رپتورها می توانند علیرغم موارد COVID-19 در داخل سازمان تمرین کنند

علائم COVID-19 وی بد بود. نگرانی او از همسر و فرزندانش به طور قابل توجهی بدتر بود.

در تابستان گذشته ، آرون باینز ، مهاجم جدید تورنتو رپتورز با COVID-19 تشخیص داده شد و علائمی داشت که “من را بر روی باسنم زد”. اما او بیشتر نگران همسر باردار و دختر آسم خود بود که هر دو پر خطر محسوب می شدند.

“بدترین چیز در مورد آن استرس این بود که در ابتدا نمی دانستم که آیا می خواهم آن را به خانواده ام انتقال دهم. نمی دانم که آیا آنها به شدت بیمار می شوند و عواقب آن چه خواهد بود.” Baynes روز سه شنبه گفت. “این فقط ترس کامل بود.”

رپتورها پس از مثبت شدن آزمایش 3 عضو سازمان ، تأثیر همه گیری جهانی را احساس می کنند. در حالی که تیم ، که خبر را روز دوشنبه اعلام کرد ، این سه نفر را فاش نکرد – یا حتی نمی گفت اگر آنها بازیکن بودند – به دلیل نگرانی از حریم خصوصی ، مربی نیک پرستار گفت که این خبر نزدیک به خانه بود.

پرستار گفت: “این به معنای آگاهی است.” “شما به اطراف نگاه می کنید و می بینید که در ورزش دیگری ، یا تیم دیگری ، یا کالج ، یا هر چیز دیگری اتفاق می افتد ، و به نوعی این یادآوری های آگاهی را دریافت می کنید زیرا نوعی از اتفاقات است. این روشی است که در جهان اتفاق می افتد الان ورزش کنید

“اما بله ، کمی نزدیکتر به خانه می شود … و آیا من می توانم مقابل تیم قرار بگیرم و درباره آن نظر بدهم؟ بله ، من این کار را می کنم.”

پرستار گفت که “تفسیر” بخشی منظم از نقش او در این فصل خواهد بود.

تست های مثبت باعث قطع شدن تمرینات نشدند و پرستار گفت که او قصد دارد روز چهارشنبه قبل از افتتاحیه قبل از فصل خود در شنبه در شارلوت یک هیاهو را ایجاد کند.

پرستار گفت: از دست دادن بازیکنان در قرنطینه تفاوت زیادی با از دست دادن بازیکنان برای مصدومیت ندارد ، چیزی که رپتورها در فصل گذشته کاملاً تبحر داشتند. آنها هنوز موفق شدند در کنفرانس شرقی دوم شوند.

این توانایی انعطاف پذیری با لیست در هفته های آینده مفید خواهد بود.

“همانطور که همه ما به اطراف خود نگاه می کنیم ، این همه گیری در دنیای ورزش است… واضح است که چیزهای زیادی در جریان است و شما نمی توانید چیزهای دیگری را آماده کنید به جز اینکه بگویید” سلام ، بیایید انعطاف پذیر بمانیم و بهترین کار را انجام دهیم بهترین کاری را که می توانیم انجام دهیم “، پرستار گفت. “من می دانم که این یک پاسخ کاملاً ساده است ، اما نوع نگاه من به آن است.”

تماشا کنید | پرستار از تمرین اول هیجان زده است:

نیک پرستار ، سرمربی تورنتو رپتورز پس از اولین تمرین رسمی تیم در تامپا ، با رسانه ها صحبت می کند. 1:17

باینس ، یک اوسی متولد نیوزیلند که چند هفته پیش در زمان آژانس رایگان امضا شد ، گفت که خانواده اش ویروس کرونا نیز گرفتند ، اگرچه او بدترین آسیب را دید.

وی گفت: “خوشبختانه من تناسب اندام و رژیم خوبی دارم بنابراین توانستم بر آن غلبه کنم.”

همه گیری جهانی دنیای ورزش را نابود کرده و انتظار نمی رود NBA ، بدون شبکه ایمنی حباب تابستان گذشته در دنیای والت دیزنی ، مصون باشد. در آزمون پیش از اردو در لیگ که سه رپتور را با پرچم قرمز انجام داد ، حدود 9 درصد از بازیکنان لیگ تست مثبت داشتند.

NFL ضربه سختی خورده است. این لیگ 45 پرونده جدید را در روز سه شنبه اعلام کرد ، پس از دو هفته متوالی و حدود 75 پرونده جدید در هفته.

گفته شده است که فصل بسکتبال می تواند حتی بیشتر از فوتبال ضربه بزند – لیست ها کوچکتر هستند ، هر هفته بازی های بیشتری برگزار می شود و بسکتبال در فضای بسته انجام می شود.

به دلیل محدودیت های سفر در کانادا ، رپتورز در حال انجام بازی های خانگی خود در فلوریدا است که از یک میلیون پرونده عبور کرده است و از ماه مارس تاکنون شاهد مرگ حدود 20،000 ساکن بوده است.

باینس ، که چهارشنبه 34 ساله می شود ، گفت که در تامپا احساس امنیت می کند و پروتکل های سلامتی تیم را ستود.

وی گفت: “سخت ترین چیز برای ما این است كه هر روز بیرون بیاییم تا یك تست بدهیم. این به همان اندازه كه برای ما سخت است.” “ما محافظت شده ایم ، به خوبی مورد مراقبت قرار گرفته ایم و مطمئناً بعضی روزها نمی توانیم برخی کارها را انجام دهیم اما در پایان روز خوش شانس هستیم که قادر به انجام کاری هستیم که انجام می دهیم.

“بسیاری از افراد در خارج از کشور کارهای بسیار بدتری انجام می دهند و اگر این بزرگترین استرس برای هر روز ما باشد ، خوب است. این هیچ پوستی از پشت ما ندارد.”

خانواده رپتورز روز جمعه یک رشد کرد. همسر باینس ، راشل آدکپونیا ، فرزند سوم این زوج ، یک دختر را در تامپا به دنیا آورد. این زوج زودتر از بقیه اعضای تیم به فلوریدا نقل مکان کرده بودند تا قبل از رسیدن کودک در آنجا حل و فصل شوند.

“ما مجبور شدیم سریع تصمیم بگیریم که کجا اقامت داریم و بچه را در ققنوس به دنیا آوریم [where he played last season after stints in San Antonio, Detroit and Boston]”یا اینکه آیا ما می خواهیم همه چیز را ریشه کن کنیم و آن را در چند روز اول هرج و مرج کامل کنیم ،” باینس گفت: “ما قطعاً دومی را انتخاب کردیم که برای ما سرگرم کننده بود.

“اعتبار کامل به خانم ، او مانند همیشه شگفت انگیز بوده است. او فقط ثابت می کند که نیمه بهتر من است و هر روز سخت تر از من است.”

هنگامی که یک خبرنگار گفت در تماس با زوم روز سه شنبه ، تبریک می گوید ، Baynes پاسخ داد: “همه مرتباً تبریک می گویند – اما با افشای کامل ، من کار زیادی انجام ندادم.”

رپتورز قبل از میزبانی میامی در 18 دسامبر شنبه و دوشنبه در شارلوت بازی می کند و قرار است فصل منظم 72 بازی آنها 23 دسامبر در تمپا برابر نیواورلئان آغاز شود.