واسم خان ، از PCB ، می گوید بابر اعظم به عنوان کاپیتان پاکستان در هر سه قالب منصوب شده است

کراچی: یک مقام عالی هیئت کریکت پاکستان به صراحت گفته است که بابر اعظم به عنوان کاپیتان هر سه قالب به صورت بلند مدت منصوب شده است.

“من می توانم به شما اطمینان دهم که تا زمانی که احسان مانی و من در هیئت مدیره پاکستان نباشیم ، بابر کاپیتان باقی خواهد ماند. ما او را به عنوان کاپیتان منصوب کرده ایم زیرا او بهترین بازیکن جنگنده ما است ، جوان و از نظر ذهنی بسیار قوی است و او خود می خواست مسئولیت همه سه فرمت ، “مدیر اجرایی PCB واسم خان در مصاحبه ای گفت.

تصویر پرونده بابر اعظم پاکستانی.  AP

تصویر پرونده بابر اعظم پاکستانی. AP

هنگامی که به مقام PCB در مورد تغییر و خرد کردن مداوم کریکت پاکستان یادآوری شد ، وی اصرار داشت که بابر برای مدت طولانی در آنجا باشد.

“ما احساس کردیم که او بهترین انتخاب ما است زیرا او آینده خوبی دارد ، او بهترین ضرب و شتم ما است و هر روز بهتر می شود و هنگامی که برای اولین بار او را به عنوان کاپیتان در قالب های توپ سفید آزمایش کردیم ، او را بسیار قوی می دانیم.

خان گفت: “به همین دلیل وقتی زمان آن فرا رسید احساس كردیم كه ازهر علی تمام تلاش خود را كرده است اما زمان آن فرا رسیده كه آراستگی بابر را شروع كرده و او را به عنوان سردار آزمون نیز بسازیم.”

وی گفت که رئیس مانی با بابر بحث کرده و بعداً تصمیم گرفت که برای کار آماده است.

خان افزود: “خود بابر علاقه زیادی به سردار شدن در آزمون نشان داد و به ما اطمینان داد كه می تواند از پس فشارها برآید و این تاثیری بر روی خشم او ندارد.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.