آنچه در مورد حباب حلقه حلقه می دانیم و نمی دانیم

این گزیده ای از The Buzzer است که خبرنامه ایمیل روزانه CBC Sports است. با عضویت در اینجا ، در مورد آنچه در ورزش اتفاق می افتد سرعت داشته باشید.

آنچه در حال حاضر باید از دنیای ورزش بدانید اینجاست:

کرلینگ می خواهد مانند NHL و NBA حباب بزند

هیئت حاکمه ملی کرلینگ کانادا دیروز دیروز اعلام کرد که می خواهد سه بزرگترین رویدادی را که مسئول برگزاری این فصل است – مسابقات اسکوتی قلب ، بری و قهرمانی مردان جهان – به علاوه چند مورد دیگر در یک محیط حباب در کلگری برگزار کند. آنچه در مورد این طرح می دانیم و نمی دانیم ، در اینجا اطلاعاتی است که توسط مکالمه با خبرنگار پیچش یا حلقه زنی CBC Sports Devin Heroux به اطلاع ما رسیده است:

ما می دانیم کجا این سه تورنمنت بزرگ ، همراه با قهرمانی دونفره مختلط کانادا و دو مسابقه گرند اسلم کرلینگ ، در پارک المپیک کانادا برگزار می شود. تاسیساتی در آنجا وجود دارد به نام Markin MacPhail Center که شامل یک پیست هاکی به اندازه المپیک با 3500 صندلی است. بازی ها همه در آن یخ و بدون حضور طرفداران انجام می شوند و البته از تلویزیون پخش می شوند.

ما نمی دانیم چه زمانی هیچ تاریخ مشخصی منتشر نشد. اما ، به دلایل مختلف ، منطقی است که مسابقات خیمه شب بازی را در اسلات سنتی خود نگه دارید ، جایی که قبل از همه گیری همه گیر برنامه ریزی شده بود. بنابراین انتظار داشته باشید اسكاتی ها 20 تا 28 فوریه ، بریر 6 تا 14 مارس و قهرمانی مردان جهان از 3 تا 11 آوریل برگزار شوند. در حقیقت ، فدراسیون جهانی کرلینگ امروز اعلام کرد که دنیای مردان 3 تا 11 آوریل در کلگری اتفاق می افتد ، مسابقات قهرمانی جهان زنان 20 تا 28 مارس در سوئیس باقی خواهد ماند و جهان های دوتایی مختلط 24 آوریل تا 1 مه در یک مکان TBD است. .

ما نمی دانیم چگونه کرلینگ کانادا می گوید که هنوز با سطوح مختلف دولت روی پروتکل های بهداشتی کار می کند ، اما ایده این است که از حباب های موفق ساخته شده توسط NHL و NBA در تابستان گذشته وام بگیریم. دوین گزارش داد که ، براساس آنچه موکنهای کانادایی به او گفته اند ، حداقل سه روز قبل از شروع مسابقه باید به حباب بروند و تا زمانی که حذف نشوند ، اجازه ترک ندارند. اعضای خانواده نمی توانند به آنها بپیوندند. پرسیدن در ورزشی که بسیاری از بازیکنان مشاغل دیگری دارند و یا تصمیم دارند اوقات فراغت خود را به خانواده خود اختصاص دهند بسیار زیاد است. مبلغ هنگفتی که در NHL و NBA در معرض خطر است به این لیگ ها کمک می کند تا اراده لازم برای بیرون آوردن حباب های خود را فرا بگیرند ، اما بدیهی است که این مقدار کمتر در حلقه زدن وجود دارد.

و ما نمی دانیم چه کسی. حتی اگر هر بیگودی برای حباب آماده باشد ، تصمیم گیری در مورد تیم هایی که می توانند به رقابت بپردازند دشوار است. کرلینگ کانادا می گوید انتظار دارد هر استان و سرزمینی به طور معمول در اسکات اسکی و بریر نمایندگی داشته باشد. اما انجمن های پیچش یا حلقه زنی استانی / ارضی ، در بیشتر موارد ، فعالیت های کم زمان هستند که ممکن است انجام مسابقات مقدماتی امسال آنها بسیار چالش برانگیز باشد. و ممکن است برخی از تیم ها از آنها چشم پوشی کنند. بنابراین این امکان وجود دارد که بعضی از مناطق به سادگی اسکاتلندی ها و / یا نمایندگان Brier خود را تعیین کنند (احتمالاً همان تیمی است که سال گذشته اعزام شده اند). تقریباً تنها پیست هایی که می توانید روی دعوت شدن خود به کلگری در حال حاضر حساب کنید ، قهرمانان مدافع هستند – تیم برد گوشو برای بریر. کری Einarson برای اسکاچی ها.

