سال 2020 نشان داد کل ورزش از مجموع قطعات آن بیشتر است

معمولاً وقتی به یک سال در ورزش می اندیشیم ، ورزشکارانی که غنائم براق را برافراشته می کنند ، خاطرات ماندگار هستند – گلهای اضافه کاری ، زنگوله و پایان عکسهای نفس گیر.

برخی اوقات ، در ذهن ما نیز حک شده است ، تصاویر دل شکستگی است.

ورزش برای بسیاری از لنگرگاه ها بوده است ، مکانی که در آن شادی و ناامیدی بی نظیر بازی می کند و به طور جمعی طرفداران از آن لذت می برند. یک فرار شیرین. حواس پرتی.

اما سال 2020 چیزی غیر طبیعی بود.

اینکه ورزشکاران فقط باید خاموش شوند و به ورزش پایبند بمانند و سیاست را برای مدت طولانی از آن کنار بگذارند ، تصوری منسوخ شده است. اما این نمایش همیشه فقط باید ادامه پیدا می کرد و در واقع ورزشکاران فقط باید سکوت کنند. چون ، پول

امسال اما ، در سکوت هرج و مرج و انتظار ، آونگ چرخید و قهرمانان ورزشی سرانجام صدای خود را پیدا کردند و از پلتفرم خود به شکلی بی نظیر استفاده کردند.

تماشا کنید | Devin Heroux در سالی که بود:

ورزشکاران در سراسر جهان در یک نمایش قدرت بی سابقه صدای جمعی را بلند کردند. 5:03

این بازی ها را برای همیشه تغییر داده است.

آنهایی که در اواسط ماه مارس 48 ساعت شرارت داشتند ، وقتی تقریباً همزمان دنیا و ورزش تعطیل شد.

جدیت آنچه که در ماه مارس توسط هایلی ویکنهایزر ، سوپراستار هاکی کانادا به وضوح بیان شد ، وی پستی را در شبکه های اجتماعی ارسال کرد که در سراسر جهان شنیده می شود.

با حضور یک المپیک در توکیو ، این ویکنهایزر بود که بررسی واقعیت را به شدت مورد نیاز قرار داد.

وی نوشت: “من فکر می کنم IOC با اصرار و اعتقاد بر این که این حرکت رو به جلو پیش خواهد رفت ، با توجه به وضعیت بشریت غیر حساس و غیرمسئولانه است. ما نمی دانیم طی 24 ساعت آینده چه اتفاقی می افتد ، چه رسد به سه ماه آینده.”

IOC از ویکنهایزر راضی نبود. اما اندکی بعد ، در اقدامی فراموش نشدنی ، کمیته المپیک کانادا گفت که در صورت ادامه بازی ها در توکیو حضور نخواهد یافت.

اندکی بعد ، المپیک به تعویق افتاد.

رئیس کمیته بین المللی المپیک ، توماس باخ ، با پوشیدن ماسک صورت ، از یک استادیوم ملی خالی ، محل اصلی برگزاری بازیهای المپیک و پارالمپیک توکیو 2020 ، در ماه نوامبر بازدید می کند. (گتی ایماژ)

در ماه های آوریل و مه منتظر و متعجب ، کلماتی مانند حباب و شهر توپی بخشی از یک زبان ورزشی روزمره شدند. اما در پس زمینه ، لیگ ها نقشه بازگشت پیروزمندانه خود را می کشیدند. و بسیاری این کار را کردند.

همه گیری ، ورزش را متوقف کرد و ورزشکاران در تمام سطوح ناگهان در همان مکان با دیگران قرار گرفتند.

با ایجاد جو در پی مرگ جورج فلوید و جیکوب بلیک به دست پلیس ، اعتراضات شب به شب در سراسر آمریکای شمالی برپا شد و سوپراستارهای ورزشی نشان دادند که آنها به اندازه کافی کافی هستند.

در 48 ساعت فراموش نشدنی ، بازیکنان NBA از بازی های پلی آف خارج شدند ، بازیکنان WNBA با پوشیدن تی شرت هایی که سوراخ های گلوله در آن بود – به زمین رفتند و سپس رفتند.

هواداران بنفیکا قبل از مسابقه یوفا در لیگ اروپا در ماه اکتبر ، در یکی از معدود رویدادهای ورزشی در سراسر جهان که حتی به هواداران اجازه می داد ، ماسک چهره می زنند و فاصله اجتماعی خود را حفظ می کنند. (خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

جبهه ای متحد برای یک هدف اجتماعی مانند گذشته.

مربیان و بازیکنان روی سکوها گریه می کردند. درد آنها به طریقی سرازیر می شود که ما هرگز ندیده ایم.

