امتیاز زنده کریکت ، نیوزیلند و وست هند ، روز 1 ، آزمون اول در همیلتون

بین زبانه ها جابجا شوید تا بین تفسیر توپ به توپ و کارت امتیازی زنده جابجا شوید

گزارش روز 1: کاپیتان های کین ویلیامسون و جیسون هولدر هر دو می خواستند پنجشنبه را در زمین سبز روشن در پارک Seddon در اولین روز اولین آزمایش کریکت بین نیوزلند و غرب هند پیروز شوند.

هولدر به درستی تماس گرفت ، و مشتاقانه نیوزلند را به زمین فرستاد و ویلیامسون روز 97 را خارج كرد – كه به قرن بیست و یکم امتحان خود نزدیك بود – با راس تیلور 31 بیرون و تیم میزبان 243-2.

شاید دلداری کمی برای هولدر بوده باشد که کاپیتانهای باهوش و باتجربه زمین را کاملاً اشتباه می خوانند. او کمتر خوشحال می شد که بولرهایش بیشتر از آن سو misاستفاده می کنند و خود را در حالی که به پشت بر روی دیوار بر روی کنده ها قرار دارند ، پیدا می کردند.

زمین کاملاً با چمن فرش شده بود ، تقریباً به بیرون زمین آمیخته شده بود و آنقدر نرم بود که حتی در پایان جلسه اول به 2 ساعت و 50 دقیقه افزایش یافت – پس از تاخیر در شروع بازی با باران – توپ تقریباً جدید به نظر می رسید . هنوز می توان حروف طلای زنده را روی سطح قرمز آن خواند.

در نگاه اول تصور اینکه توپ به گوشهای بتسمن و درز درزدار می رسد در نگاه اول آسان بود. درعوض ، درز آهسته و فقط زایمان های گاه به گاه که از طول زیاد رشد می کردند ، ارائه می داد. توپهای تلاش پرواز کردند اما تهدیدآمیز نبودند.

پس از از دست دادن زودهنگام ویل یانگ برای 5 در اولین تست ، ویلیامسون و تام لاتام گود زدند و 154 را برای ویکت دوم نیوزیلند اضافه کردند تا خطراتی را که زمین به نظر می رسد تهدید کند.

لاتام گفت: “احساس می كردم كه به خوبی توپ را می زنم.” “اگر شما می توانید به موقعیت های خود در زمین این چنین اعتماد كنید و كمی شانس بیاورید ، امیدوارم همه چیز به همان روال پیش برود و من امروز خوشحال شدم كه به این كمك می كنم. “

لاتام هنگامی که 45 ساله بود و در سن 32 سالگی بود ، یک شانس بزرگ را به دست آورد که یک ضربه لبه بالایی به دروازه بان شین دووریچ از بولینگ هولدر وارد کرد. بولر و طناب وست ایندیز ، جدا از دارن براوو ، زحمتی برای تجدیدنظر نداشتند.

Latham گفت زمین چالش هایی را ایجاد می کند اما تهدیدی واقعی ندارد.

لاتهام گفت: “من فکر می کنم امروزه در ویکت های ما کمی سبزتر هستند.” “اما در این ویکت همیلتون احتمالاً کمی بیشتر از آنچه در گذشته دیده ایم چمن بود.

“این احتمالاً سرعت کمی بیشتر از آنچه ما عادت داریم مشاهده کنیم نیز بود. کمی ارائه داد اما نه آنقدر که فکر می کردیم. “

هنگامی که نیوزلند 168-2 بود لاتام سرانجام توسط کمر روچ به مدت 86 متوقف شد.

ویلیامسون معمولاً صبور و از نظر فنی ماهر بود ، هرچند که توپ گاهی اوقات از لبه خارج او می زد. او بیشتر توپ را دیر و زیر چشمان خود بازی می کرد و با استفاده از دستان نرم هر گزاف گویی غیر منتظره را قطع می کرد.

توپهای بولد West Indies هرگز مسلط نبودند بلکه گهگاهی رقابتی بودند. در ابتدا ، بهترین و کاملترین فرمول به نظر می رسید ، اما گردشگران اغلب کوتاه می آمدند ، و از نقاط قوت لاتام و ویلیامسون تغذیه می کردند.

شانون گابریل که در دور چهارم ویکت یانگ را به دست آورد ، با نتیجه 1-62 ، روچ با 1-53 و هولدر در یک تغییر طولانی قرار گرفت ، در حالی که 19 گرم در شرایط گرم بولینگ کرد و با 0-25 به پایان رسید.

گلزنی همیشه آسان نبود اما صبر ذاتی لاتام و ویلیامسون جایزه گرفت. لاتام برای رسیدن به نیم قرن نوزدهم خود در آزمون 126 توپ گرفت ، سپس تسلط بیشتری یافت و سریعتر از ویلیامسون پیش رفت. او قبل از اینکه توسط روچ کوبیده شود ، که یک لبه داخلی به او کمک می کرد ، راحت به نظر می رسید.

ویلیامسون به دلیل 24 زایمان در 49 مورد در یکی از بهترین گذرگاه های بازی برای هند غربی ، که یک سری دختران دوشیزه را در هم آمیخته بود ، دعوت شد. او از 134 توپ به نیم قرن ادامه داد و به نظر می رسید در کنده ها آماده است تا به رکورد قرن های آزمایشی خود برای نیوزیلند بیفزاید.

نیوزیلند این تابستان سریالی دو آزمایشی برابر هند غربی ، سپس پاکستان در خانه بازی خواهد کرد. اگر آنها بتوانند جارو کنند هم شانس رسیدن به رتبه 1 جهانی را برای اولین بار دارند و هم شانس خود را برای رسیدن به فینال مسابقات جهانی آزمون سال آینده تقویت می کنند.

هند غربی اولین پیروزی خود را در نیوزلند از سال 1995 دنبال می کند. هنگامی که براوو از ناحیه مچ پا آسیب دید ، با نگرانی بیشتر برای گردشگران پایان یافت.

با ورودی از AP