Kubrat Pulev اطمینان دارد که احتمال آنتونی جوشوا و تایسون فیوری را از بین برد

بلغاری 39 ساله ، رقیب اجباری عنوان IBF جاشوا ، پس از به تعویق افتادن مسابقه برنامه ریزی شده آنها در ماه ژوئن به دلیل ویروس کرونا ، در لندن است.

Kubrat Pulev اطمینان دارد که احتمال آنتونی جوشوا و تایسون فیوری را از بین برد

تصویر فایل Kubrat Pulev. خبرگزاری فرانسه

لندن: کبرات پولف اطمینان دارد که می تواند با شکست جوشوا در لندن ، برنامه های مسابقه سنگین وزن بدون مناقشه تمام انگلیس بین آنتونی جوشوا و تایسون فیوری را به هم بزند.

بلغاری 39 ساله ، رقیب اجباری عنوان IBF جاشوا ، پس از به تعویق افتادن مسابقه برنامه ریزی شده آنها در ماه ژوئن به دلیل ویروس کرونا .

او قرار بود در سال 2017 به مصاف قهرمان اسبق المپیک برود اما با مصدومیت کناره گیری کرد.

پولف معتقد است که می تواند نقایص جوشوا را در ومبلی آرنا ، جایی که عناوین بوکسور WBA و WBO بوکسور انگلیسی نیز در آن حضور دارند ، آشکار کند.

پولف ، که دارای رکورد 28-1 است ، گفت: “ما اشتباهات زیادی از آنتونی می بینیم.” “بسیاری از جنبه های بد او. فکر می کنم این اشتباهات و جنبه های بد همچنان باقی بمانند.

“مهمترین چیز نحوه عملکرد من شنبه شب است. وقتی خوب هستم ، او را به خوبی کتک می زنم. در حال حاضر احساس می کنم بسیار خوب ، قوی و قدرتمند هستم.”

جوشوا 31 ساله از زمان انتخاب اندی روئیز جونیور در دسامبر سال گذشته جنگ نکرده است.

پوولف ، که تنها شکست او در مبارزه قهرمانی جهان مقابل ولادیمیر کلیچکوو در سال 2014 بود ، گفت که مسابقه روز شنبه با جاشوا فقط برای خودش نبوده و چشم به راه مبارزه در آینده علیه دارنده کمربند WBC فیوری است.

پولف گفت: “این مبارزه فقط برای من نیست.” “این مبارزه فقط برای بوکس نیست. برای کل بلغارستان است. هیچ کس از کشور من تاکنون قهرمان سنگین وزن جهان نشده است.”

وی افزود: “من فکر می کنم بعد از این مبارزه قصد دارم با تایسون فیوری مبارزه کنم.” “خوب خواهد بود. من اعتقاد ندارم که جنگ جوشوا علیه خشم اتفاق می افتد زیرا من شنبه شب برنده خواهم شد.

“من فکر می کنم جهان به یک قهرمان جدید جهانی مثل من نیاز دارد. من قهرمان جدید جهان هستم. من می آیم.”

جدیدترین و جدیدترین ابزارهای فناوری را به صورت آنلاین در Tech2 Gadgets بیابید. اخبار فناوری ، بررسی ابزارها و رتبه بندی ها را دریافت کنید. اسباب بازی های معروف از جمله لپ تاپ ، تبلت و مشخصات موبایل ، ویژگی ها ، قیمت ها ، مقایسه.