“ما کشته می شویم. ما کشته می شویم. ما آنهایی هستیم که از زندگی در برخی جوامع محروم می شویم. ما را به دار آویخته اند. ما تیراندازی شده ایم. و تمام آنچه شما انجام می دهید این است داك ریورز ، مربی LA Clippers گفت ، و در اواخر ماه اوت اشك از چشمانش حلقه زد ، داك گفت:

به همان روشی که همه گیری سریع و همزمان ورزش را متوقف کرد ، ورزشکاران با هم بازی را تعطیل کردند.

باعث شد مفسران ورزشی و هواداران گاه به گاه مکث کنند. بازتاب و در بسیاری از موارد در ناراحتی مکالمات گسترده اجتماعی با چالش جدی روبرو می شوید.

ترس از ورود این حباب ها و از سرگیری بازی برای بسیاری از ورزشکاران این بود که صدای آنها در برجسته های شبانه گم شود. و در بسیاری از شب ها این کار را کردند.

و بنابراین آنها متوقف شدند.

این صاحبان ورزشهای قدرتمند و بیشتر سفیدپوست را مجبور به گفتگوهایی کرد که مدتها فقط برگزار نمی شد.

استادیوم ها و میادین مسابقه به ایستگاه های رای گیری تبدیل شدند. بازیکنان سیاستمداران را تحت فشار قرار می دهند.

دکتر ریورز ، مرکز ، سپس سرمربی LA Clippers ، در پی تیراندازی پلیس به Jacob Blake ، درخواست عدالت اجتماعی کرد. (گتی ایماژ)

آدمولا لوكمن از فولام قبل از بازی تیمش در لیگ برتر در ماه اكتبر ، از جنبش Black Lives Matter پشتیبانی می كند. (گتی ایماژ)

اما حتی در سوگ ما ، ورزش راهی برای لبخند زدن ما پیدا کرد.

هیوستون داش لیگ ملی فوتبال زنان اولین قهرمانی را در یک حباب به دست آورد.

آلفونسو دیویس اعجوبه فوتبال اولین بازیکن مردان کانادایی بود که موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا شد.

صاعقه به شکل برد جام استنلی در حباب هاکی زد. و یک راننده زامبونی به پیروزی Hurricanes در برابر Leafs کمک کرد.

لیکرز و لبرون عنوان دیگری اضافه کردند. داجرز قهرمان بیس بال است.

تنیس کانادا همچنان موج می زند ، دنیس شاپوالوف ، لیله آنی فرناندز ، فلیکس اوگر-آلیاسیمه و واسک پوسپیسیل پیشگام هستند – همه در حالی که Bianca Andreescu در پس زمینه کار می کند ، و قصد بازگشت او را دارد.

آلفونسو دیویس ، هافبک کانادایی بایرن مونیخ پس از شکست تیمش در ماه آگوست پاری سن ژرمن ، با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا جشن می گیرد. دیویس اولین کانادایی است که در یک تیم قهرمانی یوفا بازی می کند. (گتی ایماژ)

ما شمال ، به جنوب رفتیم. و در مسایل اجتماعی پیش قدم شد ، و در حین حباب فلوریدا در اتوبوس هایی که ماده سیاه زندگی در کنار آن گچ کاری شده بود غلت زد.

آبی جی ها نیز به سمت جنوب پرواز کردند – تیمی جوان و مهیج که با انجام پلی آف ، حتی اگر کوتاه مدت باشد ، بسیاری را متعجب کرد.

لیگهای ورزشی Flegling League Elite Basketball League و لیگ برتر کانادا با موفقیت به زمین مسابقه رفتند و خود را در فضای ورزشی کشور تقویت کردند.

لیگ فوتبال کانادا بازی نکرد – و جام خاکستری برای اولین بار از سال 1919 اهدا نشد.

استادانی در ماه نوامبر بدون طرفداران برای دیدن منظره های باشکوه. و یک مستند Last Dance در مورد مایکل جوردن که حداقل برای چند هفته از آن لذت می برد.

کریستین سینکلر ، جلوی سمت چپ کانادایی ، پس از گلزنی مقابل سنت کیتس و نویس در جریان بازی مقدماتی المپیک زنان CONCACAF در تاریخ 29 ژانویه 2020 ، با هم تیمی های خود جشن می گیرد و رکورد بین المللی گلزنی ها را ثبت می کند. (مطبوعات همراه)

قبل از تعطیلی ، کریستین سینکلر ، ستاره فوتبال کانادا ، رکورد بیشترین گل بین المللی را که هر بازیکنی تاکنون به زمین زده است ، شکست.

کری Einsarson و برد Gushue به ترتیب اسکات اسکات و Brier ، فقط به آنها فرصت را به نمایندگی از کانادا در مسابقات جهانی به دلیل بیماری همه گیر از بین برد.

جهان و ورزش عادی جدید خود را کشف خواهند کرد. و بازی ها سرانجام ادامه خواهند یافت.

ما تحمل می کنیم

اما سال 2020 ما را تغییر داده است.

خیلی زیاد و زیاد ، گم شده