هند و استرالیا: میزبان با برنده شدن 12 برد در مسابقه آخر از جاروی پاک در سری T20I جلوگیری می کند

سیدنی: بولرهای استرالیایی عصبانیت خود را برای برنده شدن در برابر نبوغ ویرات کوهلی حفظ کردند و یک پیروزی هندی را با پیروزی 12 برد در سومین و آخرین T20 International در روز سه شنبه متوقف کردند.

در حالی که هند کوتاهترین قالب را با نتیجه 2-1 پیروز شد ، اما در مجموع برای هر دو تیم که در هر سه بازی توپ سفید به پیروزی رسیده بودند ، نتیجه مساوی بود. باخت روز سه شنبه ، روند پیروزی 10 بازی مهمان در قالب را خاتمه داد.

کوهلی به اندازه چهار دفع فرصت بدست آورد و به اندازه کافی پول نقد کرد تا بتواند 85 توپ را از 85 توپ بدست آورد اما هند در تعقیب 187 در 20 بازی فقط توانست به 7/174 برسد.

این ماشین در آستانه شکار با سرعت زیاد ، در آستانه Andrew Tye بود که در آخرین مرحله که توسط Daniel Sams ، که یک روز فراموش نشدنی را با توپ جبران کرد ، از زمین جدا شد.

استرالیا در سومین و آخرین T20I در سیدنی برنده 12 برد هند شد اما هند این سری را با نتیجه 2-1 شکست داد.  AP

استرالیا در سومین و آخرین T20I در سیدنی برنده 12 برد هند شد اما هند این سری را با نتیجه 2-1 شکست داد. AP

پیش از آن ، کلاهبردار هاردیک پاندیا توسط آدام زامپا (1/21 در 3 اوور) بررسی شد. شکستن پا زامپا به اندازه کافی چرخید تا “بارودا بمب افکن” را مجبور کند که یکی را در مقابل نوبت بزند و در معرض خطر سومین مرد قرار گیرد.

وقتی پاندیا از بین رفت ، فشار زیادی بر کوهلی وجود داشت و این یکی از موارد نادر بود که او نتوانست تیم را به خانه ببرد.

در حالی که او چهار چهار و شش شش ضربه زد ، کوهلی زندگی جذابی را پشت سر گذاشت زیرا استیو اسمیت وقتی اتهام را به ماکسول داد ، یک دالی را در حصار عمیق وسط ویکت از دست داد.

سپس شان ابوت نتوانست دست خود را در یک بازگشت سخت گیر کند ، در حالی که دیگری از کف Tye فرو رفت. در پایان فاج ، متیو وید یک ضربه گیر آسان را از دست داد.

کاپیتان هندی در نیمه دوم قرن تور خود را به ثمر رساند و پس از اتمام نقطه عطف شش مسابقه بدون زحمت از Abbott را انجام داد و به حفاری هندی کمک زیادی کرد. این بعد از آن بود که میشل سوپسون (3/23) با شکستن بی ضرر پا ، آنها را به 100 برای 4 کاهش داد.

سوپسون اولین کسی است که اعتراف می کند که خوش شانس است که شیکار داوان (28 امتیاز از 21 توپ) را با یک نیمه ردیاب و همیشه غیر قابل اعتماد سانجو سامسون (10) با پرتاب کم از بازی اخراج کرد. تنها زایمان ویکتوری که او بسته بود تحویل شرعیاس اییر برای اردک توپ اول بود.

در حالی که Pandya (20 توپ از 13 توپ) در ابتدا وقت می گرفت ، کوهلی تصمیم گرفت که امور را در دست خود بداند زیرا ابتدا سامس را به جایگاه های وسط ویکت سپرد و سپس یک تحویل در حال افزایش را در پشت میدان هدایت کرد.

زامپا اخراج پاندیا را به عنوان نقطه عطف دانست.

پیش از این ، دومین نیم قرن متوالی وید با بازی مهیج ماکسول به خوبی تکمیل شد زیرا استرالیا پس از قرار گرفتن در معرض ضربه 186 رقابتی برای 5 قرار گرفت.

وید ، که همه ضربه های بزرگ T20I خود را در برابر هند بازی کرده است ، با کمک هفت چهار چهار و دو شش تایی راه خود را به 80 توپ از 53 توپ رساند.

ماکسول که در ابتدا با زمان خود دست و پنجه نرم می کرد ، در شش اوور گذشته نیز با 35 توپ -54 و جایگاه ویکت سوم 90 دوی در 8.4 اوور با وید وارد کار شد.

قهرمانان بولینگ هند واشنگتن سوندار (2/34 در 4 اوور) و تانگاراسو ناتاراجان (1/33 در 4 اوور) بودند. ناتاراجان ، علی رغم واگذاری چند مرز در فینال ، بسیار چشمگیر بود.

بعد از اینکه ساندار زودتر از شر آرون فینچ خلاص شد (0) ، جریان استرالیا عمدتاً تحت تأثیر قدرت وید قرار گرفت.

هر زمان که هر چیزی در قوس قرار می گرفت ، wicketkeeper-batsman سریعاً ضربه شلیک و ضربه شلاق خود را به بیرون می انداخت.

او در ایستگاه 65 دونده با استیو اسمیت خراش دار (24) شریک اصلی بود اما هنگامی که ماکسول تماس گرفت ، کمانچه دوم را بازی کرد.

از نظر ماکسول ، پانزدهمین امتیاز توسط Chahal کسی بود که مسیر را تغییر داد. پس از دریافت مهلت تعلیق ، چاهال را برای شش نفر مستقیم سپرده و با دیگری به جایگاههای وسط ویکت دنبال کرد.

سوار بر شانس خود ، او در زندگی هفدهم زندگی دیگری را تجربه کرد که یک ضرب و شتم اشتباه توسط Deepak Chahar از نقطه عمیق وارد شد. بین استرالیا بین سیزدهم تا هجدهم ، استرالیا 68 دوش انجام داد.

در دو اوور پایانی ، شاردول تاکور (1/43) و ناتاراجان دو ستیزه جوی را اخراج کردند و دو وارده آخر فقط 18 بار اجرا شدند.