هند و استرالیا: هاردیک پاندیا می گوید که او در حین قفل کردن روی تمام کردن بازی ها کار کرده است

سیدنیهاردیک پاندیا ، همه کاره و سرحال هند ، روز یکشنبه گفت که وی در حین قفل اجباری ویروس کرونا کار کرده است تا بر “به اتمام رساندن بازی ها وقتی که بیشترین اهمیت را دارد” به تسلط برسد.

پاندیا توانست هند را با برد 42 بر 22 توپ به شش پیروزی برساند و به تیم کمک کند 25 امتیاز از 12 توپ و 14 گل در فینال کسب کند تا پیروزی سری دوم و دومین و پیش از آخرین T20 International مقابل استرالیا در سیدنی را کسب کند.

پاندیا در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “در حین قفل کردن ، من می خواستم روی بازیهایی که بیشتر از همه مهم هستند تمرکز کنم. فرقی نمی کند که گل بزنم یا دویدن بیشتری کسب نکنم.”

بازیکن همه جانبه در شرایطی که روز یکشنبه در SCG با آن روبرو بود چیز تازه ای نبود ، زیرا در گذشته برخی از آنها را برده بود و چند باخت.

“من بارها در چنین شرایطی بوده ام و از اشتباهات گذشته خود آموخته ام. بازی من همیشه حول اعتماد به نفسی است که دارم ، آن خط خوب را دارد که به خودم پشت می کنم و بیش از حد اعتماد به نفس پیدا نمی کنم.

هاردیک پاندیا پس از هدایت هند به پیروزی سریالی در دومین T20I ، با شریاس اییر جشن می گیرد.  AP

هاردیک پاندیا پس از هدایت هند به پیروزی سریالی در دومین T20I ، با شریاس اییر جشن می گیرد. AP

“من همیشه همه مواردی را به یاد می آورم که جمع کلان را تعقیب می کردیم و این کمک می کند.”

پاندیا برای اولین بار دو بازیکن شش تنیسور را به دانیل سامس بازیگر اول زد – یکی بیش از حد طولانی و دیگری بیش از midwicket – تا بازی را به نفع هند با دو توپ خالی نگه دارد.

“این مربوط به کاری نبوده که آنها انجام می دهند ، بلکه مربوط به کاری است که من می توانم انجام دهم. این مسئله مربوط به دو شلیک بزرگ است و امروز این ضربه خاموش شد. من همیشه از خودم باز می مانم. این وضعیتی است که من همیشه بازی کرده ام. تیم هر آنچه را که تیم نیاز داشته باشد من همیشه تلاش برای انجام دادن کاری.

“این بسیار ساده است. من دوست دارم به اسکوربورد نگاه کنم و بازی کنم تا بدانم کدام بولرها را هدف قرار می دهم.”

وی گفت که همیشه بیشتر از اینکه به نتیجه نهایی برسد ، بیشتر روی روند کار تمرکز کرده است.

“در T20s ، شما واقعاً بیشتر از آنچه فکر می کنید وقت دارید. اگر به 70 تا 80 فرد در 30 توپ احتیاج داشته باشیم ، من به کل موضوع نگاه نمی کنم و آن را به 12 توپ تقسیم می کنم و بیشتر از پایان به روند کار تمرکز می کنم. نتیجه “

پاندیا به خاطر قهرمانی که با خفاش داشت به عنوان مرد مسابقه انتخاب شد اما فکر می کرد این جایزه باید به T Natarajan (2/20 در 4 اوور) برای تلاش خوب بازیکن تازه وارد با توپ تعلق می گرفت.

“اشاره ویژه ای به ناتاراجان نیز وجود دارد. من فکر کردم او باید مرد مسابقه باشد ، زیرا بولرها در اینجا تلاش کردند و او بازی بسیار خوبی داشت.

پاندیا گفت: “او به ما هدفی در حدود 10 یا 15 دویدن كمتر از آنچه كه بود می داد. او آن را ساده نگه می دارد و من افرادی را كه كارها را پیچیده نمی كنند ترجیح می دهم”

Pandya در پاسخ به س aboutال در مورد مشارکت وی در سری آزمون های آینده به عنوان یک بتمن متخصص از آنجا که هنوز بولینگ را به طور منظم شروع نمی کند ، گفت: “این یک بازی توپ متفاوت است. من بدم نمی آید ، این تماس مدیریت است.”