ISL 2020-21: کمبود خلاقیت باعث آسیب رساندن به کرالا بلاستر می شود ، سونیل چتری در آخر و سایر نقاط صحبت از هفته های مسابقه 3 و 4 امتیاز می گیرد

در اینجا نکات گفتگوی روزهای سوم و چهارم مسابقه ISL 2020-21 آورده شده است.

10 روز گذشته سوپرلیگ هند (ISL) شاهد فوتبال شدید و پر پرواز بود. ATK Mohun Bagan برای اولین بار در این فصل به دنبال باخت 2-1 مقابل جامشیدپور FC در روز دوشنبه افت کرد ، در حالی که تیم هایی مانند Kerala Blasters و SC East Bengal همچنان از برخی نگرانی ها نگران بودند. بمبئی سیتی از زمان بازنده مقابل NorthEast United در 21 نوامبر سه پیروزی متوالی کسب کرده است ، در حالی که FC Bengaluru و FC Goa همچنین پیروزی های اصلی خود در این فصل را کسب کردند.

در اینجا نگاهی داریم به نکات گفتگوی روزهای مسابقه سه و چهار:

سرانجام چتری آتش می زند ، اما تاپا ضربه ای برای چنایین وارد می کند

این یک ماجرای متضاد بود که FC Chennaiyin در این نسخه خاص از دربی جنوب هند ، FC Bengaluru را به دست گرفت. سونیل چتری اولین گل خود را در این فصل تبدیل کرد و از روی دروازه به گل تبدیل شد ، در حالی که مصدومیت هولناک به آنیرود تاپا به این معنی بود که او نیاز به تعویض در 15 بودهفتم دقیقه

Ashique Kuruniyan از BFC برای تصاحب توپ توسط Anirudh Thapa چالش برانگیز بود ، که به نظر می رسید در یک لحظه توپ را از آن خود کرده است ، اما Kuruniyan با یک تکل خوب دردسر آن را دنبال کرد. این سومین خطای آشیکه در این مسابقه بود ، بلافاصله پس از آن ادوین برای اولین حضور در فصل به جای Thapa وارد زمین شد.

طی چند سال گذشته Thapa در دفاع CFC قدرت انعطاف پذیری داشته است و Czaba Laszlo مربی CFC از میزان مصدومیت خود نگران بود.

مدیر در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی گفت: “من باید با دکتر صحبت کنم. این واقعا بد به نظر می رسد. من نمی فهمم که چگونه داوران از بازیکنان محافظت نمی کنند.”

در عین حال این پنالتی در 56 رخ دادهفتم لحظه ای از تکل ادوین ونسپول روی کلیتون سیلوا که از جناح چپ در حال اجرا بود استفاده کرد. اریک پارتالو یک پاس به کلیتون که درون محوطه جریمه بود ارسال کرد ، اما یک ادوین عجول به جای اینکه توپ را برای گرفتن پنالتی به چالش بکشد ، با بازیکن برزیلی برخورد کرد. Chhetri سپس آن را با دویدن آهسته دنبال کرد ، اما آن را درست در Vishal Kaith که تلاش غواصی اش بی فایده بود ، شکست.

عدم خلاقیت صدمه ای به کرالا می زند

پیش از این در روز مسابقه 3 ، آلبینو گومس ، دروازه بان کرالا بلاستر ، مرد لحظه ای برای تیپ زرد بود ، و مجوز یک جریمه نقدی خوب از جاکوب اسلوستیر را گرفت. این امتیاز یک امتیاز دیگر را برای مردان کیبو ویکونا به ارمغان آورد ، اما خطاهای دفاعی گران قیمت و کمبود جرقه در خط هافبک لباس مستقر در کوچی را در مسابقه بعدی خود مقابل FC Goa که با نتیجه 3-1 به سود گارس پایان یافت ، صدمه دید.

