معرفی ❶ روش تست زنی ریاضی برای بهبود سرعت تست زنی شما در کنکور

حسرت اینکه اگه فقط 5 دقیقه وقت برام میموند و به 5 تا تست دیگه جواب میدادم الان رتبه م زیر 500 میشد. به قول یه دوست که خودش هم جزو رتبه برتر ها بود و همیشه میگفت: اگه کنکور به جای این از 8 صبح تا 12 ظهر باشه از 8 صبح تا 6 عصر برگزار میشد، همه رتبه هاشون تک رقمی و موسسه حرف آخر دو رقمی میشد. منابع و جزوات هر فردی مختص به خود اوست ، درست است او را به موفقیت رسانده است اما ممکن اس برای شما سم باشد پس دچار این اشتباهات نشوید. اما در ریاضی حرف آخرشما دیگر تکنیک یاد نخواهید گرفت بلکه الگوهایی را یاد خواهید گرفت که تمامی سوالات یک مبحث را در کوتاه ترین زمان ممکن میتوانید با آنها حل کنید که در ادامه یک نمونه از تدریس ریاضی حرف آخر را میتوانید مشاهده کنید و بازهم در رابطه با روش های تست زنی ریاضی کنکور حرف خواهیم زد.

در تصویر بالا وضعیت نامطلوب داوطلبان را در پاسخگویی به تست های ریاضی کنکور در رشته تجربی میتوانید مشاهده کنید. راستی شما جزو کدام دسته از پکیج کامل 6040 نظام جدید افراد بالا هستید؟ در قسمت بالا بهترین منبع برای افزایش سرعت تست زنی ریاضیات کنکور را میتوانید مشاهده کنید و پیشنهاد میکنیم بعد از مشاهده بلا فاصله از روی هر منبعی که دارید تست زنی کنید و سرعت حل تست خود را با قبل مقایسه کنید تا مشاهده پیشرفت خود شوید. توضیحات کامل در رابطه با ریاضی حرف آخر را در فروشگاه حرف آخر همراه با نمونه تدریس های بیشتر میتوانید مشاهده کنید. برای دریافت کافی است فرم زیر را پر کنید. مباحث ریاضی به دو دسته مستقل و زنجیر وار تقسیم میشود و از طرفی مطالب زنجیر وار همانگونه که از اسم آن ها پیداست مانند یک زنجیر به همدیگر متصل هستند به عنوان مثال در مباحث تابع و حد و معالات ما با مثلثات سر و کار خواهیم داشت پس باید قبل از این مطالب مثلثات مطالعه شود یا برای پاسخ به تست های تابع اصل کاری تعین دامنه است که با حل نامعادله و تعین علامت این کار انجام میشود پس قبل از این تابع باید معادله و نامعادله مطالعه شود که متاسفانه حتی در آزمون ها هم معادلات را بعد از تابع میآورند.

درک این حرف برام خیلی سخت بود و اصلا متوجه منظورش نمیشدم تاااا وقتی که روز موعود رسید و رفتم سر جلسه ی کنکور. یه ماه از اون روز گذشت و رتبه ها اومد. جواب زحماتم رو گرفتم و رتبه م 958 شد ولی همیشه حسرت یه چیزی روی دلم میمونه. کامل آماده بودم برای تمام درسا.برای اکثر تستا، درسنامه ها رو مسلط بودم ولی تو دو تا درس گیر افتادم. عامل درصد پایین دانش آموزان در درس ریاضی عدم آشنایی با پیش نیاز های این درس است. قصدم از نوشتن این مقاله هوشیار کردن شما عزیزانه که راه اشتباهی که من اون دوران رفتم رو شما تکرار نکنید. طرز فکر اشتباه در رابطه با درس ریاضی این است که نظر عوام برروی ضریب درس ریاضی است اما باید بدانید که تاثیر یک درس تنها به ضریب آن وابسته نیست بلکه عوامل دیگری هم بسیار موثر هستند از جمله نحوه پاسخگویی داوطلبان به آن درس.

یکی زبان بود که زمان کم آوردم و نتونستم به 5 تا تست اصلا نگاه کن مو یکی هم برای شیمی این اتفاق برام افتاد. فرض کنید سر جلسه ی کنکور هستید، کلی استرس هم دارید، زمان داره میره و شما سر درس ریاضی هستید. سر جلسه ی کنکور برای هر درس زمان خاصی تعیین شده؛ مثلا دین و زندگی 17 دقیقه، عربی 20 دقیقه، شیمی 35 دقیقه ، ریاضی 47 دقیقه و … روش زنی ریاضی کنکور به دو عامل درسنامه تستی و عملکرد پکیج حرف آخر خود آموزش پایه چهارم ابتدایی داوطلب برمیگردد. و شما علاوه بر درسنامه روش های تست زنی برای کل دروس به ویژه ریاضی را یاد خواهید گرفت که قادر خواهید بود تست های ریاضی را زیر 40 ثانیه پاسخ دهید. تاثیر ریاضی در کنکور تجربی را نشان میدهد که در مقایسه با نحوه پاسخگویی داوطلبان به درس زیست به شدت وضعیت نامطلوبی دارد و همین موضوع باعث شده است تا درس ریاضی از زیست هم اهمیت بالاتری داشته باشد. خطاب به هردو گروه میگوییم ” تا توانستم ندانستم چه سود / تا که دانستم توانستم نبود ” پس شدیدا از همین الان به فکر دوران جمع بندی کنکور و مرور باشید. چگونه درس بخوانیم تا در کنکور موفق شویم ؟