جادوگران به دلیل ترک حباب کلگری با مجازات های سنگینی روبرو می شوند

سی بی سی اسپورت آموخته است که کرلینگ کانادا مجازات های سختی را اعمال می کند در صورتی که هر کسی پا از حباب رقابت پیشنهادی خود در کلگری بگذارد.

فدراسیون ملی ورزش هفته گذشته اعلام کرد که هم مسابقات قهرمانی مردان و زنان کشور را برگزار می کند و هم مسابقات دو ضرب ملی ، مسابقات قهرمانی جهان مردان را طی چند هفته از فوریه تا آوریل برگزار می کند.

دو رویداد گرند اسلم کرینگ نیز در ورزشگاه مارکین مک فیل آرنا در پارک المپیک کانادا برگزار خواهد شد. هر بازیکن یا مربی ای که به هر دلیلی حین حرکات اسکاچی یا بریر حباب حلقه حلقه کالگری را ترک کند و یا یک غیر شرکت کننده را به حباب دعوت کند ، نه تنها بلافاصله از رقابت رد صلاحیت می شود ، بلکه فرد یا افراد نیز از این کار محروم می شوند. بازی های رقابتی تا ژوئیه 2022. این بدان معناست که هیچ المپیکی در پکن 2022 برگزار نمی شود.

تیم بلافاصله از حباب خارج می شود و با هزینه شخصی به خانه اعزام می شود. علاوه بر این ، تیم هیچ گونه بودجه یا غرامت بیشتری از این رویداد دریافت نخواهد کرد و در صورت حضور در برنامه ، در دو فصل آینده هیچ بودجه برنامه تیم ملی دریافت نخواهد کرد. این تیم همچنین مجاز به شرکت در هر رویداد دیگری در حباب نخواهد بود.

تماشا کنید | Devin Heroux ، Colleen Jones از CBC Sports در مورد مرکز حلقه زدن کالگری صحبت می کنند:

کالین جونز ، دارنده شش مدال مدال اسکات ، به دوین هروکس پیوست تا در مورد اعلام حباب حلقه حلقه کالگری صحبت کند. 5:34

زندگی در حباب پیچش یا حلقه زنی

در دو سند نزدیک به 40 صفحه ای ، کرلینگ کانادا شرح داده است که زندگی در حباب حلقه زنی کلگری برای ورزشکاران و مربیان دوران اسکات و برییر چگونه خواهد بود.

بر اساس این سند اسکاتی ها قرار است در تاریخ 19 فوریه با قهرمانی که یکشنبه ، 28 فوریه برگزار می شود ، آغاز شوند. بر اساس این سند ، Brier از 5 تا 14 مارس ادامه خواهد داشت.

در داخل حباب سه منطقه مختلف وجود خواهد داشت ، از جمله سطوح سبز ، آبی و قرمز که همه دارای درجه های مختلف پاکسازی هستند.

اگر فردی که دارای اعتبار برای هر یک از مناطق است ، علائم COVID-19 را شروع کند ، باید سریعاً خود را منزوی کرده و با تیم پزشکی Curling Canada تماس بگیرد – در این مرحله توسط پزشک Curling Canada ارزیابی می شود.

در صورت مثبت بودن آزمایش ، فرد به انزوا می رود “در محلی كه توسط تیم پزشكی كرلینگ كانادا به عنوان یك منطقه جدا و ایمن تعیین شده است و از تماس با افراد دیگر تا زمان تایید Covid-19 مثبت خودداری می كند / وضعیت منفی برقرار است. درصورتی که فرد به شدت بیمار باشد یا از نظر پزشکی ناپایدار باشد ، تیم پزشکی کرلینگ کانادا باید مراحل پیگیری و درمان بالینی مناسب را ترتیب دهند. “

برای همه شرکت کنندگان که وارد مناطق می شوند ، بررسی روزانه دما و علائم انجام می شود. هر شخصی که حباب دارد باید برنامه هشدار COVID دولت فدرال را بارگیری کند.