در اینجا چیزهای زیادی برای باز کردن وجود دارد. و موارد بسیاری که هنوز باید کشف شود. بیشتر بخوانید درباره طرح حباب کلگری در این داستان توسط دوین ، و او را در توییتر دنبال کنید برای آخرین تحولات

کالین جونز ، دارنده شش مدال مدال اسکات ، به دوین هروکس پیوست تا در مورد اعلام حباب حلقه حلقه کالگری صحبت کند. 5:34

به سرعت…

پات پترسون ردیف کشتی فرنگی کشتی حرفه ای درگذشت. پاترسون متولد Pierre Clermont در مونترال است ، اولین بار از شش دهه فعالیت حرفه ای خود در ورزش و سرگرمی ، اعتبار دارد. در سال 1979 ، او اولین قهرمان بین قاره ای WWF (اکنون WWE) شد. پس از بازنشستگی از دایره مربع ، وی به عنوان یکی از ستوان های اصلی پشت صحنه وینس مک ماهون رئیس WWE شد و مسابقه رویال رامبل را اختراع کرد – پیچ و تاب در کلاسیک Battle Royal که هر دو دقیقه یک کشتی گیر جدید را وارد حلقه می کند. اولین رویداد رسمی در سال 1988 در همیلتون ، اونت برگزار شد و Royal Rumble در سال بعد به یکی از “بزرگترین چهار رویداد WWE” در سال برای هر بازدید تبدیل شد. پترسون همچنان در نمایش ها و خطوط داستانی WWE ظاهر شد ، حتی در تابستان 2019 در سن 78 سالگی کمربند گرفت. همچنین اعتقاد بر این است که پترسون اولین ستاره همجنسگرای WWE است. او در دهه 70 حضور پیدا کرد ، گرچه تا همین اواخر رابطه جنسی او در نمایش های WWE قابل قبول نبود. اطلاعات بیشتر در مورد زندگی جالب و شغلی پترسون را در اینجا بخوانید.

تیم فوتبال زنان ایالات متحده یک قسمت از جنگ خود را برای برابری حل و فصل کرد. اختلاف بازیکنان با فدراسیون فوتبال ایالات متحده (و دعاوی علیه آن) در دو جبهه بود: حقوق برابر و برخورد برابر. اولی هنوز در حال دادرسی است ، اما دومی روز گذشته با معامله ای که کیفیت تیم پروازهای چارتر ، اقامت در هتل ، شرایط میدانی و پرسنل پشتیبانی تیم ملی مردان را به دست می آورد ، در دادگاه حل و فصل شد. راه دستیابی به این توافق نامه در ماه مه هموار شد وقتی که قاضی اجازه داد ادعاهای زنان در مورد شرایط تبعیض آمیز کار برای محاکمه برگزار شود ، حتی اگر ادعای آنها را مبنی بر اینکه باید مانند مردان پرداخت شود ، رد کرد. او حکم داد که زنان ، از طریق معامله جمعی ، معامله ای را انتخاب کردند که به آنها حقوق پایه و مزایای بیشتری نسبت به یک ساختار پاداش (مانند مردان) می دهد که می توانست به آنها اجازه دهد از اجراهای بزرگ مانند قهرمانی در جام جهانی زنان ، به عنوان آنها در سال 2019 و ’15 انجام دادند. اکنون که اختلاف در مورد شرایط کار حل شده است ، زنان ممکن است از دادگاه تجدیدنظر درخواست کنند تا مطالبات مزدی خود را برگرداند. اطلاعات بیشتر در مورد معامله را اینجا بخوانید.

جوش دوک به عنوان سرآشپز کانادا در بازی های پارالمپیک 2022 پکن انتخاب شد. او در دو پارالمپیک به عنوان یک اسکی باز آلپ شرکت کرد و سه مدال کسب کرد – از جمله یک طلا در سال 2014. او همچنین اولین کسی است که با موفقیت یک اسکیت نشسته را انجام داد. وظیفه Dueck به عنوان سرآشپز ماموریت ایجاد یک فضای مثبت پیرامون تیم کانادایی ، تبلیغ آن در رسانه ها و عموم مردم و اطمینان از حمایت لازم از ورزشکاران است. بیشتر Dueck و کنسرت جدید او را اینجا بخوانید.

و در نهایت…

نقص در کمد لباس در طولانی ترین بازی 7 در تاریخ NHL نقش داشته است. مسابقه لاستیک دور اول بین واشنگتن پایتخت و جزایر نیویورک در سال 1987 معادل بیش از دو بازی کامل به طول انجامید. این حماسه ایستر لقب گرفت ، زیرا در ساعات اولیه تعطیلات کشیده شد تا گل پت لافونتین در ساعت 8:47 چهارمین وقت اضافه بازی سرانجام به پایان برسد. اما اگر برایان تروتیرر در بازی سوم 5:23 باقی نمانده بود که بازی را برای نیویورک مساوی نمی کرد ، این بازی یک زمان معمولی داشت. و اگر باب میسون ، دروازه بان واشنگتن که با چکمه اسکیت شکسته اذیت نشده بود ، تروتیر نمی توانست گلزنی کند. او بدون بیرون آمدن از بازی نتوانست آن را برطرف کند ، کاری که مربی Caps برایان موری نمی خواست انجام دهد و بقیه تاریخ است. در آخرین نسخه از مجموعه ویدئویی راب پیتزو “من برای شبکه بودم …” طرف میسون (و برخی دیگر از حکایات ظریف حماسه عید پاک) باشید:

در قسمت 6 سری جدید ما ، راب پیتزو با باب میسون ، دروازه بان سابق پایتخت واشنگتن ، در مورد طولانی ترین بازی 7 در تاریخ NHL و گل پت لافونتین که سرانجام به آن پایان داد ، صحبت می کند. 5:39

شما سرعت دارید هر روز هفته با مشترک شدن در زیر ، Buzzer را در صندوق ورودی خود قرار دهید.