اسکریپت راه اندازی سایت موزیک در سایت وین تم

BeMusic نام اسکریپت تجاری مبتنی بر PHP است که به شما سایت وین تم https://wintheme.ir/ امکان می دهد وب سایت پخش کننده موسیقی را بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و استفاده از موتور YouTube راه اندازی کنید. این اسکریپت مجموعه ای از بهترین ویژگی ها را در اختیار شما قالب موزیک وردپرس قرار می دهد که می تواند آن را از سایر رقبا متمایز کند. از ویژگی های اصلی می توان به طراحی پاسخگو ، اسکریپت سایت موزیک جستجوی موسیقی توسط بینندگان و عضویت در سیستم اشاره کرد. در ادامه به طور کلی به سایر ویژگی های این اسکریپت اشاره خواهیم کرد.

 

اسکریپت راه اندازی سایت موسیقی BeMusic

ویژگی اسکریپت راه اندازی سایت موسیقی BeMusic:
نصب آسان
ویرایشگر قدرتمند
موتور جستجو با قابلیت افزودن اسکریپت سایت موزیک سایت وین تم خودکار موسیقی
لیست کاربری سفارشی
لیست های پخش
بازیکن قدرتمند قالب موزیک وردپرس
صفحات هنرمند و آلبوم
امکان ترجمه اسکریپت ها
کاملاً پاسخگو
مستندات و راهنمایی های آموزشی
سیستم پنل کاربری
ثبت نام را غیرفعال کنید
ثبت نام را اجباری کنید
موقعیت و صفحه تبلیغات
طراحی حرفه ای
بخش مدیریت با تنظیمات حرفه ای
تجزیه و تحلیل توسط گوگل
چندین صفحه مانند (بارگذاری صفحه ، صفحه ورود به سیستم یا صفحه سفارشی.)
منوی زمینه کاملاً یکپارچه (کلیک راست سایت وین تم بر روی آهنگ ، هنرمند ، آلبوم یا لیست پخش)
برخی از مهمترین اسکریپت سایت موزیک ویژگیهای قالب Muzak:
پشتیبانی از جت پک
شامل جعبه سبک است
پخش کننده موسیقی
مدیریت دیسکوگرافی
سیستم مدیریت رویداد
ووکامرس
پخش کننده صوتی سفارشی (با پشتیبانی Icecast و Shoutcast)
10. موزیکو
قالب Musico
اگر به دنبال یک الگوی وردپرس موسیقی جدید ، خلاقانه و پویا هستید ، Musico در خدمت شماست. ظاهر جذاب موزیکو مطمئنا هرکسی را وسوسه اسکریپت سایت موزیک خواهد کرد. سایت وین تم همچنین این یک الگوی قدرتمند است که به شما امکان قالب موزیک وردپرس می دهد موسیقی خود را به سرعت بارگذاری کرده و طرح های مختلفی را برای تور ، آلبوم ، ویدئو ، گالری خود ایجاد کنید.

برخی از مهمترین ویژگیهای قالب Musico:
قرار دادن نسخه ی نمایشی با یک کلیک
ووکامرس
برنامه تور
طراحی دیسکوگرافی
پخش کننده موسیقی
11. بند آهنی
قالب بند آهنی
IronBand یک قالب وردپرس مناسب برای گروههای موسیقی ، سایت وین تم نوازندگان و دی جی ها است. این الگو از طراحی منحصر به فردی برخوردار است اسکریپت سایت موزیک و به تمام جزئیات توجه ویژه ای شده است. IronBand شامل تمام ویژگی های اصلی: رویدادها ، پخش کننده صوتی HTML5 ، اخبار ، دیسکوگرافی قالب موزیک وردپرس ، عکس و بیوگرافی و حتی یک قسمت رزرو می باشد.

برخی از مهمترین ویژگیهای الگوی IronBand:
رویدادها و کنسرت ها
پخش کننده موسیقی HTML5
اخبار
دیسکوگرافی
عکس و بیوگرافی
بخش رزرواسیون
12. ملو
قالب ملو
Meloo یک قالب وردپرس همه کاره و همه کاره است سایت وین تم که برای راه اندازی هر سایت موسیقی مناسب است. این الگو اسکریپت سایت موزیک با انواع طرح های تک صفحه ارائه می شود. قالب موزیک وردپرس همچنین با نکات مختلفی که برای تبلیغات فراهم می کند می تواند به شما در افزایش درآمد کمک کند.

