گلن مکسول استرالیایی می گوید ، ضربه سوئیچ در قوانین است ، بخشی از تکامل بازی است

کانبرا: ایان چاپل و بسیاری از افرادش ممکن است این کار را “کاملاً ناعادلانه” بدانند ، اما ضربه زدن کاملاً منطبق با قوانین است و بخشی از تکامل کریکت احساس می کند ، یکی از برجسته ترین آن گلن ماکسول.

ماکسول به طور موثر سوئیچ ضربه را بازی می کند و تعداد کمی از سری 3 مسابقه ODI را که به تازگی به پایان رسیده است ، زده است ، چیزی که کاپیتان سابق استرالیا آن را “غیرقانونی” خواند.

گلن ماکسول استرالیایی در جریان مسابقه بین المللی کریکت یک روزه خود در مانوکا اووال در کانبرا ، استرالیا ، چهارشنبه ، 2 دسامبر سال 2020 ، در برابر هند خفاش داد. (AP Photo / Mark Baker)

گلن ماکسول استرالیایی طرفدار این است که ضربه سوئیچ به عنوان بخشی از تکامل کریکت ادامه یابد. AP

ضربه سوئیچ شامل یک ضربه گیر است که پس از شروع دور زدن بولینگ ، ترتیب دستان خود را (از چپ به راست گرفتن دست یا بالعکس) تغییر می دهد.

“همانطور که گفتید ، این در قوانین بازی است که همیشه (بوده است). باتینگ به گونه ای تکامل یافته است که در طول سالها بهتر و بهتر شده است ، به همین دلیل است که می بینید این امتیازات عظیم دنبال می شوند ماکسول وقتی از وی در مورد نظرات چاپل س askedال شد گفت:

ماکسول از بولرها خواست تا طرحی برای مبارزه با ضربه سوئیچ ارائه دهند.

وی گفت: “و من تصور می كنم كه تلاش بشر برای مبارزه با آن به بولرها بستگی دارد.”

ماكسول در گفت: کنفرانس مطبوعاتی مسابقه پست.

وی گفت ، همانطور که بتمن ها تکامل یافته اند ، بولرها نیز باید همزمان تلاش کنند و تکامل یابند.

“من تصور می کنم نحوه تکامل خمیر ، من فکر می کنم بولینگ باید سعی کند و تکامل یابد ….

وی افزود: “و ما می بینیم كه بچه ها توپ های انگشتی و میدان های وسیع تری و تاكتیك های مختلف را ارائه می دهند. و تاكتیك های كریكت ODI قطعاً پیشرفت كرده اند ، بنابراین من فقط آن را به عنوان بخشی متفاوت از روند پیشرفت بازی می بینم.”

چپل 77 ساله اظهار نظر خود را در مورد ضربه سوئیچ بیان کرده بود.

“ضرب و شتم استرالیایی استثنایی بوده است. آنها این کار را بسیار آسان نشان داده اند. به خصوص (استیون) اسمیت و ماکسول ، برخی از عکسهایی را که او بازی می کند باور کرد. (ضربه زدن) بسیار شگفت آور است ، اما منصفانه نیست ،” چاپل به جهان گسترده ورزش.