هند و استرالیا: ناتاراجان یا شاردول می توانند جایگزین سایینی شوند زیرا بازدیدکنندگان به دنبال نجات غرور هستند

کانبرااگر در دو بازی اول سایه را تعقیب کنید ، یک تیم بی سر و صدا هند مطمئناً ترکیب بولینگ خود را تغییر می دهد تا از دومین پاک سازی متوالی جلوگیری کند ، در حالی که چهارشنبه در سومین و آخرین ODI در استرالیا به مصاف استرالیا می رود.

شکست 0-3 مقابل استرالیا دومین روند موفقیت آمیز در سری های متوالی ODI است که اوایل سال جاری در نیوزیلند به همان سرنوشت دچار شده اند.

به نظر می رسد که دو بازی اول در جشنواره هایی برگزار شد که در آن استرالیا از مردان ویرات کوهلی پیروز شد و قبل از اینکه آنها به سری T20 روی بیاورند ، یک پیروزی در مانوکا اوال زیبا می تواند اعتماد به نفس آنها را برای یک دنیای خوب رقم بزند.

Skipper Kohli اولین کسی است که اعتراف کرده است که آنها در این دو بازی “کم سابقه” شده اند و انتظار می رود که اقدامات اصلاحی برای بازگرداندن مبارزات خود انجام شود.

هند چهار مسابقه ODI گذشته خود را باخته است.  خبرگزاری فرانسه

هند در حال حاضر این سری سه مسابقه را از دست داده است. خبرگزاری فرانسه

Navdeep Saini ، سریعترین بولینگ هند ، مانند بسیاری از افراد دیگر در اولین تور خود در استرالیا ، بدون هیچ سرنخی به نظر می رسد.

اوضاع وخیم او چنین بود که کوهلی مجبور شد یک هاردیک پاندیا و حتی مایانک آگاروال نیمه کاره (بولینگ) را بکشد تا طلسم ساینی را پس از دادن 70 دوش در هفت پرتاب ، کامل کند.

به خوبی ممکن است یک نفر در میان شاردول تاکور ، با تجربه 27 بازی بین المللی ، یا تانگراسو ناتاراجان ، بازوی چپ تازه وارد “yorker sensation” جایگزین ساینی شود.

در مورد ناتاراجان ، این می تواند اولین بازی بین المللی وی باشد و فرصتی برای آزمایش خود در یک بازی بی نتیجه قبل از شروع سری T20 باشد ، جایی که او مطمئناً در آن نقش خواهد داشت.

در صورتي كه كوهلي تصميم بگيرد كه هم به جاسپريت بومرا و هم به محمد شامي كه نياز به تناسب اندام و سرحالي براي سريال هاي تست بليط بزرگ دارند ، استراحت دهد هم به شاردول و هم به ناتاراجان اجازه داده خواهد شد.

ناتاراجان ، با تغییرات هوشمندانه و تغییر سرعت ، می تواند بعد دیگری ایجاد کند ، زیرا ممکن است برش ها به خوبی کار کنند و ممکن است در زمینی که دقیقاً یک جنگل بتونی بسته نیست ، کمی چرخش در اختیار شما قرار گیرد و به نوسان کمی کمک کند. .

هرگز یک حمله هندی مانند دو بازی به نظر نمی رسید – برای 69 مرز و 19 شش بازی.

کوهلی گفت که تغییر قالب از T20 به ODI نمی تواند بهانه ای برای تیمی باشد که هسته آن برای مدت زمان قابل توجهی تقریباً ثابت مانده است.

توپچی ها نمی دانستند که کجا باید نزد استیو اسمیت ، که تصمیم گرفته است به تنهایی مخالفان را با صدها توپ پشت به پشت 62 شکنجه کند.

به این اضافه کنیم ، گلن ماکسول که در پایان این اواخر وقت پر قدرت است ، 30 رانش اضافی را به آنها می دهد که تفاوت از دید هند را ایجاد می کند ، همانطور که حاشیه شکست های 66 و 51 نشان می دهد.

تغییرات عجولانه بولینگ کاپیتان هند ، از جمله طلسم دو برابری بازیکن اصلی بومر ، بومرا ، انتقاد یکی از منتقدان سرسخت او ، گوتام گامبیر و همچنین آشیش نهرا را به همراه داشت.

اگر پیسرها سهم خود از مشکلات را داشته باشند ، چرخان ها با عملکردهای نامناسب خود فقط نگرانی ها را تشدید می کنند.

یوزوندرا چاهال با دویدن 160 اجرا در 19 بازی و فقط یک ویکت ، گرانترین توپ در دو بازی اول بوده است.

از طرف دیگر ، راویندرا جادجا علی رغم نرخ مناسب اقتصادی 6.15 ، مسطح به نظر می رسد. نتیجه ، در هر دو بازی بدون پیروزی.

در صورت ضرب و شتم ، کهلی و راهول در بازی دوم کاملاً در تماس بودند اما ناتوانی راهول در چرخاندن ضربه در پاورپلیپ دوم کاملاً واضح بود.

با این وجود ، هند می تواند از این واقعیت که در هر دو مسابقه ، قسمت به نظر می رسید ، آرامش یابد و شاید هدف 335 تا 340 در هر دو مورد تعقیب شود.