هند و استرالیا: درخشش تی ناتاراجان ، هاردیک پاندیا به دلیل پیروزی ویرات کوهلی و شرکت با شش ویکت ، برای بدست آوردن سری T20I 2-0

سیدنی: هند پس از پایان بازی سخت هندیک پاندیا ، آنچه را که شیخار داوان قصد داشت با یک حرکت 36 توپ 52 در دومین و آخرین بازی قبل از روز یکشنبه ، به پایان برساند ، سریالی T20 International را مقابل استرالیا مهر و موم کرد.

بنابراین بازدیدکنندگان انتقام از دست دادن 1-2 سری ODI خود را گرفتند و یک هدف چالش برانگیز 195 خانگی را دنبال کردند. آنها روز جمعه با 11 بار در مسابقات افتتاحیه در کانبرا برنده شدند.

پاندیا که پس از به دست آوردن 12 گل در هجدهمین گل به 25 توپ از 12 توپ نهایی نیاز داشت ، در آخرین بار با دو ضرب معادله را به 14 رساند. بازیکن تمام عیار سپس دو شش نفره زد تا مسابقه به نفع هند بسته شود.
Pandya در 42 بازی 22 توپ فتح نشد.

Shreyas Iyer هند ، چپ ، پس از پیروزی در دومین مسابقه بین المللی کرکت T20 بین استرالیا و هند در زمین بازی کریکت سیدنی در سیدنی ، استرالیا ، یکشنبه ، 6 دسامبر 2020 ، با هم تیمی خود Hardik Pandya جشن می گیرد. (AP Photo / Rick Rycroft)

شریاس اییر از هند ، چپ ، پس از پیروزی در مسابقه T20I دوم ، با هم تیمی خود هاردیک پاندیا جشن می گیرد. AP

هند با شروع آرامش بخش و بدون محدودیت در دو اوور اول. اما چهار و شش بار از بیدهای Dhawan (52) و KL Rahul (30) باریدند که یک دونفر چشمشان را گرفت.

رحول با ضربه سر اندرو تای برای حداکثر پوشش اضافی ، اولین مرز هند در ابتدای کار ، ضربه ای آزاد را به ثمر رساند.

داوان برای خود دو مرز و شش گلن خارج از گلن ماکسول پیدا کرد در حالی که هند در دو وار 34 امتیاز را بدست آورد تا حرکت مورد نظر خود را بدست آورد.

دهاوان باتجربه ، علی رغم اینکه زود از ویکت پایین آمد ، اما توانست شان ابوت را برای شش ویکتین عمیق بیرون بکشد.

استرالیا اولین موفقیت خود را زمانی بدست آورد که راهول در نقطه عمیق به میچل سوپسون رسید. اما هند هنوز موفق شده بود شروع قدرتمندی داشته باشد و در پایان Powerplay به عدد 60 برسد.

با اجرای چند شوت خوب ، دهاوان یک تلاش سرخپوشانه با آدام آدام زامپا ، چرخاننده پا را خاموش کرد تا ویکتاپ دوم خود را به استرالیا بدهد.

سانجو سامسون پس از 10 توپ 15 توپ از زمین خارج شد اما اولین بازیگر دانیل سامس بود که بزرگترین موفقیت را در اختیار میزبان قرار داد وقتی که ویرات کوهلی را برای ساخت یک توپ 24 با 40 ساخت خوب عقب انداخت.

پیش از این ، متیو وید ، سرنشین ایستاده ، با نیم قرن تاول از جلو جلو می رفت و پس از یک عملکرد کاملاً فرماندهانه با خفاش ، استرالیا را به یک کل قدرت می رساند.

در غیاب هارون فینچ مصدوم ، تیم ویدئوی تیم را هدایت می کند ، 32 توپ را از روی 32 توپ خرد کرد در حالی که استیو اسمیت پس از انتخاب هند 46 توپ 38 نفری را ایجاد کرد.

برای بازدیدکنندگان ، T Natarajan با ارقام خوب 20/2 در طلسم چهار برابر خود کار را تمام کرد. استرالیا در پنج اوور گذشته 62 دوش را پس از چند بازی متوسط ​​متوسط ​​جمع کرد.

وید شروع به کار استرالیا را با یادداشتی فریبنده آغاز کرد ، و با حمله به سرخپوستان که به استثنای یوزوندرا چاهال ، تجربه چندانی نداشت ، در یک حمله هندی شروع به حمله کرد.

وید با جمع آوری ، رانندگی و دست و پا زدن دیپاک چهار را برای چهار چهارم اجرا کرد.

در حالی که دومین بولینگ ، واشنگتن ساندار بدون چرخش ، از روی یک پایه مربع عمیق شش نفره خسته شد ، زیرا میزبان به نظر می رسید که یک مقدار کل را تعیین کند.

Shardul Thakur با محدودیت در حمله مورد استقبال قرار گرفت و توسط Wade با فرم از لگن شکست.
ساندار در چهارمین پاس 15 راند دریافت کرد و سپس وید 12 گل از ثاکور به ثمر رساند ، زیرا میزبان در شطرنج 50 در زمین سیکت سیدنی که مرزهای مربع کوتاهتر آنها به شکارچیان کمک می کرد ، 50 گل زدند.

با این حال ، معرفی Natarajan به این حمله باعث شد استرالیا اولین ویکت خود را در قالب D’Arcy Short از دست بدهد.

کمترین اخراج که باعث اخراجش شد ، وید به حمله خشمگینانه ادامه داد و پنجاه و پنج بازی اش را با 25 توپ از مرز چاهال بیرون آورد.

اما کاپیتان ایستاده در یک حالت خنده دار بیرون آمد ، پس از آنکه کوهلی یک نشست مطلق دیگر را در پوشش انداخت ، دومین مورد خود در دو روز بود.

در حالی که توپ به سمت کوهلی می رفت ، وید منصرف شد ، به سمت رختکن رفت و حتی اگر استیو اسمیت از افت وی خبر داد ، اما در آن زمان خیلی عقب بود.
قبل از آن ، پاندیا وید را کنار گذاشته بود.

با این حال ، هجوم استرالیا بدون وقفه ادامه یافت ، زیرا دو نفره اسمیت و گلن ماکسول چهار و شش نفری ادامه دادند.

حتی در حالی که اسمیت چند ضربه ابتکاری بازی می كرد ، ماكسول ، به روش مشخص خود ، قبل از افتادن به تغییر سرعت شاردول تاكور ، چاهال را برای دو شش نفر خرد كرد.

مویزس هنریکس به اسمیت پیوست و این دو نفر قبل از سقوط به دست چاهال و ناتاراجان در یک رگ یکسان ادامه دادند.