزن خود در 22 بود.

لانینگ گفت: “این یک فصل چالش برانگیز و بسیار سرگرم کننده بوده است. به راچ (هاینز) و تیم تندر تبریک می گویم ، شما کاملاً شایسته پیروزی خود هستید.”

دهمین دوره لیگ بیگ باش مردان در تاریخ 10 دسامبر با بازی در چندین شهر آغاز می شود زیرا مرزهای ایالت و سرزمین پس از کنترل کامل Covid-19 دوباره باز می شوند.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.