بلاسترها از نظر توانایی خلق موقعیت در بازی باز تاکنون تلاش کرده اند و در مجموع در چهار بازی فقط هفت شوت به سمت دروازه وارد کرده اند. گری هوپر متزلزل به نظر می رسد و مصدومیت هافبک ستاره ای ساهال عبدالصمد و کاپیتان سرخیو سیدونچا فقط به مشکلات خط میانی بلاست ها می افزاید.

هافبک دفاعی ویسنته گومز با چهار شوت در بازی استحکام بیشتری نشان داد که دو ضربه از روی دروازه به ثمر رسید. گومز سرانجام سه ضربه آزاد به دست آورد و لحظه تسلیت بلسترها در اواخر بازی رقم خورد ، وقتی گومز با دریافت پاس از نیشو كومار كه از جناح راست بود ، با ضربه سر محمد نواز را محكم كرد.

به راحتی می توان گفت ، گومز تأثیرگذارترین بازیکن در مقابل تیم FC Goa بود که بالای بازیکن اصلی خود ایگور آنگولو پرواز می کرد ، اما ویکونا به سایر افراد خود احتیاج دارد تا از این مهم استفاده کنند و از همه مهمتر آلبینو گومس هزینه های زیادی را کاهش می دهد. خطاها

بدبختی بیشتر برای بنگال شرقی

چهار بازی انجام شده است. صفر برنده می شود. امتیاز صفر اهداف صفر. یکی از تیمهای بسیار مورد بحث قبل از شروع ISL در ماه نوامبر ، رابی فاولر در SC شرق بنگال متزلزل به نظر می رسد ، بسیار چشمگیر نبوده و وظیفه بزرگی را نیز بریده است.

آنها در تاریخ 1 دسامبر به 3-0 مقابل بمبئی سیتی FC و چهار روز بعد مقابل NorthEast United با نتیجه 2-0 شکست خوردند ، اما علیرغم داشتن بازیکنانی مانند آنتونی پیلکینگتون و بالوانت سینگ ، توانایی های پایان آنها باعث نگرانی شده است.

کاپیتان دانیل فاکس برای افزودن به نگرانی های دفاعی خود ، در دقیقه 6 فقط یک مصدومیت در برابر بمبئی دریافت کرد و باید برای محمد رفیق از زمین خارج شود.

بنگال شرقی در این چهار مسابقه هفت گل دریافت کرده است که بیشترین گل در مسابقات برتر هند در این فصل است.

در همین حال ، جژه هفته گذشته پس از بیش از یک سال اخراج به دلیل مصدومیت ، مقابل بمبئی سیتی به میادین بازگشت ، اما انتظار می رود هدف حمله بیشتری از مهاجم تنها Balwant باشد زیرا بنگال شرقی قصد دارد با پیروزی و گل بیشتر به شهرت برسد.

والسکیس آخرین خنده را در برابر ATK Mohun Bagan دارد

درست زمانی که فکر می کردید ATK Mohun Bagan به پیروزی های خود ادامه می دهد ، Nerijus Valskis از Jamshedpur FC ، کسی که عادت دارد در موارد بزرگ قیام کند ، بار دیگر پا به میدان گذاشت تا مهمانی غول های کلکته را خراب کند.

ISL 202021 عدم خلاقیت صدمه به Kerala Blasters Sunil Chhetri در آخرین و سایر نقاط صحبت از هفته های مسابقه 3 و 4 امتیاز می گیرد

والسکیس هر دو گل را از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند و این در حالی بود که گل دوم والسکیس در عرض 10 روز بود و گل قبلی در 29 اکتبر مقابل ادیشا اف سی به ثمر رسید. Sportzpics

این اولین برد JFC در این فصل بود و آنها نمی توانستند امیدی به شکست حریف بهتر از باگان داشته باشند. مطمئناً ، این پیروزی یک تقویت اعتماد به نفس بزرگ برای اوون کویل و شرکت خواهد بود.

والسکیس هر دو گل را با ضربه ایستگاهی به ثمر رساند ، و این دومین مهار والسکیس در 10 روز بود که گل قبلی در 29 اکتبر مقابل ادیشا اف سی به ثمر رسید.

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. گجت های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.