برخی از مهمترین ویژگیهای قالب Meloo:
صفحه ساز با قابلیت کشیدن و رها کردن
ووکامرس
نسخه ی نمایشی با یک کلیک نصب کنید
پخش کننده موسیقی
مدیریت رویداد
13. آواز
قالب آوازی

طراحی کلی نیز بر اساس طراحی جعبه شفاف ساخته شده است اسکریپت سایت موزیک ، سایت وین تم اما از آنجا که شامل عناصر تزئینی بسیار کمی است ، کمتر براق به نظر می رسد. بنابراین ، کاربران با این الگو احساس راحتی بیشتری می کنند ، قالب موزیک وردپرس خصوصاً با عملکرد عالی فیلم تمام صفحه و پس زمینه کشویی. این الگو با ویژگی هایی که ارائه می دهد مطمئناً انتظارات شما را برآورده می کند.

برخی از مهمترین ویژگیهای الگوی صوتی:
پخش کننده صوتی و لیست
پس زمینه و صفحه کشویی فیلم کامل
مدیریت رویداد
ووکامرس
ویژوال آهنگساز صفحه ساز
لغزنده غلتکی
14. صوتی
قالب Sonik
مطمئناً برای هر نوع سایت موسیقی که اسکریپت سایت موزیک می خواهید طراحی سایت وین تم بسیار خوبی ارائه می دهد. Sonik می تواند وب سایت شما را با ظاهری واضح و خلاقانه در بین مردم متمایز کند. قابل ذکر است ، QT Gridstack می تواند هر نوع محتوا قالب موزیک وردپرس را با طرح های مختلف نمایش دهد.

ویژگی اصلی این الگو 12 نوع پست شامل آلبوم ، هنرمند ، رویداد ، فیلم ، نمایش برنامه است. بنابراین می توانید به راحتی انواع مختلفی از پست را برای طرفداران خود ایجاد کنید. علاوه بر این ، می توانید محصولات خود را با ووکامرس به صورت آنلاین بفروشید و با کشیدن و رها کردن اسکریپت سایت موزیک صفحات خود را با ویژوال کامپوزر ویرایش و ایجاد کنید.

برخی از مهمترین ویژگیهای قالب Sonik:
12 نوع پست
QT Gridstacks
پس زمینه ویدئو
برنامه رادیویی
سازگار با WooCommerce و Visual Composer
15. نوار میکس
الگوی میکس تیپ

Mixtape یک الگوی موسیقی وردپرس است اسکریپت سایت موزیک که با دقت و با طرح های سایت وین تم مختلف برای صفحات مختلف ساخته شده است ، همه متمایز و زیبا هستند. به طور کلی ، نه تنها زرق و برق دار و خلاقانه است ، بلکه بسیار روشن و جوان است. قالب موزیک وردپرس و برای داشتن تمام ویژگی های برتر نیازی به کدگذاری نیست.

این الگو شامل تمام ویژگی های مهم برای یک وب سایت موسیقی است ، بنابراین شما می توانید لیست پخش ، آلبوم و سایر موارد را به راحتی نمایش دهید. علاوه بر این ، می توانید به راحتی به طیف گسترده ای از کانال های موسیقی مانند iTunes ، Google Play ، Spotify… و برخی از برنامه های غول پیکر متصل شوید.

برخی از مهمترین ویژگیهای الگوی Mixtape:
ووکامرس
ویژوال آهنگساز صفحه ساز
مدیریت رویداد
آلبوم ها
لیست پخش صوتی سایت وین تم
لیست هنرمندان قالب موزیک وردپرس
لغزنده غلتکی
16. سونوراما
قالب سونوراما
Sonorama یک قالب موسیقی وردپرس یک صفحه ای است اسکریپت سایت موزیک که با سبک جسورانه و طراحی پیشرفته خود نوآوری ایجاد می کند. تمام عناصر مانند گالری ، مخاطب ، بخش گشت و گذار … در صفحه اصلی بسیار جذاب نمایش داده می شوند. قالب موزیک وردپرس جالب اینکه دو حالت تیره سایت وین تم و روشن دارد تا در تنظیم رنگ صرفه جویی کنید.

برخی از مهمترین ویژگیهای قالب Sonorama:
تعبیه صوتی و تصویری
ویژوال آهنگساز صفحه ساز
شامل PSD
شبکیه چشم آماده است
پس زمینه و نوار لغزنده ویدیو
17. کلاببر
قالب کلاب قالب موزیک وردپرس

Clubber الگویی است که با m طراحی شده است