بهترین مدرس ادبیات کنکور از نظر رتبه های برتر و مشاورین+ نمونه تدریس

من این مبحث را به ساده ترین شکل ممکن به شما نشان قیمت محصولات حرف آخر میدهم. الگوی بچه رئیس بین ولتاژ و جریان و مقاوت مطرح میشود و ارتباط این سه جزء را نشان میدهد و برای آموزش آن به هیچ فرمولی نیاز ندارید. در فیزیک حرف آخر مفهوم محوری بودن شعار نیست بلکه واقعا عملی میشود و در فصلی مانند سینماتیک از هیچ فرمولی استفاده نمیشود. ادامه ی مطلب را بخوانید و خودتان تصمیم بگیرید ، هرچقدر که دیر تر شروع کنید کار ما سخت تر میشود اما اگر زمان را درست مصرف کنید خیلی راحت و اصولی تر به مقصد و هدف خود خواهید رسید. سعی کنید از نکاتی که معلم تان در سر کلاس می گوید بهره ببرید و آن ها را یادداشت کنید تا در زمانی که نیاز شد تا تست بزنید یا حتی خود را برای امتحان خود آماده کنید استفاده کرده و به نتیجه برسید. خب برای اینکه بتوانید در درک مطلب و کلوز تست قوی شوید نیاز دارید تا به حد کافی تمرین و تکرار بسیار داشته باشید یعنی تقریبا هیچ مطلبی نباشد که شما روی آن کار نکرده باشید.

فیزیک درسی است که نیاز به این دارد تا حواس دانش آموز شش دانگ به کلاس و نحوه تدریس معلم باشد. شاید هزینه برای خیلی ها مهم باشد و نتوانند با بودجه خود در این کلاس ها شرکت کنند که برای این افراد آموزش زبان کنکور کیس مناسبی است. من خیلی از دانش آموزانی را می شناسم که نتوانستند درسی را که در آن ضعف جدی داشتند با کتاب های کمک آموزش جبران کنند مخصوصاً در برخی در برخی دروس خاص. عربی از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از: ترجمه و تعریب، درک مطلب و قواعد می باشد، که باید برای هر کدام از قسمت ها به حد کافی زمان گذاشته شود تا بتوان در زمان مناسب برای آن قسمت هایی که کمی ضعیف تر عمل می کنید بیشتر تایم حرف آخر بگذارید. این مثال را بنده در داخل مقاله ای دیگر تحت عنوان تکنیک های تست زنی زبان انگلیسی بدون معلومات قرار داده ام که برای راهنمایی بیشتر می توانید به آن هم رجوع کنید.

موسسه حرف آخر برای اینکه بتواند تایم را برای داوطلب ذخیره کند تا بتواند به جای فقط آموزش دیدن به مرور بیشتر بپردازد تا در مورد آن درس به تسلط برسد یک روش منحصر به فرد به کار برده است. برنامه ریزی برای دروس تخصصی کنکور در موسسه حرف آخر توسط مشاوران صورت گرفته و در اختیار داوطلب قرار می گیرد. موسسه حرف آخر این خواسته داوطلبان را به مرحله عمل درآورده و داوطلب میتواند فقط و فقط در چهار ماه کل مطالب سه پایه را بخواند و این یعنی ذخیره تایم برای مرور یک باره و چندباره و در نهایت تثبیت مطالب در ذهن شما! هر نکته لازم برای تدریس را که فکر می کنید بعد از مدتی ممکن است فراموش کنید را در جزوه یا حاشیه کتاب خود وارد می کنید و در آن حتی لغات را هم با جملات وارد می کنید چون که مطمئنا در زمان مرور به کارتان خواهد آمد پس تنبلی نکنید و حتما تایمی را برای خلاصه نویسی کنار بگذارید. همانطور که خودتان بهتر از من می دانید با تغییر سبک کنکور و دشوار شدن و مفهومی شدن سوالات دیگر کتاب های درسی و کمک آموزشی پاسخگو نمی باشد و نمی تواند دانش آموزی که دارای پایه خوبی نیست را به سطح قابل قبول برساند تا بتواند با رقبای خود رقابت کند.

درصد فیزیک امروز خود را مدیون استاد کامیار و روش های ایشان در حل سؤالات هستم. چرا باید یک داوطلب تا این حد در این درس که چندان هم سنگین نیست به این درصد ها برسد؟ استاد محمودی با استفاده از انیمیشن و الگو تمامی لغات، گرامر، کلوز تست و درک مطلب را فقط و فقط در 25 ساعت آموزش داده اند و شما کل زبان سه پایه را در این مدت کم تا مدت ها به یاد خواهید داشت چرا که انیمیشن و تصویر تا مدت های مدیدی در ذهن افراد باقی خواهند ماند. اما در مورد روش دیگر برای یادگیری لغات این است که شما با تصاویر لغات را در ذهن خود ثبت کنید که منابع آموزشی ای وجود دارد که اگر تا انتها با ما همراه باشید این منابع که به شما تصویری یاد گرفتن لغات را آموزش می دهد و تا مدت ها لغات را در ذهن خواهید داشت. برای لغات شما باید سعی کنید روزانه 10 الی 20 لغت را یاد بگیرید و آن را به دایره لغت خود اضافه کنید اما یاد گرفتن به این معنا که یا لغات را با جمله آموزش ببینید یا با تصویر تا در ذهن تان همیشه ماندگار شود چون که اگر شما بخواهید فقط لغات را حفظ کنید لغت را خیلی سریع در ذهن خواهید سپرد و به همان سرعت هم بعد یک مدت و با افزایش حجم لغات فراموش خواهید کرد پس باید کاری کرد تا نه تنها لغات در ذهن تان بماند بلکه تا بعد از کنکور هم بتوانید از آن ها برای تقویت زبان خود نیز استفاده کنید.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد بسته آموزشی حرف آخر لطفا به بازدید از وب سایت ما.