رپتورها با شروع مقدمات فصل خارج از خانه به تامپا می رسند

در اولین روز کامل تورنتو رپتورز در خانه موقت خود در خارج از خانه ، ایالت فلوریدا با عبور از یک میلیون مورد COVID-19 ، یک نقطه عطف نامطلوب را تجربه کرد.

نگرانی در مورد بیماری همه گیر تنها یکی از چالش های بزرگی است که تیم NBA کانادا در تامپا با آن روبرو است ، جایی که رپتورز به دلیل محدودیت های سفر کانادا در حدود COVID-19 ، بازی های خانگی خود را حداقل برای اولین قسمت از فصل برگزار می کند.

قیمت بازی در خارج از بازار خودشان بسیار زیاد است.

بابی وبستر ، جنرال موتورز ، روز سه شنبه در تماس زوم گفت: “این چیزی است که ما اکنون با لیگ از آن عبور می کنیم.” “یک صندوق اختیاری وجود دارد که NBA در اختیار دارد … آخرین باری که برای چنین چیزی مورد استفاده قرار گرفت طوفان کاترینا بود ، زمانی که نیواورلئان به اوکلاهما سیتی رفت.

“این فشار بزرگی برای ما به عنوان یک سازمان تحمیل شده است ، اما من فکر می کنم ، همانطور که همه می دانید ، وقتی با چالش ها یا موانع مختلف روبرو می شویم ، پیشرفت می کنیم و آن را دوست داریم ، بنابراین ما از یک تجربه واقعا منحصر به فرد بیشتر به آن نگاه می کنیم برای تیم ما ، برای کارکنان ما. “

رپتورز روز سه شنبه تیم خود را رسمی کرد. با توجه به یک نکته مثبت ، آنها Oshae Brisset کانادایی را برای تمدید چند ساله امضا کردند. بازیکن آزاد با محدودیت میسیساگا ، اونت ، که فصل گذشته بین رپتورز و رپتورز 905 لیگ G فاصله داشت ، در 19 بازی با تیم NBA به طور متوسط ​​1.9 امتیاز داشت.

حضور ترنس دیویس در اردوگاه موضوعی بحث انگیز است. دیویس پس از دستگیری وی در 27 اکتبر در نیویورک به اتهام تعرض به دوست دختر خود ، با هفت اتهام روبرو شده است ، از جمله دو مورد حمله به درجه سه.

وبستر گفت: “ما به وضوح مکالمات خود را با ترنس انجام داده ایم ، تا آنجا که می توانیم در مورد اوضاع و احتیاط انجام دهیم.”

تماشا کنید | وبستر درباره وضعیت دیویس بحث می کند:

بابی وبستر در مورد تصمیم Raptors برای نگه داشتن Terence Davis II در تیم پس از اتهام حمله به نگهبان ، مورد س guardال قرار گرفت. 1:09

وی گفت این موضوع در اختیار NBA و اتحادیه بازیکنان است و نتایج تحقیقات آنها مشخص می کند که آیا ممکن است دیویس به مرخصی اداری برود.

وی گفت: “من فکر می کنم که گاهی اوقات ممکن است کمی رضایت بخش باشد اما من فکر می کنم که ما باید نسبت به آن روند احترام بگذاریم.”

رپتورها رویکردی پیشگیرانه در استخدام زنان در پیش گرفته اند ، بنابراین از وبستر س ifال شد که آیا موضع آنها در مورد دیویس ریاکاری است؟

وی گفت: “ما این مسئله را بسیار جدی می گیریم.” “هیچ مسئله بسکتبال وجود ندارد که هرگز مانع انجام کاری شود ، اما ما همچنین باید روابط خود را درک کنیم و از مکالمه و آنچه اتفاق افتاده است.”

“سرگرم کننده و چالش برانگیز”

رپتورز از روز سه شنبه تمرینات فردی را در دانشگاه سنت لئو آغاز کرد. آنها هنوز در حال راه اندازی مرکز تمرین در یک هتل در مرکز شهر هستند – یکی دیگر از موانع بزرگی که تیم دیگری در لیگ با آن روبرو نیست. آنها ایده سالن هتل را پس از دیدن لیگ در “حباب” در Walt Disney World دریافت کردند.

“اگر می توانید یک زمین بسکتبال کلاس جهانی ، یک اتاق آموزش کلاس جهانی ، یک وزنه کلاس جهانی را تصور کنید ، انجام این کار در تجهیزات چالش هایی دارد اما اساساً ایده اینجا ایجاد یک مرکز تمرین کلاس جهانی در جایی که آنجا نیست “، وبستر گفت. “این برای ما سرگرم کننده و چالش برانگیز بوده است.”

وبستر ، پدر دو کودک جوان ، مطمئن نیست که چند بازیکن و کارکنان Raptors ممکن است خانواده های خود را به طور موقت به Tampa منتقل کنند.

“همه ما تصمیم می گیریم که در سرزمین هیچ کس نباشیم. همه ما می خواستیم به اینجا بیاییم و ببینیم تنظیمات چیست … بنابراین ببینید تنظیمات اینجا چیست ، سطح راحتی چیست ، بدیهی است که مسکن پیدا می کنید یا زندگی در هتل متفاوت از زندگی در یک مکان معمول است. ” “من فکر می کنم در طی چند روز یا هفته های آینده درک بهتری از آن خواهیم داشت.”

تماشا کنید | مسیر کانادا به المپیک:

RJ Barrett ، Chris Boucher و Shai Gilgeous-Alexander نمی دانند که چرا مردان کانادایی باید در بازی های المپیک 2020 توکیو به دنبال چیزی جز طلا باشند. 2:37

وبستر گفت که آنها درس های دیگری را نیز از همکاری در حباب دنیای دیزنی به مدت سه ماه که می توانند در این فصل منحصر به فرد استفاده کنند ، آموختند.

وی گفت: “شما واقعاً معنای عضویت در یک تیم و تکیه بر یکدیگر را درک می کنید ، نه تنها برای انجام بازی ها و رسیدن به میادین ، ​​بلکه اکنون سلامتی جمعی ، رفاه جمعی ما است.” “من فکر می کنم که احساس تعلق و وحدت برای چنین زمانی واقعاً مهم است ، جایی که همه احساس می کنند پشت به هم داریم و همه ما به دنبال خیر بیشتر هستیم.”

اگر یک طرف مثبت برای بازی در تامپا وجود داشته باشد ، وبستر خاطر نشان کرد که سه شنبه در تورنتو برف بارید.

وبستر پوزخندی زد: “ما در فلوریدا زیبا و آفتابی هستیم و مالیات بر درآمد ایالتی نداریم.”

رپتورز همچنین اعلام كرد كه هنری النسون مركزى قرارداد چند ساله امضا كرده است. النسون فصل گذشته پنج بازی برای بروکلین نت انجام داد. او همچنین از زمان ورود به لیگ در سال 2017 در دیترویت و نیویورک بازی کرده است.

در همین حال ، رپتورز با انتخاب دور اول مالاچی فلین با قراردادی تازه کار و انتخاب دور دوم با جالین هریس با قراردادی دو طرفه قرارداد امضا کردند.

مهاجمین بازیکن آزاد آلیز جانسون و یوتا واتانابه قرارداد یک ساله و نمایشگاه 10 را امضا کردند.