مربی تیم ملی آلمان ، یوآخیم لوو ، علی رغم عملکرد ضعیف ، تا یورو 2021 همچنان در سمت مربیگری خواهد ماند

در بیانیه ای آمده است: “کمیته ریاست جمهوری DFB امروز دوشنبه به اتفاق آرا در طی یک کنفرانس تلفنی تصمیم گرفت که با مربی یوآخیم لوو در مسیر دشوار تجدید از مارس 2019 ادامه دهد.”

مربی تیم ملی آلمان ، یوآخیم لوو ، علی رغم عملکرد ضعیف ، تا یورو 2021 همچنان در سمت مربیگری خواهد ماند

تصویر پرونده مربی تیم ملی آلمان ، یواخیم لوو. رویترز

برلین: فدراسیون فوتبال آلمان (DFB) روز دوشنبه اعلام کرد ، یوآخیم لوو با وجود نتایج ضعیف اخیر ، مسئولیت هدایت آلمان در مسابقات قهرمانی اروپا با تاخیر در سال آینده را خواهد داشت.

در بیانیه ای آمده است: “كمیته ریاست جمهوری DFB امروز دوشنبه به اتفاق آرا در طی كنفرانس تلفنی تصمیم گرفت كه با مربی یواخیم لوو در راه دشوار تجدید از مارس 2019 ادامه دهد.”

لوو ، 60 ساله ، از زمان تصدی یورگن کلینزمن پس از جام جهانی 2006 ، هدایت تیم آلمان را بر عهده داشت و ملت را به چهارمین عنوان جهانی ، و اولین بار از زمان اتحاد دوباره ، در برزیل در سال 2014 هدایت کرد.

با این حال ، آلمان پس از شکست 6-0 مقابل اسپانیا در 17 نوامبر و تساوی های اخیر با سوئیس ، دو بار و ترکیه در بحران است.

چکش کاری اخیر اسپانیا ، سنگین ترین باخت آلمان در 89 سال گذشته ، یک طلسم سه ساله ضعیف را رقم زد ، که شامل یک خروج شرم آور از مرحله گروهی در جام جهانی 2018 روسیه بود و پس از آن DFB پشتیبان لوو بود.

لوو از زمان شکست در روسیه تصمیمات بحث برانگیزی اتخاذ کرده است.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.