تماشا کنید | گوشو با لغو مسابقات قهرمانی جهان در کورلینگ ناامید شد:

در یک نمایش زنده اینستاگرامی با علاقه مندان به پیچش یا حلقه زنی Devin Heroux ، قهرمان بریر 2020 ، برد گوشو گفت که از لغو مسابقات جهانی پیچش یا حلقه زنی “ناامید شد اما تعجب نکرد” 1:34

‘هتل امن’

ورزشکاران و مربیان به منطقه سبز (Green Zone) دسترسی خواهند داشت که به آنها امکان دسترسی به “هتل امن” را می دهد ، آنها می توانند در منطقه ، سطح یخ و یخ و سایر مرزهای داخل حباب اقامت داشته باشند.

منطقه آبی بیشتر به گروه پخش کننده میزبان (TSN) اختصاص دارد و آنها باید از یک ورودی جداگانه وارد صحنه شوند. و سرانجام منطقه سرخ مخصوص مقامات ، داوطلبان و رسانه ها است – آنها اجازه ورود به زمین بازی را ندارند و همچنین ورود خود را به این عرصه دارند.

قبل از ورود به کلگری برای شرکت در مسابقات قهرمانی ، دستگاه های فرفری باید اثبات آزمایش منفی COVID-19 را ظرف سه روز پس از ورود نشان دهند و پس از یک بار روی زمین ، بلافاصله تحت آزمایش دیگری قرار می گیرند.

کرلینگ کانادا همچنین پیشنهاد می کند که بیگودی ها 14 روز قبل از سوار شدن به هواپیما برای شرکت در رویدادها تا حدی در دوره انزوا قرار بگیرند.

تیم ها باید پس از ورود مستقیماً از فرودگاه به هتل میزبان بروند.

در این سند با حروف پررنگ آمده است: “شما مجاز به توقف در هر سایت دیگری بین هتل و Hub City / Bubble arena نیستید ، از جمله رستوران ها (رانندگی از طریق راه یا حمل و نقل) و فروشگاه های مواد غذایی.”

بیگودی ها و مربیان همه در اتاق های خود اقامت خواهند داشت و در هنگام مسابقه اجازه حضور هیچ یک از اعضای خانواده ، میهمان یا سایر پرسنل را در اتاق خود ندارند. با این حال ، اعضای تیم می توانند در اتاق های خود ملاقات کنند.

کانادا جست و خیز می کند جنیفر جونز پس از شکست سوئد در بازی با مدال طلا در مسابقات قهرمانی مو در مسابقات موج زدن زنان در North Bay ، انتهای آن ، فرزندان خود ایزابلا (چپ) و اسکایلا (راست) را در آغوش می گیرد. (پل چیاسون / مطبوعات کانادایی)

کودک و مراقب

رقبای مادر پرستار مجاز هستند نوزاد و یک پرستار خود را با خود به منطقه سبز بیاورند.

در مورد غذا ، بیگودی ها و مربیان چندین گزینه دارند که شامل غذا خوردن در داخل رستوران هتل ، فاصله از نظر جسمی ، سرویس اتاق و تحویل بدون تماس “با یک مکان مشخص در لابی هتل” است.

صرف شام در شهر مجاز نیست.

در صورت نیاز بیگودی ها به مواد غذایی ، نسخه ها و سایر محصولات ، مجبور به انجام مقدماتی “با تسهیل Curling Canada” می شوند.

به دلیل بسته بودن رختکن ها ، بیگودی ها باید برای بازی با لباس در محل حاضر شوند.

در این سند آمده است: “هر تیم در هر قرعه کشی یک قسمت موکت کوچک در پشت صحنه برای تعویض کفش و تجهیزات ذخیره سازی خواهد داشت. این منطقه امن خواهد بود.”

تیم هایی که سنگ های قرمز را پرتاب می کنند 55 تا 70 دقیقه قبل از بازی می رسند. آنها ابتدا تمرین می کنند. سپس تیم دوم 40 تا 55 دقیقه قبل از بازی می رسد و سپس به یخ می رود تا تمرین کند.

در طول بازی ، به دلیل قوانین جدید در مورد جایی که بازیکنان می توانند روی یخ باشند ، عملکرد ساعت کاری Curling Canada زمان آماده شدن برای تحویل در جریان جدید ترافیک را در نظر می گیرد.

مناطق استراحت در پایان پنجم برای تیم ها تعیین خواهد شد.