مربی سابق بوکس Gurbax Singh Sandhu پیشنهاد می کند در صورت برآورده نشدن خواسته های کشاورزان ، جایزه Dronacharya را پس دهد

وقتی ویژندر سینگ اولین بوکسور هندی بود که در سال 2008 موفق به کسب مدال المپیک شد ، ساندو مربی ملی بود.

مربی سابق بوکس Gurbax Singh Sandhu پیشنهاد می کند در صورت عدم برآورده شدن خواسته های کشاورزان ، جایزه Dronacharya را پس دهد

نماینده از حسن نیت ارائه می دهد: © FOTOPRESS / Ross Land.

دهلی نو: مربی سابق ملی بوکس ، گورباکس سینگ ساندو ، که هند در دوران تصدی او مدال مهمترین المپیک خود را در این رشته ورزشی بدست آورد ، روز جمعه گفت که در صورت عدم رسیدگی به خواسته های کشاورزان معترض به قوانین جدید کشاورزی ، جایزه Dronacharya خود را پس خواهد داد.

Sandhu ، که بیش از دو دهه به عنوان مربی ملی مردان هند خدمت کرد ، قبل از اینکه چند سال راهنمای زنان بوکسور باشد ، گفت که این روش او برای حمایت از کشاورزانی است که در “سرمای شدید و بدون هیچ گونه اعتراض” معترض هستند توجه به بهزیستی خود “.

“با این کار احساس می كنم فشار روحی شدیدی بر من وارد شده است. من از خانواده ای از كشاورزان هستم ، ترس آنها باید برطرف شود. اگر گفتگوهای در حال انجام نتیجه مطلوبی برای كشاورزان نداشته باشد ، من جایزه را پس می دهم ، “ساندو گفت PTI از خانه اش در پاتیالا.

هنگامی که ویژندر سینگ اولین بوکسور هندی بود که موفق به کسب مدال المپیک در سال 2008 شد ، ساندو مربی ملی بود. در زمان تصدی او بود که هشت بوکسور هند بی سابقه در آن زمان به بازی های المپیک 2012 لندن راه یافتند.

Sandhu خیلی زودتر از آن در سال 1998 قهرمان Dronacharya شد. او همچنین پس از پایان دوره بازیگری خود با مردان به عنوان مربی تیم ملی زنان خدمت کرد.

“این جایزه برای من بسیار معنی دارد اما معضل همکاران کشاورز من معنای بیشتری دارد. برای من دردناک است که ببینم آنها در این سرما در جاده ها نشسته اند. تمام آنچه که دولت باید انجام دهد این است که با آنها صحبت کند ، شبهات آنها را پاک کند و به آنها اطمینان دهید “.

وی افزود: “اگر شرایط برای رضایت آنها حل شود ، من آن را ادامه نمی دهم اما اگر اینگونه نباشد ، من جایزه را برمی گردانم.”

Sandhu به چندین ورزشکار سابق پیوست تا حمایت خود را از کشاورزان آشوب دهنده گسترش دهند.

در میان آنها کارتا سینگ کشتی گیر جایزه Padma Shri و Arjuna ، ساژجان سینگ Cheema بازیکن بسکتبال جایزه Arjuna و راجبیر Kaur بازیکن هاکی جایزه Arjuna وجود دارد.

هزاران کشاورز از پنجاب و هاریانا طی چند روز گذشته در نقاط مختلف مرزی دهلی رها شده اند و اعتراض خود را علیه قوانین جدید مزرعه اعلام کرده اند ، زیرا آنها می ترسند با از بین بردن سیستم حداقل قیمت حمایت ، آنها را در رحمت شرکت های بزرگ قرار دهد.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.