آفریقای جنوبی و انگلیس: داوید مالان به بالاترین امتیاز در تاریخ T20 رسیده است

مالان روز یکشنبه 55 برنده مسابقه را بدست آورد و قبل از آنکه 99 امتیاز عالی کسب کند ، نه فقط 47 توپ سه شنبه در نیوولندز و اکنون 915 امتیاز در رده بندی شورای بین المللی کریکت دارد.

آفریقای جنوبی و انگلیس: داوید مالان به بالاترین امتیاز در تاریخ T20 رسیده است

تصویر پرونده داوید ملان. خبرگزاری فرانسه

داوید مالان ، متخاصم انگلستان پس از شکست 173 دوش در حفره پاکستان 3-0 انگلیس در آفریقای جنوبی ، رکورد امتیازات رده بندی را برای بتمن ها در مسابقات کریکت بین المللی 20 ثبت کرد.

چپ دست 33 ساله در ماه سپتامبر پس از یک دوره بی وقفه ثابت گلزنی در قالب ، به شماره یک در جهان صعود کرد و با اجرای یک بازیگر سریال دنبال می کند.

او روز یکشنبه 55 برنده مسابقه را بدست آورد قبل از اینکه در روز سه شنبه در نیوولندز موفق به کسب 99 گل عالی شود که فقط 47 توپ را از آن خود نکرد و اکنون 915 امتیاز در رده بندی شورای بین المللی کریکت دارد.

آرون فینچ از استرالیا با دقیقاً 900 امتیاز رکورد قبلی را در اختیار داشت و پس از بابر اعظم در رتبه دوم از پاکستان ، در لیست به روز شده سوم است.

عملکرد مالان به انگلستان کمک کرد تا در استرالیا جایگاه نخست جدول رده بندی را بدست آورد.

بازیکن یورکشایر مورد انتقاد قرار گرفته است که به آرامی شروع می کند اما خود را به عضوی جدایی ناپذیر از ستاره پر ستاره ائوین مورگان تبدیل کرده است.

او در 19 بازی بین المللی T20 بازی کرده و به طور متوسط ​​53 رانندگی چشمگیر در هر نوبت با سرعت ضربتی نزدیک به 150 دوش در هر 100 توپ دارد.

تاریخ به روز شده:

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.