وزیر ورزش ، كیرن ریجیجو می گوید ، ورزشكاران پارا به ما الهام می بخشند و با ورزشكاران جسمی متناسب رفتار می شوند

ریجیجو همچنین گفت كه وی از دولت های ایالتی متبوع تقاضا می كند تا به بهترین نحو از پارالمپیك ها در منطقه مربوطه خود حمایت كنند.

وزیر ورزش ، كیرن ریجیجو می گوید ، ورزشكاران پارا به ما الهام می بخشند و با ورزشكاران جسمی متناسب رفتار می شوند

تصویر پرونده وزیر ورزش اتحادیه Kiren Rijiju. اعتبار تصویر: توییتر / @ RijijuOffice

دهلی نو: وزیر ورزش كیرن ریجیجو روز پنجشنبه گفت كه ورزشكاران معلول قدرت و الهام بخش كشور هستند و دولت فعلی با آنها در همان سطح با ورزشكاران جسور رفتار می كند.

ریجیجو این سخنان را طی یک جلسه مجازی به مناسبت بیست و نهمین روز جهانی معلولیت با حضور دیپا مالک ، رئیس کمیته پارالمپیک هند (PCI) و ورزشکاران برتر پاراگراف مانند دواندرا جهجاریا ، پارول پارمر و شاتبدی اواسطی بیان کرد.

“پارا ورزشکاران ما و رزمندگان” دیویانگ “قدرت ما هستند. آنها به ما الهام می دهند. در وزارت ورزش ما ، هیچ تفاوتی بین یک ورزشکار توانا و یک توانایی متفاوت وجود ندارد.

وزیر ورزش در بیانیه ای گفت: “ما آنها را با همان مقدار تقدیر ، پول جایزه و غیره خوشحال می کنیم.”

ریجیجو همچنین گفت که از دولتهای ایالتی متبوع تقاضا می کند تا به بهترین شکل از پارالمپیک ها در منطقه مربوطه خود حمایت کنند.

وی گفت: “دولت ، PCI و همه یك تیم هستند و ما باید كار خود را در زمینه حمایت از ورزشكاران خود ادامه دهیم.”

پادما شری ، خیل راتنا و جایزه آرژونا ، دواندرا جهجاریا ، از دولت به خاطر سهم بی نظیر خود در کمک به ورزشکاران پارا تشکر کردند.

“هر زمان که نامه ای برای بیان مشکلات یا موارد مورد نیاز خود به دولت می فرستیم ، ظرف یک ساعت پاسخ دریافت می کنیم.

وی گفت: “من به بیشتر مراكز تمرینی در سراسر هند نگاه می كنم و چنان احساس خوشحالی می كنم كه نسل بعدی ورزشكاران پارا پارا مشكلی نخواهند داشت زیرا زیرساخت ها و امكانات از قبل فراهم شده است.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.